ماسک صورت چیست ؟ معرفی بهترین ماسک های خانگی کلینیک خانه سفید-اصیل بخرید

ماسک صورت چیست ؟ معرفی بهترین ماسک های خانگی کلینیک خانه سفید-اصیل بخرید

زغال فعال باعث سم‌زدایی شده و به باز شدن منافذ پوست کمک می‌کند. علاوه بر ازبین‌بردن جوش سرسیاه چربی پوست را هم کاهش می‌دهد. اگر در معرض محیط آلوده قرار دارید، استفاده از ماسک پاکسازی صورت بسیار اهمیت دارد. یکی از ماسک‌های تأثیرگذار و تمیزکننده پوست ترکیب بادام و روغن زیتون است. برای تهیه این ماسک باید حدود یک مشت بادام را آسیاب کرده و پس از آسیاب 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن اضافه کنید.

و ماسک ها را بیش از زمان معین بر روی صورت نگه ندارید.

برخی مانند ماسک ورقه ای و ماسک زغالی روش استفاده منحصر بفرد خود را دارند؛ در مواقعی اصول کلی نیز وجود دارد که تمامی محصولات را شامل می شوند. از مالیدن این محصولات به چشم ها و لب ها خودداری کنید. مگر این ماسکی منحصرا مربوط به پوست دور چشم و لب ها باشد. و ماسک ها را بیش از زمان معین بر روی صورت نگه ندارید. ماسک آبرسان برای پوست خشک می تواند در افزایش رطوبت و نرمی پوست موثر باشد.

  • داشتن پوستی شاداب و سالم عنصر اصلی در زیبایی چهره است.
  • این ماسک اسکراب صورت نیست، پس از مالیدن بیش از حد آن با دست بر روی پوست، صورت خودداری کنید.
  • قیمت ماسک صورت نقابی معمولا ارزان است و فرم آن همه قسمت‌های صورت به جز چشم و اطراف آن، سوراخ بینی و دور لب را می‌پوشاند.
  • پیشنهاد می‌کنند که استفاده از ماسک صورت در روال زیبایی لازم و ضروری است و به همه توصیه می‌کنند که ماسک صورت را در روتین مراقبت پوست قرار دهند.

ماسک ورقه ای که مرطوب کننده هایی مثل هیالورونیک اسید ، بوتیلین گلیکول و گلیسیرین دارد از پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می کند. محتویات ماسک های ورقه ای بیشتر مانند محتویات سرم هاست تا ماسک های معمولی. این ماسک ها از جنس پنبه و یا شبه پنبه و آغشته به مواد سرم مانند تهیه می شوند . همانند ماسک های دیگر چرب و روغنی نیستند و نیاز به تمیز کاری ندارند .ترکیب مواد ماسک ها تمیز و شیری همانند ژل مایع رقیق می باشد. ماسک ورقه‌ای ماسکی پارچه‌ای و شبیه به صورت است که در ماده‌ای مغزی غوطه ور می‌باشد. این ورقه می‌تواند به غیر از پارچه از جنس متفاوتی باشد از جمله کاغذ، ژل، و الیاف.

فیلتر بر اساس برند

4- مخلوط را با آب سرد بشویید و صورت خود را به آرامی خشک کنید. 1- یک قاشق سوپ‌خوری بابونه خشک را به مدت 20 دقیقه در آب داغ دم بدهید. به‌طور آهسته چند قطره آب اضافه کنید تا یک خمیر درست شود. 1- تمام مواد را در یک کاسه مخلوط کنید تا یک خمیر درست شود. هنگامی که ماسک کاملا مخلوط شد، و آن را با استفاده از انگشت خود رو یپوست صورت خود بمالید. بستگی دارد به نوع پوست و نیازهای فردی پوست و نوع ماسکی که استفاده می کنید.

نکات طلایی برای انتخاب بهترین پاک کننده صورت برای پوستتان را بیاموزید

لکه های تیره پوست را از بین برده و باعث ایجاد پوست روشن شوند. با بهبود جای زخم و کاهش آکنه از پیری پوست جلوگیری می کند. اگر روی بروشور ماسک نوشته شده که کمتر از 20 دقیقه روی پوست بماند حتما این کار را انجام دهید.

ماسک ورقه ای پرتقال بیوآکوا

انواع مختلفی از ماسک ها وجود دارند اما توصیه ما ماسکهای خانگی دست ساز هستند زیرا با مواد طبیعی ساخته شده و اثر بخشی قوی دارند . این ماسک شبانه به عنوان یک ماسک خامه‌ای است که برای کاهش ظاهر خطوط و پف کردگی در کنار چشم و افزایش خاصیت کشش و رطوبت پوست موثر است. حتی می‌تواند برای تیرگی اطراف چشم و صافی پلک ها نیز موثر باشد این ماست مقدار زیادی ویتامین a، اسید گلیکولیک و عصاره زردچوبه می باشد که باعث درخشندگی و یکنواختی رنگ پوست میشود. هنگام پاکسازی این ماسک، پوست سفت تر می شود و میتواند مانند ماسک لب دو برابر شود و به عنوان یک درمان فشرده در طول شب باقی بماند. ماسک های ورقه ای روی پوست کثیف و شسته نشده هیچ تاثیری اصیل بخرید نخواهد داشت . با ترکیب یک شوینده و آب گرم کف درست کنید و صورت خود را با آن ماساژ دهید و سپس پوست صورت را شسته و با حوله ای خشک کنید.