سایبان تاج تخت (نیمه) DIY


یک سایبان تاج تخت نیمه دستی برای افرادی که می خواهند ظاهری سفارشی داشته باشند، اما نمی خواهند زمان خود را صرف ساختن آن از ابتدا کنند.

سایبان تاج تخت نیمه کاره با استفاده از پرده های آماده و یک قاب تستر از قبل برش خورده.

وقتی به خانه کنونی‌مان نقل مکان کردیم، مصمم بودم که پوسته‌ی خشن دهه 90 آن را بگیرم و کمی دوست‌داشتنی‌تر به آن احساس کنم. اتاق ما مک، عالی برای شروع بود، زیرا می خواستم تقریباً همه چیز را از آپارتمان خود در بروکلین نگه دارم. ما تغییراتی ایجاد کردیم و چند قطعه جدید اضافه کردیم، و یکی از آن قطعات جدید سایبان تاج تخت نیمه خودمان بود. من همیشه ظاهر آنها را دوست داشتم و می‌دانستم که می‌تواند آرامش بیشتری را به این اتاق، با سقف‌های بلند و شیب‌دارش بیاورد.

یک چیز را می خواهم از سر راه بردارم، و فقط به این دلیل که این چیزی است که در ابتدا آزار دهنده بود من (الان تمام کردم)، یک سلب مسئولیت است: ما مجبور شدیم تاج تخت را پایین تر از سقف آویزان کنیم، زیرا سقفی کج است، و در غیر این صورت درست به نظر نمی رسید. همچنین، این ع، با زاویه عجیبی گرفته شده است، اما لوستر بیشتر در مرکز تخت قرار دارد… برای من سخت است که جلوی خوبی در ع، داشته باشم بدون اینکه روشویی عتیقه ام را جابجا کنم.

به هر حال!

از آنجایی که سوالات زیادی در مورد این بخش کوچک از دکوراسیون اتاق خواب ما وجود دارد، این پست را کاملاً به آن اختصاص می دهم. در اینجا همه چیزهایی که باید بد،د برای به دست آوردن ظاهر سایبان تاج تخت من وجود دارد!

جزئیات ،ید

این دقیقا همان قاب است که ما از آن ،یدیم دکور جولی. من دو جفت ،یدم این پرده ها، دو تا از اینها رژگونه های جامد، و سه تا از اینها والانس ژاکارد. پرده ها کمی کوتاه بودند، برای همین ته حاشیه دوختم. زیبایی این کار این است که می تو،د هر پرده یا پرده ای را که می خواهید انتخاب کنید یا خودتان آن را بسازید! ملحفه ها از همین برند Touch of Cl، هستند.


منظور شما از سایبان تاج تخت خواب نیمه کاره چیست؟

من می گویم نیمه DIY چون انجام دادم نه این را خودم از ابتدا بسازم این طرح اولیه بود – ساختن آن را خودمان (یا با کمک برادر شوهرم، به طور واقع بینانه). وقتی این کیت قاب سایبان تاج تخت DIY را پیدا کردم، راحتی را انتخاب کردم. به علاوه، من پروژه های زیادی داشتم که می خواستم از برادر شوهرم کمک بخواهم!

من می توانم خیاطی کنم، اما برای تهیه پرده های آماده و پرده بسیار کمتر وقت گیر بود. برای ایجاد طول من،، مقداری حاشیه به پایین اضافه کنید. من آماده و DIY را مخلوط کردم! این ایده که وقتی می‌خواهم همه چیز را عوض کنم، پرده‌ها را کنار بگذارم، بسیار جذاب بود.

قاب سایبان تاج تخت خواب مصنوعی چه چیزی همراه است؟

قاب سایبان تاج به صورت تکه ای عرضه می شود که مونتاژ آن لازم است. این یک قاب پ،تیکی سبک وزن است که صاف می شود و با براکت های ف،ی و میله های پرده در جای خود خم می شود. خودشه! با برش قاب به اندازه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پرده ها و پرده های خود را اضافه کنید! یک گزینه کوچکتر نیز وجود دارد که فقط پرده های جیب میله ای را نگه می دارد، بدون پرده. می تو،د آن را پیدا کنید اینجا.

آیا می توانم یک سایبان تاج تخت از پیش ساخته شده ب،م؟

آره! من قاب را از یک فروشگاه Etsy به نام ،یدم دکور جولی که سایبان های تاج تخت را سفارشی می سازد. نگاه کنید این مثال خیره کننده! انتظار دارید برای سفارشی هزینه بیشتری بپردازید. موارد او به مواد، زمان و تخصص زیادی نیاز دارند.

از طرف دیگر، اگر «تاج تخت» یا «سایبان تاج تخت» یا «تستر تخت» را جستجو کنید، می‌تو،د گزینه‌های دیگری پیدا کنید. تقریباً با یک تستر از A Touch of Cl، رفتم، جایی که ملافه و پرده‌هایم را ،یدم. (نکته داغ: شما همچنین می تو،د “قفسه سیروکو قدیمی” و یک تستر مشابه را DIY جستجو کنید!)

نمی‌توانستم از این که اوضاع چطور پیش می‌رفت خوشحال باشم. این چیز خاصی را به دکوراسیون اتاق خواب ما آورد. دوست داری کدام گوشه از خانه ما را ببینی؟


منبع: https://keikolynn.com/2022/08/semi-diy-bed-crown-canopy/