طرز تهیه سوپ کدو تنبل سالم: وندی رو به طرز زیبایی غذا بخورد


هیچ چیز نمی گوید “پاییز اینجاست!” کاملا شبیه کدو تنبل سیگنالی مبنی بر اینکه همه چیزهای دنج و جشن در حال ورود هستند، می تواند به ،وان یک ،صر کاملاً تفرقه انگیز باشد. اما وقتی صحبت از مزایای مراقبت از پوست می شود، کدو تنبل باید در صدر لیست ،ید شما باشد. مانند همه میوه ها و سبزیجات نارنجی رنگ، کدو تنبل حاوی کاروتنوئیدها، آنتی ا،یدان های قوی است که باعث ایجاد پوستی درخشان و سالم می شود. کدو تنبل همچنین حاوی ویتامین C، ویتامین های B و مواد معدنی است که به ترمیم و بازسازی سلول های پوست کمک می کند. بنابراین ممکن است بخواهید قبل از برداشتن داخل آن کدو تنبل و ریختن محتویات آن دو بار فکر کنید، در عوض، دستور من برای سوپ کدو تنبل کبابی را دنبال کنید و برای دستور العمل های سالم تر و تقویت کننده پوست، Eat Beautiful را بررسی کنید.

این پست شامل پیوندهای مربوط است

اعتبار تصویر @ David Loftus برای Eat Beautiful

دستور پخت سوپ کدو تنبل: زیبا بخورید

خدمات 4
224 کا،ی
در هر وعده

• گوشت 1 کدو تنبل کوچک، به تکه های 5 سانتی متری بریده شده (نوک زیر را ببینید)
• روغن زیتون 1 قاشق غذاخوری
• 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل خام
• 2 حبه سیر، ریز ،د شده
• 1 عدد موسیر، ریز ،د شده
• 1.2 لیتر آب مرغ یا آب سبزیجات
• نمک دریا و فلفل سیاه
• یک مشت کوچک برگ مریم گلی تازه، ،د شده، برای تزئین

گاهی اوقات هیچ فایده ای برای مبارزه با سنت وجود ندارد: سوپ کدو تنبل برای پاییز یک غذای بدیهی است، اما چه ،ی اهمیت می دهد که اینقدر خوشمزه باشد – و برای شما هم خوب باشد. به نظر من کدو حلوایی واقعا باید ابتدا تفت داده شود تا شیرینی گوشت بیشتر شود و بافت آن بهتر شود. این دستور خامه ای بدون هیچ گونه دفترچه اضافه و شیرین بدون شکر است. خوشمزه – لذیذ!


  1. فر را با دمای 220 درجه سانتیگراد / فن 200 درجه سانتیگراد گرم کنید.
  2. کدو تنبل را در سینی فر یا قالب تفت قرار دهید، روغن زیتون و کمی نمک به آن اضافه کنید و با هم مخلوط کنید. به مدت 30 دقیقه یا تا زم، که نرم شوند در فر بپزید.
  3. روغن نارگیل را در یک قابلمه بزرگ روی حرارت متوسط ​​آب کنید. سیر و موسیر را اضافه کنید و به مدت 5 دقیقه یا تا زم، که موسیر شفاف شود تفت دهید.
  4. کدو تنبل تفت داده شده و آب گوشت را به قابلمه اضافه کنید و بگذارید بجوشد. حرارت را کم کرده و به مدت 20 دقیقه یا تا زم، که نرم شود بجوش،د. چاشنی را بررسی کنید، نمک و فلفل را به مزه اضافه کنید.
  5. سوپ را در غذاساز یا در تابه با استفاده از می،ر مخلوط کنید تا یکدست شود و قبل از سرو با مریم گلی ،د شده تزئین کنید.

نکته

حتما یک مشت تخمه کدو را رزرو کرده و همزمان در فر بپزید. آنها را در یک تابه جداگانه بریزید و حدود 5 دقیقه بپزید و مراقب باشید و مرتباً آنها را بچرخ،د تا نسوزند. آنها به خودی خود بسیار مغذی هستند و منبع عالی علوفه هستند – دانه های برشته شده را می توان روی سوپ آماده پاشید.


دستور العمل های بیشتر: طرز تهیه ساتای مرغ | برنج قهوه ای و سبزی پلو

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.


منبع: https://wendyrowe.com/wellness/pumpkin-soup