عشق و انتظارات – آرایش و موی فرشته بلا


وبلاگ نویس مهمان: دکتر لوری آپل، روانشناس و مجری برنامهشما فکر می کنید که مشکلاتی دارید” پاد،ت (موجود در iTunes و ا،ر برنامه های پاد،ت) به عروس های آینده مشاوره می دهد. او همچنین به توضیح چگونگی کارکرد آن کمک می کند. دکتر لوری آپل یک وبلاگ نویس مهمان برای بلا آنجل در مورد بسیاری از مسائل مربوط به عروسی است. این وبلاگ درباره عشق و انتظارات است.

عشق و انتظارات گروه های عروسی

عشق و انتظارات

بسیاری از مردم ممکن است با این ایده که ما باید از عزیزانمان انتظاراتی داشته باشیم، دچار خشم شوند. احساس اینکه “انتظارات” از “عشق بی قید و شرط” می کاهد. با این حال، من فکر می‌کنم که عشق و انتظارات در واقع یکی از راه‌هایی است که نشان می‌دهیم یک نفر چقدر برایمان مهم است. انتظارات نیز بلوک های سازنده روابط هستند. ما از غریبه ها و آشنایان “انتظار” حداقل ها را داریم. اما ما از ،، که از نزدیک با آنها در ارتباط هستیم انتظار بیشتری داریم. این توقعات متقابلی که ما از یکدیگر در زمان، تلاش و فداکاری داریم، پیوندها را تقویت می کند. آنها همچنین واحدهای خانوادگی را تشکیل می دهند. نقل قول مورد علاقه من از شازده کوچولو.

“این زم، است که برای گل رز خود تلف کرده اید که گل رز شما را بسیار مهم می کند.”

گل رز نماد عشق

عشق و انتظار

وقتی ما فداکاری می کنیم و سعی می کنیم انتظارات عزیزانمان را برآورده کنیم، اهمیت متقابل و تعهد به یکدیگر پیدا می کنیم. توقع از ،ی نشان می دهد که ما اطمینان داریم که او عضوی حیاتی و کمک کننده در خانواده ماست. برع،، وقتی بدون تردید خودخواهی، عدم تلاش یا غیبت شخص دیگری را می پذیریم، به این م،ا می گوییم که آنها برای خانواده ما غیر ضروری هستند. یا اینکه آنها قادر به مشارکت اعضای نیستند. من از ،، که دوستشان دارم انتظار دارم. من انتظار دارم – وفاداری، احترام، زمان و شفقت – و آنها هم همین انتظار را از من دارند، که اهمیت من را برای آنها یادآوری می کند و مرا تشویق می کند تا بهترین همسر، مادر، دوست و حرفه ای باشم.


منبع: https://bella-angel.com/love-and-expectations/