مصاحبه آرایش و مو | آخرین خریدهای زیبایی


خوب، حداقل روز موی خوبی داشتم!

سلام، و پنجشنبه مبارک!

دیروز دو مصاحبه داشتم. من تمام روز را صرف آماده سازی و مطالعه کردم، بنابراین احساس آمادگی بیشتری می کنم. من اوایل آرایش کامل و مو انجام دادم، بنابراین احساس عجله نمی‌کنم (حتی ع،‌های آزمایشی گرفتم تا همه چیز را دوباره بررسی کنم، به همین دلیل است که به این ع،‌ها رسیدم).

«در یک مصاحبه ویدیویی برای یک شغل خلاقانه چه چیزی بپوشم» را جستجو کردم و سپس گزینه‌های مختلفی را جلوی دوربین امتحان کردم تا ببینم چه چیزی بهترین است. نکته جانبی: ا،ر کارشناسان کمد لباس پوشیدن پیراهن سفید را توصیه نمی کنند و پس از دیدن گزینه های مختلف روی صفحه، باید موافقت کنم.

و سپس…

… هر دو مصاحبه در آ،ین لحظه لغو شد. (دومین در اوا، بعد از ظهر 10 دقیقه قبل از شروع آن لغو شد.)

از طرف دیگر، هر دو مصاحبه نیز مجدداً برنامه ریزی شدند، به این م،ی که موقعیت ها هنوز باز هستند – و من هنوز فرصت دارم.

آه، حداقل آرایش و موهای من خوب به نظر می رسید!

ناگفته نماند که من در پایان روز به خاطر این همه آدرنالین انباشته شده جهش داشتم، بنابراین من، چهره کامل آرایشم و موهای پرپشتم برای ،ید استرس (استرس زدایی؟) به Sep،ra رفتم.

اگرچه اخیراً فروشگاه نواتو در شهر من به ندرت چیزی را که واقعاً بخواهم در انبار داشته باشد. من فقط با یک نرم کننده بامبل اند بامبل و یک براق کننده تاور 28 کار کردم.

من همچنین مجبور شدم برای ،ید مقداری شیر جو دوسر به تارگت که در همسایگی است توقف کنم، بنابراین مراقبت از پوست در سبد ،یدم قرار گرفت: لوسیون بدن Versed Press Res، Gentle Retinol Body، پاک کننده صورت آبرسان خوب CeraVe و بالم پاک کننده جینسینگ بنفش Naturium.

این یک هفته طول، است. اوه، و بیچاره کانر هنوز سرماخورده است، بنابراین هیچ یک از ما در این چند روز نخوابیده ایم. سیستم ایمنی بدن او مطمئناً در این سال تحصیلی تمرین می کند! (و مال من هم همینطور.)

جدی، من نمی توانم برای آ، هفته صبر کنم.

در هر حال، ممنون که گوش دادید. امیدوارم که همه چیز در پایان شما روان بوده است.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/drugstore-beauty-finds/interview-makeup-and-hair-latest-beauty-buys/