نحوه استفاده از ماسک Pixi Remedy ⋆ Chimere Nicole


سلام کوئینز، اگر تازه وارد وبلاگ من هستید، اجازه دهید من اولین ،ی باشم که به شما بگویم که عاشق زیبایی Pixi هستم. من سال هاست که از محصولات زیبایی و مراقبت از پوست آنها استفاده می کنم و همچنین دوست دارم در مورد این برند صحبت کنم. این تونیک براق محصولی است که من به راحتی سه بار در هفته به راحتی استفاده می کنم و مطمئن هستم که همه دوستانم آن را امتحان می کنند. برای من یک چیز ضروری است. امروز می خواهم در مورد محصولات جدیدی که Pixi Beauty منتشر کرده است با شما صحبت کنم. این ماسک درمان پی،ی ژلی است که برای تقویت پوست فرموله شده است.

این خط دارای سه فرمو،یون شیر، گل رز و ویتامین C است. هر کدام سطحی از هیدراتاسیون، تسکین دهنده و روشن کننده را فراهم می کنند. اگر به فکر ،ید این ماسک ها برای نیازهای مراقبت از پوست خود هستید، بیایید همه چیزهایی را که باید بد،د.

فواید

در این مجموعه سه ماسک وجود دارد که از بین این سه ماسک مورد علاقه شخصی من ماسک ویتامین C است. من از طرفداران شدید ویتامین C هستم و چندین بار در اینجا در وبلاگ در مورد آن با جزئیات صحبت کرده ام. ویتامین C پوست من را کاملاً تغییر داده است، بنابراین من آن را به شدت توصیه می کنم. این را فوراً به شما می گویم، پوست سفت اولین چیزی است که بعد از استفاده از این محصول متوجه می شوید. نه به صورت بدی. فقط احساس می کنید که پوست شما آنقدرها “شل” نیست. تایپ ، آن خیلی خنده دار به نظر می رسد اما این حقیقت است.

در مرحله بعد، پوست خود را روشن تر و یکدست تر خواهید دید. من تمایل به داشتن یک منطقه T روغنی دارم و این محصول آن را یکنواخت کرد. همانطور که از تصاویر من می بینید، پوست من سالم و مرطوب به نظر می رسد.

میانگین شما نیست

چیزی که می خواهم به آن توجه کنم این است که ماسک معمولی صورت شما نیست. وقتی در کوزه ها را باز کردم تعجب کردم. فکر می‌کردم یک ماسک صورت ،ی و غلیظ مثل ماسک‌هایی که قبلاً می‌زدم تهیه کنم. این ماسک ها ژله ای بوده و بر روی پوست بسیار سبک و خنک هستند. من به دخترانم اجازه دادم آنها را امتحان کنند و این اولین چیزی است که کوچکترین دخترم به آن توجه کرد، اینکه چقدر ژل روی پوست او خنک می شود.

علاوه بر این، همه آنها بوی بسیار خوبی دارند. من می‌دانم چگونه ،ید می‌کنیم، اگر محصولات بوی خوبی ندارند، این یک بسته بندی است. یکی از خوبی‌های Pixi این است که از مواد با کیفیتی استفاده می‌کنند که پوست حساس من را از بین نمی‌برند. و همانطور که می بینید، استفاده از آن برای بچه ها نیز عالی است.

برای استفاده هفتگی یا حتی شبانه عالی است. آنها باید روی پوست تمیز مالیده شوند و ده دقیقه روی پوست باقی بمانند. من از آنها در طول شب آبگرم هفتگی در خانه و چند بار برای آرایش ، در طول روز از آنها استفاده کرده ام. پوست من هیدراته است و آرایشم را خیلی بهتر انجام می دهد.

اینجا چای است

همانطور که اشاره کردم از فرمو،یون ژله شگفت زده شدم سپس متوجه شدم. این دقیقاً همان فرمول ماسک ورقه ای است. ماسک موجود در بسته را می شناسید و باید آن را مانند یک ملحفه روی تمام صورت ،ید. بله همین فرمول پس این مرا به فکر انداخت…

آیا می توانم این محصول را با استفاده از نوع دیگری از پارچه های ضد حساسیت برای نتایج مشابه روی صورتم ،م؟

از آن زمان به بعد من در جستجوی مواد عالی هستم که بتوانم هر هفته دوباره استفاده کنم و بشوییم تا یک ماسک ورقه ای در خانه را کپی کنم.

چگونه از آنها استفاده کنم

راه دیگری که من از این ماسک ها استفاده کرده ام استفاده از من است بخارشوی صورت. من واقعاً نمی توانم بدون آن باشم و اکنون راه دیگری برای گنجاندن آن در روتین مراقبت از پوست خود دارم.

آن را به پوست می زنم و یک ورقه ساران روی صورتم می گذارم. سپس از بخارشوی صورتم استفاده می کنم. من بسیار مراقب هستم که اجازه ندهم پوستم بیش از حد گرم شود، اما من عاشق روشی هستم که بخارپز منافذ من را باز می کند. روکش ساران برای این است که مطمئن شوید محصول در همه جا ذوب نمی شود.

همچنین می تو،د این کار را با تعویض بخارپز با یک حوله گرم انجام دهید. یک حوله را خیس کنید و چند ث،ه در مایکروویو قرار دهید. حوله را روی پوست قرار دهید و استراحت کنید.

اگر در مورد این ماسک ها نگران هستید، به قیمت و مقدار محصولی که در یک شیشه می گیرید نگاه کنید. Pixi از مواد با کیفیت استفاده می کند و برای استفاده روزمره بی خطر هستند. شما نمی تو،د آن را ش،ت دهید. Pixi Remedy Masks در دسترس هستند Ulta.com.

ماسک Pixi Remedy
این تصاویر تار هستند اما برای به اشتراک گذاشتن آنقدر زیبا هستند.


منبع: http://chimerenicole.com/،w-to-use-the-pixi-remedy-mask/