سایه چشم Lisa Eldridge Liquid Lurex


من از طرفداران پر و پا قرص هستم آرایش مایع درخشان و دو روز قبل از دریافت سایه‌های چشم LE خود، مشتاق روحیه تعطیلات، مجموعه‌ای از سایه‌های درخشان و درخشان مورد علاقه‌ام را به تصویر کشیدم. پایان خوبی نداشت چشمانم از آن زمان خارش، آبریزش و درد داشتند و قرقره ای که شلیک کردم نجات پیدا نکرد. اما من چند ع، زیبا از آن تمرین گرفتم که همه را در مورد جزئیات سایه چشم به من پیام دادند.

درباره سایه چشم Lisa Eldridge Liquid Lurex (از وب سایت) اینها آسان برای استفاده تزیینات چشم شما را در طول فصل مهم، و فراتر از آن می بینند. سایه چشم Liquid Lurex با فرمولی جذاب که هم ،ی و هم سبک است، ظاهری براق و مرطوب با درخششی بادوام دارد که رویاهای دیسکوی دیسکو از آن ساخته شده است. هر یک از پنج سایه قابل ،یب بدون زحمت شامل ،یبی از گلوله آینه ای چند رنگ مرواریدهایی که روی پلک ها می رقصند. Liquid Lurex را با اپلیکاتور مستقیماً روی پلک ها ،ید و بلافاصله با نوک انگشتان یا برس آن را برای شستشوی درخشان مخلوط کنید. رنگ. برای پوشش شدیدتر، لایه دوم را برای نمایش دیسکو با پوشش کامل بدون درز اعمال کنید. Liquid Lurex همچنین می تواند به ،وان خط چشم یا با استفاده از یک برس خط چشم کوچک استفاده شود یا به ،وان یک خط دودی در امتداد خط مژه های بالایی و پایینی ،یب شود تا درخشندگی ظریفی داشته باشد. رنگ.

در اینجا با قیمت 19 پوند موجود است.

بنابراین امروز، وقتی بسته کوچک LE خود را دیدم، هیجان خاصی نداشتم، زیرا این بسته‌ها را دسته‌بندی کردم. لور، مایع جدید در همان دسته کلی از سایه چشم مایع درخشان. خوشحالم که بگویم اینها با هر چیز دیگری که در گذشته امتحان کرده ام متفاوت هستند! را فرمول متراکم و یکنواخت است (من سایه چشم را دوست ندارم که در آن ذرات به طور ناهموار در محیط توزیع شده باشند)، و به نرمی مانند ابریشم اعمال می شود. وقتی آن را لمس می کنی، به هیچ وجه احساس ریگ ندارد و با این حال، آن درخشش چند بعدی زیبا را به من می دهد، که تا به حال، تنها سایه های درخشنده چشم درشت و خارش آور تا کنون به من داده اند.

اینها هم خیلی سریع خشک نمی شوند که می تواند خوب یا بد باشد. قبل از “قرار گرفتن” کمی وقت دارید تا با آنها بازی کنید، اما حتی در هنگام سفت شدن، آن احساس خشک، کرپ و سفت را به پلک ها نمی دهند. وقتی 22 ساله بودم (من به تو نگاه می کنم، MAC Paint Pots) من را آزار نمی داد، اما در 32 سالگی اذیتم می کرد. می خواهم آرایشم راحت باشد. و پر زرق و برق. و این هر دو را انجام می دهد!

با این سایه های مایع لور،، لیزا برای همیشه بازی سایه چشم مایع درخشان را برای من تغییر داده است! مجموعه من تا به حال دارای مایع سبک Pixi Fay Light، Stila، Wet n Wild catsuit، Colourpop Supernova، Etude House Mirror،lic است، اما فکر نمی کنم دیگر به آن ها نیاز داشته باشم!

بنابراین اگر در بازار هستید درخشش صاف و بدون رنده برای فصل تعطیلات که پلک‌هایتان مانند یک باله گران‌قیمت درخشان است، این موارد را در نظر بگیرید! ،یدم گلپر که مانند شامپاین با رنگ صورتی گرد و خاکی روی پوست متوسط ​​من است (من شماره 17 در زیرسازی پوست LE Seamless Skin هستم) و لورن که طلای زرد غنی و مذابی است. 3 سایه دیگر در این طیف وجود دارد و من امیدوارم که او در نظر داشته باشد که محدوده را گسترش دهد تا رنگ های آلویی، بنفش و رنگ های جواهری را در بر بگیرد!

تصویر: گلپر در بالا، لورن در پایین

تصویر: اینجا لورن را روی پلک هایم پوشیده ام

در مورد اینها چه فکری میکنی؟ آیا اینها را امتحان می کنید؟ نظرات خود را در نظرات زیر به من بگویید! ای،


منبع: https://www.c،lista.com/post/lisa-eldridge-liquid-lurex-eyeshadows