مدل آرایش صورت عروس مناسب شینیون بسته Bridesmaid, Bride, Hair styles

رنگ بنفش به چشمان قهوه ای، ظاهر خوبی می بخشد و آنها را زیباتر می سازد. اگر دارای این رنگ چشم هستید و بدنبال یک رنگ لطیف و زیبا هستید، از مشتقات رنگ نارنجی ، سایه ی قرمز یا بنفش استفاده کنید. در امتداد این سایه ، سایه ای با رنگ تیره تر با ضخامت بیشتر بکشید. با استفاده از اسفنج یا برس پودر را با حرکت دایره ای ابتدا به پیشانی و سپس گونه ها و بینی و چانه بزنید. نحوه استفاده از مرطوب کننده در قسمت پیشانی به این صورت است که مرطوب کننده را به صورت ضربدری روی پیشانی ماساژ دهید.

  • از کشیدن خط لب‌های تیره، نازک و خارج از محوطه لب خودداری کنید.
  • از گوشه ی داخلی پلک شروع به کشیدن یک خط باریک کنید و سپس یک سوم انتهایی پلک را پهن تر بکشید.
  • اگر پوست‌تان چروک‌های ریز و روزنه‌های مشخصی دارد، بهتر است از دو لایه پرایمر استفاده کنید.

قبل از استفاده از سایه چشم مقداری پرایمر پلک یا پنکیک روی پلک خود بزنید. با این کار علاوه بر اینکه سبب افزایش ماندگای سایه خود می‌شوید، از پخش شدن سایه نیز جلوگیری می‌شود. و به سبکی هنرمندانه با ایجاد تضاد بین آرایش چشمها با لب جذابیت بی‌ نظیری به چهره می‌دهد.

همه بانوان در طول زندگی خود از محصولات آرایشی استفاده کرده و روی صورت خود آرایش انجام داده‌اند. همه آن‌ها بر این موضوع آگاه هستند که برخی اقلام در… یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد لاغر داشتن صورت پر است. اما آنچه که واضح است خیلی ها از قرص چاق کننده صورت برای پر کردن و چاق کردن صورت خود استفاده می کنند… داشتن مژه های ضخیم و پرپشت و بلند، خواسته هر خانم زیبا ای میباشد. امروزه با روش های مختلفی ماننده اکستنشن و کاشت، که دائمی نیستند و نیاز به ترمیم ماهانه دارند این کار ..

امروزه نیز آرایش به عنوان یک اصل و امری روزمره برای همه مطرح شده و از آن علاوه بر زیبایی چهره، جهت پوشاندن عیبهای صورت نیز استفاده می‌کنند. برخلاف تصور عمومی، آرایش صورت برای تغییر چهره فرد و پنهان کردن خود واقعی او نیست، در حقیقت از انواع مدل آرایش صورت جهت برجسته سازی زیباییهای واقعی استفاده می‌شود. از آنجا که قدرت آرایش غیر قابل انکار است، می‌توانید از آن جهت دستیابی به زیبایی که آرزو دارید، استفاده کنید. تاریخچه آرایش و مدل آرایش صورت حدأقل به ۷ هزار سال پیش می‌رسد.

تفاوت پنکک چرب و خشک + روش استفاده آن برای انواع پوست!

بالای این خط را سایه با رنگ متوسط بزنید تا از انتهای چشم فراتر رفته و حالت گردی به چشم بدهد. پوست های خشک با کرم پودرهایی که حالت چرب تری دارند، سازگاری بهتری دارند. اگر پوست به محض استفاده از کرم پودر آن را به خود جذب می کند، بهتر است که از کرم پودر چرب تری استفاده شود. در اطراف لب و چانه باید به نحوی مرطوب کننده را بمالید که قسمت های پایینی چانه را به صورت کامل پوشش بدهد به صورتی که از چانه شروع شود و به اطراف گونه ها برسد.

البته در صورت تمایل میتواند با خط چشم مایع یک خط چشم نازک بکشید. می‌توانید یک میکاپ صورت طبیعی برای موقعیت‌ها روزمره یا یک میکا‌پ اسموکی را اجرا کنید. هنگامی که سایه چشم را زدید، می‌توانید با یک خط چشم جذاب، آن را تکمیل کنید. از سوی دیگر، می‌توانید با استفاده از محصولات مختلف مانند مداد ابرو، پودر یا ژل ابرو، ظاهری زیبا و طبیعی ایجاد کنید. محصولات کانتورینگ با فرمولاسیون‌های پودری، مایع و کرم عرضه می‌شوند که نوع پودری آن بهترین گزینه برای مبتدیان است. در این مرحله، با استفاده از یک براش زاویه‌دار، فک، استخوان گونه، اطراف خط رویش مو و دو طرف بینی را کانتور کنید.

سبک و مدل آرایش ژاپنی یا شرقی

کانسیلر از آن دسته محصولاتی می‌باشد که طرفداران زیادی دارد. بسیاری از خانم‌ها هستن که به دلیل داشتن پوستی زیبا از کرم پودر استفاده نمی‌کنند و فقط به کمک یک ضدآفتاب خوب و یک کانسیلر جای جوش، لکه‌ها، سیاهی دور چشم خود را پوشش میدهند. برای آرایشی طبیعی‌تر هنگام خرید کانسیلر نیز همانند کرم پودر می‌بایست پایه رنگ پوست فرد در نظر گرفته شود. این کار باعث می‌شود فضاهای خالی ابروی‌تان بیشتر به چشم بیاید. از سر ابرو شروع کنید و چند خط کوچک مومانند در این قسمت بکشید. در آموزش آرایش صورت حرفه‌ای توصیه می‌شود کشیدن ابروها را از جهت رویش مو (یعنی از پایین به بالا) انجام دهید.

اگر مژه‌های باریک و کم‌پشتی دارید از ریمل‌هایی استفاده کنید که حجم‌دهنده هستند. ولی خط چشم کشیدن در پلک پایین، بستگی به نوع آرایش و ظاهر نهایی که مدنظرتان است بستگی دارد. با همین خط چشم و سایه می‌توانید چشمان خود را درشت‌تر یا ریزتر جلوه دهید. گونه هر فرد، دارای رنگ خاصی است و این رنگ در افراد مختلف، متفاوت است. البته رژ گونه را می‌توانید با تجه به فرم صورت، به شکل‌های مختلفی روی صورت اجرا کنید. آرایش صورت گرد با آرایش صورت‌های کشیده فرق دارد و بیشتر آرایشگران ترفندهایی را به کار می‌گیرند تا صورت فرد قدری کشیده شود و زیبایی و جذابیت آن دو چندان شود.

برس ها معمولا زمان طولانی برای شما باقی مانده و می توانید از آن ها استفاده کنید پس در خرید برس کمی دقت کنید. برای آرایش خوشگل در خانه قبل از هر کار آناتومی صورتتان را خوب بشناسید این کار فقط با تکرار و تمرین در خانه به دست می آید. برای اینکه کمی حرفه ای شوید بهتر است از رنگ های ملایم برای رژگونه استفاده کنید. پرایمر خوب کمک میکند آرایش خیلی بهتر روی صورت بماند و خودش را نشان دهد.