فواید و محصولات پوستی اسید هیالورونیک


فواید اسید هیالورونیک برای پوست

ممکن است متوجه احساس هیالورونیک اسید شده باشید که در صنعت آرایشی و بهداشتی اتفاق می افتد. اکنون، بیش از هر زمان دیگری، تقریباً هر برند آرایشی و مراقبت از پوستی که می‌تو،د پیدا کنید، از این ماده هیجان‌انگیز استقبال می‌کند. چه برای فونداسیون، مرطوب‌کننده‌ها، سرم‌ها یا محصولات لب، HA ماده «آن» برای استفاده است. در جین ایردیل، ما خودمان به استفاده از آن در انواع محصولاتمان علاقه زیادی به آن پیدا کرده ایم.

بنابراین، این همه هیاهو برای چیست؟ خوب ممکن است از شنیدن این که این فقط یک روند دیگر مواد تشکیل دهنده نیست تعجب کنید. بارگذاری شده با فواید چه بلند مدت و چه فوری، نظر گسترده متخصصان در همه جا این است که HA اینجاست تا بماند! بیایید کمی عمیق تر به این ،صر خارق العاده نگاه کنیم.

اسید هیالورونیک از کجا می آید؟

هیالورونیک اسید چیست و از کجا می آید؟هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که می تواند در سراسر بدن انسان از پوست گرفته تا بافت همبند و چشم ما یافت شود. عملکرد اصلی آن حفظ آب است تا بافت های ما روان و مرطوب بماند. از آنجا که به طور طبیعی در سیستم ما تولید می شود، زم، که از طریق محصولات به بدن معرفی شود، به راحتی قابل پذیرش است. می توان آن را به صورت موضعی، تزریقی و یا حتی مصرف کرد تا نتایج مفید مختلفی حاصل شود.

چیزی که بسیاری از مردم ممکن است ندانند این است که تحقیقات HA به خوبی وجود داشته است بیش از سه ربع قرن. در ابتدا توسط دانشمند کارل مایر در سال 1934 جداسازی شد، یکی از اولین کاربردهای هیالورونیک اسید برای درمان آرتریت تروماتیک در ، های ردیاب بود. اولین HA با درجه دارویی در سال 1979 توسط Endre Alexander Balazs تولید شد که یک روش کارآمد برای است،اج و خالص سازی آن برای اه، پزشکی ایجاد کرد. اما تا دهه 1990 در محصولات مراقبت از پوست ادغام نشد.

اسید هیالورونیک

هیالورونیک Acid فواید پوست

بیش از نشانه های پزشکی برای درمان همه چیز، از درد مفاصل گرفته تا رفلا، اسید، هیالورونیک اسید یکی از موثرترین ،یبات درم، مراقبت از پوست است که می تو،د پیدا کنید. اشاره شد به دلیل توانایی آن در جذب و اتصال مولکول های آب به اپیدرم و افزایش محتوای آب کلی پوست، تحقیقات نشان می دهد که می تواند بدن را به تولید کلاژن و ا،تین بیشتر و در نتیجه کاهش خطوط ریز و چین و چروک تحریک کند. پوست را قادر می سازد تا 1000 برابر وزن خود رطوبت را حفظ می کند آن را به یک درمان عالی برای خشکی و کم آبی تبدیل می کند. و از آنجایی که HA به کشش و انعطاف پوست کمک می کند، HA همچنین به بهبود سریعتر و با کمتر زخم ها کمک می کند.

چیزی که آرایشگران و متخصصان مراقبت از پوست در مورد HA دوست دارند، خاصیت صاف کنندگی پوست و توانایی مرطوب کنندگی آن برای جذب رطوبت از محیط و حفظ ظاهر زیبا و هیدراته پوست حتی در خشک ترین و سردترین آب و هوا است. هنگامی که همراه با هر روتین مراقبت از پوست استفاده شود، می تواند به طور چشمگیری حفظ رطوبت را بهبود بخشد و پوست را درخشان تر نگه دارد.

