مدل آرایش صورت ایرانی ملایم و ساده آموزش آرایش صورت عروس مجله تصویر زندگی

تفاوتی ندارد که صورت لاغر استخوانی یا گرد و تپل داشته باشید، در هر صورت در اولین مرحله از پرایمر متناسب با جنس پوست استفاده کنید. پرامیر تاثیری بر فرم صورت ندارد و تنها باعث پر شدن منافذ پوست و افزایش ماندگاری کرم پودر میشود. شما باید پیش از شروع آرایش، پوست خود را با محصولات مراقبت از پوست آماده کنید.

در این صورت می توانید بقیه آرایش خود را خنثی نگه دارید تا تمرکز روی چشمانتان حفظ شود. به جای یک آرایش چشم دودی کلاسیک، نسخه براق آن را انتخاب کنید تا به سبک جاز همخوانی داشته باشید. سلب میو مای کاین، میکاپ ارتیست مشهور با رنگ ها بازی می کند.

  • البته محصولات براق‌کننده لب نیز به شما در اجرای میکاپ صورت مناسب کمک می‌کنند.
  • سایه ای نسبتا سبک در مرکز لب پایینی و لب بالایی بزنید و به خوبی پخش کنید یا می توانید با برق لبتان یک نقطه درست در وسط لبتان ایجاد کنید، سپس برق لب را از این نقطه پخش کنید.
  • پس از آنکه کرمپودر را اعمال کردید، باید کانسیلر را اعمال کنید.
  • ابرو ها، فرم و رنگ آنها تاثیر بسیار زیادی در زیبای چهره ی شما دارند.
  • برای مشاهده یک نمونه میکاپ دیگر روی آرایش لایت ساده اما فوق العاده زیبا کلیک کنید.

در آرایش صورت بعد از آرایش پوست، آرایش چشم و ابرو بسیار اهمیت دارد. برای اینکه بتوانید چشم ها و ابروهایتان را به خوبی آرایش کنید باید به نکات مهمی توجه داشته باشید، از جمله ریز یا درشت بودن چشم ها، فاصله چشم تا ابرو، فرم چشم و مژه ها و… بهتر است تا با توجه به این موارد سبک آرایش دلخواهتان را انتخاب کنید. در مرحله اول شما می توانید مقداری کرم پودر به پیشانی، گونه ها، چانه و اطراف لب بزنید، سپس با یک پد مناسب آن را به صورت ضربه ای در سطح پوستتان پخش کنید. قسمت هایی مثل اطراف بینی، زیر ابرو و اطراف خط لب را از قلم نیندازید.

فیلر صورت! دشمن سلامت یا همراه زیبایی شما! عوارض، فواید فیلر، ژل یا پرکننده صورت

برای اینکه آرایش زیبایی داشته باشید و اصطلاحا آرایش به شما بیاید، در قدم اول لازم است تک تک اعضای صورت‌تان را بشناسید. فرم کلی صورت‌تان، رنگ پوست، فرم و رنگ چشم، فاصله چشم‌ها، فرم بینی و شکل لب و رنگ آن مواردی هستند که برای آرایش حرفه ای صورت باید آن‌ها را در نظر داشته باشید. در این مقاله مفصلا به آموزش آرایش صورت مانند آرایشگران حرفه‌ای پرداختیم. در بخش زدن کرم پودر پایه در آموزش آرایش صورت اشاره کوتاهی به رنگ مناسب کرم پودر داشتیم. اما اگر می‌خواهید حرفه‌ای‌تر عمل کنید، باید نوع پوست و رنگ آن را بشناسید تا انتخاب دقیق‌تری نسبت به کرم پودر مناسب خود داشته باشید.

سایه چشم را با توجه به رنگ چشم می توانید انتخاب نمایید. البته انتخاب سایه چشم به عوامل دیگر مثل نوع چشم نیز بستگی دارد؛ برای مثال،‌ برای چشم های بیرون زده و بزرگ توصیه می کنیم سایه چشم اسموکی بزنید. در مرحله بعدی از کانسیلر مناسب برای اطراف چشم ها و قسمت هایی که دارای تیرگی است و نیاز به پوشانندگی دارد، استفاده کنید. می توانید این کار را با دست یا با پد و یا براش مخصوص انجام دهید. در مرحله آخر می توانید از پنکیک مناسب استفاده کنید و آن را با پد یا براش به کل صورتتان بمالید. بدین ترتیب شما کاملا اصولی آرایش صورت خود را انجام دادید.

سپس کل سطح پلک خود را تا زیر ابروها با این رنگ پر کنید. رنگ‌های طلایی و براق اصلا مناسب روز و فضاهایی مانند خرید و سرکار رفتن نیستند. قهوه‌ای، طلایی، خاکستری و آبی همه گزینه‌های مناسبی برای انتخاب رنگ‌های سایه هستند. همچنین می توانید از رژگونه برای کانتورینگ یا شکل دادن به صورت خود نیز استفاده کنید.

از بین بردن جوش سرسیاه + 14 راهکار ساده!

راز یک آرایش زیبا این می باشد که شما بدانید که بخش های مختلف صورت تان را چگونه آرایش کنید و ایراد های احتمالی را چگونه برطرف کنید. برای داشتن آرایش زیبا توجه داشته باشید که هیچگاه اجازه ندهید آرایش شما آنقدر زیاد و توی چشم باشد. شما می توانید برای این کار از تکنیک های آرایشی جدید استفاده کنید تا آرایش ملایم و شیک داشته باشید.. یک بار دیگر به چهره‌تان دقت کنید و آرایش‌تان را دقیقا بررسی کنید. نگاه کنید که جایی از صورت رنگ اضافه نباشد و آرایش‌تان پاک نشده باشد.

از ابتدای پلک بالا شروع کرده و یک خط چشم نسبتا کلفت از ابتدا تا انتهای چشم بکشید. برای چشم های درشت نیز خط چشم پهن و تیره بسیار مناسب است. برای یک آرایش روزمره و زیبا از رنگ های روشن مثل گل بهی، صورتی و قهوه ای روشن استفاده کنید. برای آرایش چشم های خود می توانید از دو رنگ سایه استفاده کنید. استفاده از سایه ی کرمی مسی رنگ، روی تمام پلک و در گوشه های چشم به چشم های سبز رنگ شما جلوه ی بیشتری می دهد.