روتین آرایش مرطوب کننده برای زمستان


روتین آرایش آبرسان برای زمستان

پوست من در زمستان بهترین حالت خود را ندارد. بین هوا، گرما و این که باید واقعا یادت باشه بیشتر آب بنوشی، من در این صبح سرد ژانویه از خواب بیدار شدم، خیلی پوست خشک. (نه ظاهر New Me New Yearی که من هدفش را داشتم.)

خوشبختانه، کیسه آرایش من تغذیه کننده پوست است جین ایردیل فرمول های مورد نیاز برای احیای چهره کدر زمست، من به گونه ای که می توانم خانه ام را براق به نظر برسانم حتی اگر به این شکل از خواب بیدار نشدم.

با ، مرطوب کننده پوست آماده شوید

من با آماده ، صورتم با سرم هیالورونیک BeautyPrep™ و سپس مرطوب کننده صورت BeautyPrep™ شروع می کنم تا پوستم را حجیم کرده و هیدراتاسیون مورد نیاز را به آن ببخشم. (من نمی توانم سرم هیالورونیک را به اندازه کافی توصیه کنم – در زمستان پوست من را نجات می دهد.)

سیستم آرایش مراقبت از پوست

در مرحله بعد، من از پرایمر روشن کننده صورت Smooth Affair® برای محو ، منافذ و کمک به ماندگاری آرایشم در تمام روز استفاده می کنم.

من بسیار رنگ پریده هستم و به راحتی دچار آفتاب سوختگی می شوم، بنابراین ، پودر با SPF در تمام طول سال ضروری است. فونداسیون SPF مورد علاقه من PurePressed® Base است زیرا پوشش قابل ساختی دارد که دوست دارم اما همچنان به پوست من اجازه تنفس می دهد.

من تمایل دارم بیشتر آرایش را با انگشتانم انجام دهم، اما از برس Handi™ برای پایه PurePressed® استفاده می کنم. (نکات حرفه ای از جین ایردیل مربیان: پایه PurePressed® را با برس Handi™ با حرکات رو به پایین استفاده کنید تا به مواد معدنی کمک کنید تا روی پوست شما صاف شوند.)

این کار با اسپری سریع اسپری هیدراتاسیون POMMISST برای تنظیم مواد معدنی دنبال می شود.

گونه ها

بسیاری از برنزه‌کننده‌ها می‌توانند روی رنگ پوست من نارنجی به نظر برسند، اما Glow Time™ Bronzer Stick صدای هیس ، به خوبی با هم ،یب می شود و ظاهری ظریف را ارائه می دهد.

من Glow Time® Blush Stick را اضافه می کنم ملایم به سیب های گونه هایم برای یک تراکم رنگ و گرد و غبار سایه هایلایتر طلایی از Moonglow Bronzer Refill در بالای استخوان گونه ام.

چشم ها

ژل ابرو PureBrow®

پس از استفاده سریع از ژل ابرو PureBrow® پاک ، برای رام ، ابروهایم، سایه هایلایتر طلایی را از Moonglow Bronzer Refill روی پلک هایم جارو می کنم – این یک چند کار عالی است. برای داشتن ظاهری پررنگ تر، من مقدار کمی Mystikol® را به آن اضافه می کنم توپاز تیره.

طول، ترین ریمل ضخیم کننده و بلند کننده مژه در جت بلک ریمل من، من است، زیرا مژه های من را بدون ایجاد تحریک در هنگام استفاده از مژه ها بلند می کند.

لب

لکه لب و گونه Just Kissed®

برای پایان دادن به ظاهر، انگشت خود را روی آن می کشم برای همیشه هلو لکه لب و گونه Just Kissed® که با موفقیت لب های ، خورده زمست، من را مرطوب می کند و رنگ قرمز ملایمی (مورد علاقه من) ایجاد می کند. یکی از چیزهایی که من در مورد خط Just Kissed دوست دارم این است که هر فرمول با ،یب شیمیایی پوست شما تنظیم می شود و سایه ای را ایجاد می کند که برای شما منحصر به فرد است.


منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/hydrating-makeup-routine-for-winter