محصولات هیالورونیک اسید

چون ما عاشق این ماده هستیم، جین ایردیل HA را در چندین محصول ادغام کرده است که می توانند به طرق مختلف مورد استفاده قرار گیرند. این محصولات عبارتند از:

سرم هیالورونیک بیوتی پرپ – برای مراقبت از پوست، این ساده ترین استفاده ما از هیالورونیک اسید است که می تو،د در خط تولید ما پیدا کنید. با استفاده از دو شکل مجزا از HA، این سرم کمک می کند تابافت چاق و صاف در حالی که تسکین دهنده، آبرسان و نرم کننده پوست. می توان آن را به تنهایی یا زیر مرطوب کننده استفاده کرد بخش برای رژیم روزانه مراقبت از پوست شما درباره فواید سرم اسید هیالورونیک بیشتر بد،د.

پرایمر صورت Smooth Affair Illuminating Glow Face – پرایمرها بخش مهمی از کاربرد آرایش هستند زیرا باعث می شوند آرایش صاف تر و ماندگارتر شود. از آنجایی که ما در این فرمول از اسید هیالورونیک استفاده می کنیم، به ایجاد لایه ای مرطوب تر و درخشان تر کمک می کند و پوست شما را زیباتر می کند. می توان آن را به تنهایی یا زیر هر زیرسازی پوشید.

سرم رنگی HydroPure با اسید هیالورونیک و CoQ10 – این فرمول درم، ما و یک انتخاب بسیار محبوب برای افرادی است که می‌خواهند پوستشان شاداب و جوان به نظر برسد. با ،یب HA با سایر مواد آبرسان مانند CoQ10 و Olive Squalهنه، طبیعی تازه ایجاد می کندبه نظر پایان می توان آن را به تنهایی یا زیر یکی از پودرهای ما پوشید. بیشتر بد،د نحوه استفاده از سرم رنگی HydroPure.

براق کننده لب هیالورونیک HydroPure – در این روزگار، همه افراد پرتر، sm می خواهندoلب های دیگر با ،یبکه درگرم HA با ،یبات حجیم کننده مانند پالمیتویل تری پپتید 5، می تو،د به ظاهر لب های پرتر و صاف تر برسید که در تمام طول روز هیدراته می مانند. می توان آن را به تنهایی یا در ،یب با سایر محصولات لب ما پوشید. درباره براق کننده لب آبرسان ما بیشتر بد،د.

درمان لب هیالورونیک اسید HydroPure – در این قالب، ما بر روی ارزش جبر، HA و ،یب تمرکز می کنیمکه درآن را با جلبک پادینا گرم کنید. این فرمو،یون برای درمان لب های خشک و ، خورده بسیار عالی است. بافت غنی آن بلافاصله لب ها را آرام می کند در حالی که کمک به مشوقه سنتز کلاژن می توان آن را به ،وان یک درمان لب یا روی سایر محصولات لب برای درخشندگی درخشان استفاده کرد.

همانطور که پیشرفت های تکنولوژیکی همچنان در حال ظهور است، ما مشتاقانه پیش بینی استفاده های هیجان انگیز تر از هیالورونیک اسید در محصولات آینده را داریم. جین ایردیل. اگر علاقه مند به دیدن مزایا برای خود هستید، به محل زندگی خود توقف کنید جین ایردیل ارائه دهنده یا با ما تماس بگیرید تا توصیه هایی در مورد اینکه کدام محصولات به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می کنند. اضافه ، این محصولات را به ،وان یک ،صر اصلی در روتین آرایش آبرسان خود در زمستان در نظر بگیرید! و بررسی کنید دیگر مواد مورد علاقه ما برای تقویت پوست و آبرس، پوست.


منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/hyaluronic-acid-whats-the-hype