من روتین آرایشم را به روز کردم: 5 تغییر مورد علاقه


من تغییرات کوچکی در روال آرایشم ایجاد کرده ام و آنها را به ویدیو متعهد کرده ام: یکی از تغییرات مربوط به ابروهای من است، و ممکن است از قبل در مورد آن بد،د، اما چهار مورد دیگر نسبتا جدید و جذاب هستند. من می دانم که تعلیق شما را خواهد کشت، پس بیایید کرک کنیم.

اطلاعات آگهی: بدون محتوای پولی یا حمایت شده. اشاره به نمونه های مطبوعاتی ارسال شده بدون ا،ام به بررسی و لینک های وابسته با علامت * است.

توییک یک

اولین ترفند آرایشی من به قدری ضعیف و عجیب است که تقریباً خجالت می کشم در مورد آن بنویسم، اما با توجه به اینکه USP رسانه های اجتماعی افرادی هستند که چیزهای عادی را به اشتراک می گذارند که باعث می شود بخواهید خودتان را با چوب پنبه باز کن لوبوتومی کنید، می خواهم بفرما. آپدیت آرایش، حتی اگر بتو،د آن را اینطور بنامید، این است که من فقط ، پودر یا مرطوب کننده رنگی روی آن قرار داده ام. مرکز صورتم به جای سرتاسر آن

ببینید، به شما گفتم که جذاب بود.

این بیشتر یک راحتی است تا یک ترفند و از استفاده همیشگی من از جامپرهای یقه رول یا یقه بلند شکل گرفته است. زیرا چه ،ی می‌خواهد در زم، که گردنش در پشم خفه می‌شود، فونداسیون تا گردنش پایین بیاید؟ به همان اندازه، که حتی می خواهد پایه و اساس خود را چانه، وقتی چانه آنها دائماً روی یقه پشمی مالیده می شود؟ نه من

بنابراین من از پایه صورت به میزان کم و سبک و فقط در ،مت مرکزی صورت استفاده می‌کنم و نه درست تا لبه‌ها، که در واقع تنها جایی است که به هر حال به فونداسیون نیاز دارد. محیط های صورت به ندرت دارای بخش های آزاردهنده زیادی هستند.

این رویکرد برای تکمیل پوست بهتر است با یک زیرسازی شفاف یا مرطوب کننده رنگی انجام شود، چیزی بخشنده و فوق العاده قابل ،یب. اگر سعی کنید این کار را با یک پایه مات لباس بلند انجام دهید، احتمالاً با مشکل مواجه خواهید شد. رنگ انتخاب فعلی من؟ هنوز ILIA Skin Tint (من از سایه ST7 استفاده می کنم) با درخشندگی فوق العاده آن. می تو،د آن را پیدا کنید اینجا آنلاین*.

توییک دو

تغییر کوچک فانتزی کوچک بعدی من در داستان آرایش استفاده از رژگونه برای چشمانم است. میدانم! چه بر سر من آمده است؟ دیدم که کیتی جین هیوز (آرایشگر شگفت‌انگیز) در اینستاگرام این کار را انجام داد تا چشمانش را با رژگونه ببندد و خیلی راحت و سرگرم‌کننده و تازه بود، و رنگ صورتی در واقع مستقیماً در اطراف چشم نیست، بنابراین شما این کار را نکنید. شبیه ،گوش از سفینه آبی پایین… این فقط یک بوش سریع با قلم مو در لبه های بیرونی است و سپس ،یب می شود – ویدیوی زیر را تماشا کنید تا این را در عمل ببینید.

می تو،د از هر چیزی که از انجام گونه ها روی برس باقی مانده است استفاده کنید. به خصوص مهم نیست که رژگونه ، یا پودری باشد، اما من از رژگونه شگفت انگیز Freshfaced Cream از Beauty Pie استفاده کردم. اینجا*. (به یاد داشته باشید استفاده کنید RUTHSENTME اگر مشتری جدیدی هستید که ثبت نام کرده اید و کمی از عضویت خارج خواهید شد.)

