قبل و بعد از زیبایی: اکتبر 2022


من در اینستاگرام و یوتیوب چند ویدیو آرایش کوچک انجام می‌دهم و فکر می‌کنم شروع به اشتراک‌گذاری آنها در اینجا کنم. من عاشق قبل و بعد، تبدیل از عادی به گلم یا از شسته شده به کمی سرزنده تر هستم. و این ویدئو فقط فرآیند بین این دو را به شما نشان می‌دهد – یک آرایش کامل برای ،، که بی‌حوصله هستند و دامنه توجه یک پشه را دارند، ویرایش شده تا یک دقیقه.

من ویدیوی زیر را با خلاصه‌ای سریع از آرایش استفاده شده و هر نوع پسند و ناپسندی، بر حسب محصول، جاسازی کرده‌ام. برای ،، که به اینستاگرام می آیند و می خواهند یک محصول را در یک نگاه خلاصه کنند، این است:

Dior Forever Skin Glow در 2N، اینجا*

برس فونداسیون Vieve, اینجا*

ستاره برنز و درخشش فیلم شارلوت تیلبری، اینجا*

رژگونه ، زیبایی کمیاب در رز، اینجا*

پالت مسافرتی NARS در سوئد، اینجا*

خط ژل ساعت شنی با رنگ شاه بلوط، اینجا*

اسپری مو النت، اینجا*

لاینر زیبایی کمیاب در سرگرمی، اینجا*

Code8 Beauty در At The Barre، اینجا*

برس ابرو فواید، اینجا*


قبل و بعد از زیبایی: اکتبر 2022

من با پایه Dior Forever Skin Glow در سایه 2N (آنلاین اینجا*) با برس فونداسیون Vieve، 26 پوند اعمال می شود اینجا*. این یک پایه مورد علاقه درازمدت صورت است، زیرا درخشندگی را اضافه می کند اما هیچ اثر خاصی روی پوست باقی نمی گذارد. برای ،، که می‌خواهند روکش مات مخملی‌تری داشته باشند، Dior Forever وجود دارد – هر دو طول عمر بالایی دارند و باید نسبتاً سریع کار کنید تا آنها را با هم ،یب کنید. این یک پایه بسیار بسیار قابل اعتماد است.

برای پوشش اندکی کمتر اما درخشش کم‌کلید مشابه، به L’Oreal True Match (آنلاین) نگاهی بیندازید اینجا*). سایه های زیادی وجود دارد و کار با آن بسیار ساده تر است زیرا به سرعت تنظیم نمی شود. اگر از بودجه آگاه هستید، این نیز ،ری از هزینه است.

من در اینجا از کانسی، استفاده نمی‌کنم، زیرا فونداسیون دیور برای من کار می‌کند (من به کانسی، با True Match نیاز دارم) بنابراین با محصول نهایی من، شارلوت تیلبری، که “زرق و برق فوری” است، هماهنگ است. ستاره فیلم برنز و درخشش (برخط اینجا*). وقتی می‌خواهم چیزی کمی بزرگ‌تر و صیقلی‌تر بسازم – استخوان گونه و اسکنه، از این بسیار استفاده می‌کنم. این یک سرمایه گذاری است، اما کمی پیشرفت می کند و من هرگز از نتایج راضی نیستم. کمی کانتور برنزی زیر استخوان گونه و لمس هایلایتر در بالا، این است نه اگر دوست دارید آرایشی کاملا طبیعی و غیرقابل تشخیص داشته باشید، برای روال عادی روزمره خود.

رژگونه اینجا یک ، زیبایی کمیاب است گل سرخ*، با برس رژگونه جونز رود اعمال می شود. و این پوست را کامل می کند.

می بینید که من خیلی ساده ابروهایم را با استفاده از اسپریت براش و تنظیم می کنم برق شهری* بر روی یک برس ابرو (این یکی Benefit است و دارای یک برس زاویه دار در انتهای دیگر است، آن را پیدا کنید اینجا*). اگر در مورد افزودن رنگ و حجم بیشتر به ابروها نگران نباشید، این یک روش بسیار سریع و ارزان برای انجام دادن ابروها است – با این تکنیک نمی‌تو،د اشتباه کنید و حتی اگر کمترین آرایشگر هستید، توصیه می‌کنم آن را اضافه کنید. این به روز شماست فقط به نظر می رسد که چشمانم را کمی بلند می کند و باعث می شود بیدارتر به نظر برسم.

سایه چشم عمدتاً “بالا وسط” از پالت NARS Voyageur در جیر است. من فکر می کنم که این پالت سایه چشم مورد علاقه من است به دلیل اندازه مفید و این واقعیت که من همه سایه ها را دوست دارم، بدون استثنا. همه آنها مفید هستند و می تو،د ظاهرهای زیادی ایجاد کنید. پالت 28 پوند است (آن را پیدا کنید اینجا*) و ​​ماه گذشته برای لحظه ای شگفت انگیز فکر کردم که آنها آن را متوقف کرده اند، اما به نظر می رسد با چند ،ده فروشی موجود است، بنابراین من آرام می گیرم.

من از سایه‌های کمی تیره‌تر فقط برای اجرا در امتداد خط مژه پایینی و سپس تیره‌ترین رنگ در پالت استفاده می‌کنم تا یک «تکان» کوچک در گوشه بیرونی ایجاد کنم. شما مته را می د،د، قبلاً این را دیده اید.

ریمل یک آرم، است، اما زیاد روی قایق من شناور نمی‌شود، برس برای من کمی ضخیم بود و در این صورت تمایل زیادی به پلک‌هایم دارم! برگشت به تلسکوپی* من می روم…

من اینجا از خط چشم استفاده کرده ام، با وجود اینکه سعی می کنم نه این روزها برای ظاهری ساده از خط چشم استفاده کنید. فقط چیزی در آن وجود دارد که فکر می‌کنم کمی خسته به نظر می‌رسم، مگر اینکه در حال انجام یک کار عجیب و غریب قدیمی دودی چشم باشم و همه آن را با هم ،یب کنم. باید بیشتر روی این نظریه آزمایش کنم. به هر حال این لاینر ژل فوق العاده است چه خسته ام کند چه نه: خط ژل شاه بلوط از ساعت شنی*. به زیبایی روی آن می لغزد و سپس ساعت ها و ساعت ها در جای خود می ماند.

روی لب؟ خط لب Rare Beauty در سایه سرگرم کننده*، “چون من این هستم و مداد رنگی AM/PM از Code Eight در سایه ای به نام در Barre*. من در مورد این بالم لب های رنگی زیبا از کد هشت را فراموش کرده بودم. بسیار آسان برای استفاده و بسیار مرطوب کننده. همانطور که شما امیدوارید.

تمام نگاه همین است. موهایم را با گرز Cloud9 فر کردم (این یکی*، اگر شما علاقه مند هستید) و سپس آن را با نوک انگشتانم بیرون آوردم تا همه چیز کمی یکپارچه به نظر برسد.

من باید قبل از ماه آینده تحقیقاتی انجام دهم آرایش یک دقیقه ای; من سعی می کنم دوست داشتنی ترین رژ لب های خیاب، را پیدا کنم. به نظر می رسد کمبود رنگ صورتی خوب در خیابان وجود دارد – من فکر می کنم یکی مانند Clinique است گل صد توم، پاپ – و من مصمم هستم که چند گزینه خوب پیدا کنم. هر ایده ای دارید، لطفا در نظرات به من بگویید…


منبع: https://www.ruthcrilly.co.uk/before-and-after-makeup-october-2022/