مبانی پوشش متوسط ​​و کامل که من همیشه توصیه می کنم – وبلاگ چیزهای کوچک


این راز نیست که من فونداسیون را دوست دارم. فونداسیون و رژ لب چیزهایی هستند که من همیشه مشتاق آزمایش آنها هستم. شاید به این دلیل است که آنها تفاوت بزرگی در چهره شما ایجاد می کنند، یا شاید به این دلیل که من در مورد نتایجی که می خواهم بسیار حساس هستم. اما آزمایش یک پایه جدید برای اینکه بتوانم به شما توصیه شخصی ارائه کنم یکی از بخش های مورد علاقه من در کاری است که در اینجا انجام می دهم.

Lancome Teint Idol Ultra Wear Care and Glow Foundation با اسید هیالورونیک – این جدیدترین پایه ای است که من به جمع بندی خود اضافه کرده ام. من واقعاً احساس آن را روی پوستم دوست دارم و کمی درخشش طبیعی به آن اضافه می کند. اگر پوست چرب دارید یا مستعد درخشش زیاد روی صورت خود هستید، ممکن است این ، پودر را دوست نداشته باشید. با این حال، اگر می‌خواهید مقداری روغن اضافی را جذب کنید، همیشه می‌تو،د آن را با کمی پودر سفت کننده شفاف تنظیم کنید.

برای من، این همان چیزی است که قصد دارم در زمستان بپوشم، زم، که هوا کمی خشک‌تر می‌شود و به دنبال پوشش کامل‌تری هستم. این ،یبات آبرسان زیادی دارد، بنابراین اگر پوست شما خشک است، ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد!

Lancome Teint Idol Ultra 24H Long Wear Mate Foundation – اگر نیاز به پوششی بی عیب و نقص و پوشش کامل پوستم با ظاهری مات طبیعی داشته باشم، به سراغ این می‌روم. برای مقایسه، روی پوست احساس خشکی بیش از حد نمی‌کند، و برای مقایسه، به اندازه لباس پوشیدن دوبل Estee Lauder احساس سنگینی نمی‌کند. مقدار کمی بسیار زیاد است و واقعاً تمام روز روی پوست من باقی می ماند.

Clinique Even Better Makeup Broad Spect، Foundation SPF – این فونداسیون یکی از انواع «ساده پوشیدن، تقریباً برای همه» است. دارای ،یبات خوبی است که به روشن شدن پوست شما در هنگام استفاده از آن کمک می کند. ادعا می‌کند که پوشش متوسطی دارد، اما به نظر من بیشتر روی سطح متوسط ​​تا کامل تکیه دارد. روی پوست طبیعی/واقعی به نظر می رسد و در تمام طول روز ماندگاری دارد.

IT Cosmetics CC+ Nude Glow Foundation Lightweight – این فونداسیون روی پوست شگفت انگیز به نظر می رسد اما به طور جدی درخشان است. ممکن است برای من زیرسازی زمستانه بهتری باشد زیرا رطوبت در کارولینای شمالی درخشش خاص خود را به پوست من می بخشد. من متوجه شدم که فونداسیون های لوازم آرایشی IT تمایل دارند روی من گرم/زرد به نظر برسند، و از آنجایی که من ته رنگ صورتی دارم، باعث می شود تا رنگ آمیزی کمی قطع شود، اما علیرغم آن، پرداخت واقعاً زیبا است. به نوعی همه چیز را کامل می کند و همچنین هیدراته می کند. به طور کلی، من IT Cosmetics را به افرادی توصیه می کنم که کمی از *احساس * ، پودر روی پوست خود اهمیتی نمی دهند و با رنگ های گرم موافق نیستند.

جورجیو آرم، درخشان ابریشم پرفکت درخشش بی عیب و نقص – این واقعاً بی زحمت ترین پایه برای من است. این بدون سر و صدا، هیچ چیز اضافی نیست، فقط یک پوشش متوسط ​​طبیعی به نظر می رسد. من می توانم کک و مک هایم را ببینم، که دوست دارم، اما این بدان م،است که باید کمی زمان اضافی را برای پوشاندن لک هایی که ممکن است از بین بروند صرف کنم. زم، که آن را در روزهای بسیار مرطوب می پوشم کمی براق می شوم، اما به غیر از آن، ظاهری شبیه پوست دارد. من عاشق این هستم که روی پوستم جدا نمی شود و نمی ،بد.

اگر در حال ،ید پایه جدید هستید، لطفاً این پست های مفید زیر را بررسی کنید. شما را راهنمایی می کند در صورت ،ید آنلاین چگونه رنگ ها را مطابقت دهیم، و چگونه می توان تفاوت بین پوشش سبک، متوسط ​​و کامل را تشخیص داد.

در نهایت، وقتی ،ت به استفاده از فونداسیون می رسد، ترجیح می دهم از برس استفاده کنم. من هم از براش فونداسیون حرفه ای Sep،ra و هم از برس صاف کننده Morphe استفاده کرده ام و دوست داشته ام. من یک برس را دوست دارم زیرا به من کنترل می‌دهد و به من اجازه می‌دهد تا محصول را داخل و مخلوط کنم. من از مخلوط کن زیبایی برای ،یب کانسی، خود استفاده می کنم، اما دوست ندارم از مخلوط کن زیبایی در تمام صورتم استفاده کنم. اگر این کار را بکنید، عالی است! این واقعاً فقط یک ترجیح شخصی برای من است!




منبع: https://www.thesmallthingsblog.com/2022/08/medium-full-coverage-foundations-im-always-recommending/