مدل آرایش صورت ایرانی ملایم و ساده آموزش آرایش صورت عروس مجله تصویر زندگی

کمی بر روی سیاهی زیر چشم از کانسیلر بمالید، اجازه ندهید کرم خشک شود سپس لایه بعدی را بزنید. خط چشم پلک پایین را باریک و خیلی ظریف بکشید زیرا با خط چشم پهن، به نظر می رسد که ریمل روی پلک ریخته و پخش شده است. اگر رنگ چشمان شما طوسی است ، هر رنگ سایه ای مناسب شما نیست . شما باید از سایه ای استفاده نمایید که چشمان شما را زیباتر و درخشنده تر سازد . سایه های نقره ای / خاکستری ، قهو های در تناژهای مختلف از روشن تا تیره ، کرم ، صورتی و هلویی برای چشمان طوسی رنگ مناسب است.

  • در صورتی که می توانند به جای استفاده از بوتاکس و صرف هزینه های زیاد از این ماسک های طبیعی استفاده کنند و داشتن صورتی صاف و بدون چین و چروک را تجربه کنند.
  • مهم ترین ویژگی در آرایش صورت دخترانه، ساده بودن آن است.
  • در این مقاله قصد داریم تا نحوه آرایش صورت را با تمام نکات مهم برای شما عنوان کنیم تا بتوانید به زیبایی چهره تان را آرایش کنید.
  • شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست خود چند مدل مختلف رژ لب تهیه کنید.

از یک رنگ صورتی یا رنگ‌های طبیعی یا برق لب برای لب‌های خود استفاده کنید. یک خط چشم خوب و طبیعی فقط و فقط با بارها و بارها تمرین به‌دست می‌آید. سپس با یک رنگ تیره از گوشه‌های پلک به سمت داخل حرکت کنید. برای آرایش ساده صورت از یک پالت با رنگ‌های متمایل به طبیعی استفاده کنید. براش رژگونه را درست بالای سیب گونه خود بزنید و آن را محو کنید. مرطوب کننده های سنگین تر و کرمی برای پوست های خشک مناسب هستند.

چشم گربه

با مشخص کردن محدوده لب، به راحتی می‌توانید از رژ لب استفاده کنید. در نهایت، رژ لب با کمک خط لب، صاف‌تر و دقیق‌تر به نظر می‌رسد. اگر ابروی باریک و کم‌پشت دارید می‌توانید آن را پرتر نشان دهید.

طریقه برداشتن ابرو

با ما همراه باشید تا ترتیب صحیح آرایش صورت را گام به گام و مراحل آرایش صورت با تصویر را در اختیارتان قرار دهیم. توجه داشته باشید بهتر است تا برای آرایش های روزانه، از سایه چشم استفاده نکنید و چشم هایتان را بسیار ملایم آرایش کنید. اگر در پشت پلک هایتان چین و چروک دارید، می توانید آن را با استفاده از یک سایه تیره رنگ محو کنید. آرایش کردن یکی از کارهایی است که هر خانمی باید آن را با اصول و قواعد فرا بگیرد و چهره خود را به زیباترین نحو ممکن آرایش کند. در این مقاله قصد داریم تا نحوه آرایش صورت را با تمام نکات مهم برای شما عنوان کنیم تا بتوانید به زیبایی چهره تان را آرایش کنید.

سپس یک خط چشم نازک که با توجه به فرم چشم، کشیده میشود. یکی دیگر از انواع مدل های آرایشی که معمولا از مد نمی‌افتد و در تمام دنیا طرفدار دارد، سبک کلاسیک است. زمانی که به آرایش کلاسیک فکر میکنیم، به یاد خط چشم بالدار، لب های قرمز پررنگ و چشم های دودی تیره میفتیم. برای بهبود ظاهر و فعالیت های روزانه، مدل آرایش طبیعی و مینیمال به وجود آمده است. رویکرد میکاپ طبیعی، فقط شامل تغییرات ساده و نه عمده در ظاهر و صورت بانوان میباشد.

همه دروس آرایشگری ما (کلیک کنید)

اما در موارد خاص، می‌توانید ابتدا از کانسیلر استفاده کنید. از این رو، روی هر قسمتی که می‌خواهید بپوشانید، مقداری کانسیلر بزنید. اغلب آرایشگران، زیر چشم‌ها، اطراف سوراخ‌های بینی و هرگونه لکه را با کانسیلر می‌پوشانند. برخلاف تصور رایج، نارنجی یک رنگ رژ لب زیبا و همه کاره است.

اگر قرار است از چند رنگ برای سایه زدن استفاده کنید، حتما رنگ‌ها و حاشیه آنها را با خوبی با هم ترکیب کنید. اگر ابروهای پر دارید یا اینکه آن را قبلا با شیوه‌های مختلف مثلا میکروپیگمنتیشن، میکروشیدینگ یا هاشور ابرو به صورت نیمه‌دائمی آرایش کرده‌اید، نیازی به این مرحله ندارید. وقتی می‌خواهید صورت‌تان را آرایش کنید، بسیار مهم است که قبل از آرایش، صورت‌تان را کاملا تمیز کنید. در واقع باید یک بوم کاملا تمیز و آماده برای آرایش داشته باشید. اگر از قبل آرایش دارید با شیر پاک کن یا انواع پاک‌کننده‌های آرایش، صورت‌تان را پاک کنید. بر اساس نظر ونسا اکلز آرایشگر هندی، اولین بخشی که در صورت‌های گرد باید به آن پرداخته شود ابروها هستند.

مرحله ی بعدی ریمل زدن است؛ با کمک ریمل مژه ها را تیره تر کنید و با کمک فرمژه، مژه ها را حالت دهید. یکی از ویژگی های آرایش دخترانه این است که در این سبک آرایش نیاز به کانتور نیست و تنها با استفاده از برنزر در زیر استخوان گونه و زیر گردن میتوان به صورت رنگ داد. تفاوت بسیار زیادی با هم دارند که در جلسه مشاوره قبل از روز مراسم این موارد بررسی میشوند.