رژ لب ساتن elf O Face


[unpaid/sample/affiliate/ad] ما با این ساتن های جدید از جن و بسیار دلپذیر نیز به سرزمین قیمت گذاری واقعی بازگشته ایم. تاکنون 10 سایه برای این لانچ جدید با احساس ، وجود دارد. من روکش ساتن را ترجیح می دهم زیرا کمی سبک است که مفید است.

رژ لب ساتن elf O Face

من یک کار کاملاً عکاسی از اینها داشتم، زیرا آنها برای وزن و درپوش‌های کلیکی مغناطیسی شده‌اند و دیوانه‌وار در اطراف پرسه می‌زنند! من باید آنها را از هم دور می کردم وگرنه دور هم می چرخیدند یا دور هم جمع می شدند. اما، بدیهی است که وزن و بسته بندی مات به ظاهر و احساس لو، تر از حد معمول برای جن کمک می کند.

رژ لب ساتن elf O Face

هیچ کمرنگی روی رنگدانه وجود ندارد، این مطمئن است. از پایین به بالا: بدون پشیم،، خوشحال، آواز و درایو. یه لحظه صبر کن… فکر کنم بالا،ه فهمیدم O Face ی،ی چی و الان خودم دارم O Face میسازم اما نه اون یکی :-)))))).

رژ لب ساتن elf O Face

این هیچ پشیم، نیست – دقت اعمال نمی شود زیرا صبح خیلی زود بود! من از نور سرد زمستان متنفرم – این باعث می شود همه از جمله من خا،تری به نظر برسند.

رژ لب ساتن elf O Face

این درایو است که من نیز آن را خیلی دوست دارم – محتوای آن کمی بیشتر از سایه معمولی “برهنه” شما است. این برنامه با استرهای جوجوبا و اسکوالان خامه‌ای است و تأثیرگذار است – من از زم، که Drive را استفاده کردم به جز چند ساعت طول عمر آزمایش نکرده‌ام و هنوز مشکلی ندارد (اگرچه هنوز قهوه‌ام را ننوشیده‌ام!). هر کدام 9 پوند هستند اینجا.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به ،وان نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/e-l-f-o-face-satin-lipstick/