نیشگون گرفتن و کشیدن سه

نه حتی یک تغییر، بنابراین من شروع به احساس می کنم که انگار کل این تمرین یک دروغ است، اما من ادامه خواهم داد. این فقط یک لکه مداد رنگی ناشیانه از رنگ چشم تیره در گوشه های بیرونی در یک ، رو به بالا است که با هم ،یب شده است تا چشم ها را بلند کرده و کمتر خسته به نظر برسد. تنها کاری که انجام می دهد (و دوباره باید ویدیو را برای نحوه کار تماشا کنید) این است که مژه ها را به سمت بالا خم کنید تا گوشه های بیرونی به نظر برسد که چند میلی متر بالاتر از قبل نشسته اند. تغییر کوچک و ظریف اما بسیار موثر است. اگر توهم نوری قوی‌تری می‌خواهید، آن را با خط چشم یکدست انجام دهید، اما درست ، آن دشوارتر از روش splodge-of-wedge-and-blend-it است. من از عصای چشمی Vieve بسیار عالی در قهوه استفاده کردم، اینجا*.

توییک چهار

من واقعاً حتی نمی توانم به یاد بیاورم که این چه بود و باید برگردم و ویدیو را تماشا کنم. لطفا نگه دارید. من فقط پنج چیز خونین برای به یاد آوردن داشتم! من الان در بازی کیم بی مزه هستم. تقریباً در سطح قهرم، بود.

خوب چهارمین ترفند ،باندن ابروها با استفاده از فریز ابرو است. شما در مورد این از قبل می د،د، اگر شما آن را خوانده باشید پست آرایش قبلی اما شما باید لمینیت و وا، زدن و ،باندن آنها را در این ویدئو مشاهده کنید. این ماده فریز ابرو شگفت انگیز است – ابروهای من حدود نیم اینچ بالاتر از صورتم قرار می گیرند! برخی ممکن است فکر کنند این چیز بدی است، من کاملاً آن را برای تغییر دوست دارم. کمی شبیه زم، است که تخت خود را به دیوار دیگری منتقل می کنید و گویی دیگر حتی نمی د،د کی هستید. اما به جای آن ویژگی های صورت خود را دوباره مرتب کنید. فنگ شویی صورت.

می تو،د آناستازیا بورلی هی، Brow Freeze را پیدا کنید اینجا* – من، و من خودم را در اینجا شگفت زده می کنم، توصیه می کنم اپلیکاتور اختصاصی را که باید جداگانه ،یداری کنید، تهیه کنید. زیرا روش من برای غوطه ور ، برس ابرو در یک زاویه نامن، چندان راحت نیست.

توییک پنج

براق در یک چوب. ظاهراً این رژلب‌های Revlon Super Lustrous Gl، Shine در Tiktok به سرعت منتشر شده‌اند. اگر می‌توانستم از Tiktok بدون ،اب ، Tiktok استفاده کنم، مجبور باشم از Tiktok خارج شوم و هر بار مجبور باشم رمز عبور Tiktok خود را بازنش، کنم، آنگاه زمان بسیار بیشتری را در Tiktok صرف می‌کنم، اما همانطور که می‌دانم این کار را ندارم. انرژی برای آن دائماً به من گفته می شود که باید از آن استفاده کنم و ویدیوها را در آنجا آپلود کنم، اما این خیلی … آشفته است. و پر سر و صدا همه به چیزهایی روی صفحه اشاره می کنند یا با صدای بلند صحبت می کنند یا می رقصند. انگار در یک بازی آرکید گیر کرده اید.

بنابراین من حرف همه را قبول می کنم که این رژلب ها شیفتگی جدید هستند – همچنین منطقی است، زیرا واقعا عالی هستند. به اندازه یک براق اما بدون ،بندگی، در واقع لب ها را به درستی حجیم کرده و بدون هیچ ت، براق می کنند. و مرطوب کننده هستند. واقعا. من اثرات را مدتها پس از اینکه رنگ از بین رفت احساس کردم.

سایه مورد علاقه من توت فرنگی است – آن را در LookFantastic پیدا کنید اینجا* و تقریباً در هیچ جای دیگری زیرا به نظر می رسد همه جا موجود نیست!

شگفت انگیز است، ما از طریق آن ترفندها مسابقه دادیم، اینطور نیست؟ اکنون فقط ویدیو را برای تماشا دارید. به آن برس…

من موهایم را کوتاه و رنگ کرده ام سوئیت در حمام (آگهی نیست، من همیشه پرداخت کرده ام، فقط دوست دارم آنها را فریاد بزنم و همیشه از من خواسته می شود!).

جامپر صورتی من هدیه ای مهربان از طرف دوستانم بود اسکمپ و رفیق


منبع: https://www.ruthcrilly.co.uk/i-updated-my-makeup-routine-5-favourite-changes/