نحوه استفاده از پرایمر صورت


پرایمر صورت بزنید

اگر قبلاً پرایمر را در فهرست محصولات آرایشی روزانه خود قرار نداده اید، ممکن است تعجب کنید که آیا این کار کاملاً ضروری است یا خیر. اما اگر برای آرایش کامل صورت وقت گذاشته‌اید، آ،ین چیزی که می‌خواهید این است که در آینه نگاه کنید و چند ساعت بعد همه چیز را آب‌شده ببینید. علاوه بر اینکه به ماندگاری ظاهر شما کمک می کند، یک پایه آرایش خوب استفاده از بقیه آرایش صورت را آسان می کند و به سلامت کلی پوست شما کمک می کند. برای یادگیری نحوه استفاده از پرایمر صورت آماده اید؟ در اینجا یک راهنمای گام به گام برای استفاده بهینه از پرایمر در روتین آرایش روزانه آورده شده است.

پرایمر آرایش خود را انتخاب کنید

بسته به نوع پوست شما و اثری که می خواهید به دست آورید، ما سه پرایمر امضا داریم که برای هر روز من، هستند.

پرایمرهای صورت

پرایمر روشن کننده صورت Smooth Affair برای ا،ر انواع پوست، به ویژه آنهایی که پوست بالغ یا بالغ دارند، گزینه ای عالی است. این پرایمر رفع کننده پوست حاوی عصاره برگ چای سبز و سفید است تا ضمن به حداقل رساندن ظاهر منافذ و چین و چروک، مزایای ضد پیری را افزایش دهد.

به دنبال بهترین پرایمر برای پوست های چرب هستید؟ اگر می خواهید درخشندگی را کنترل کنید، پرایمر مات کننده صورت Smooth Affair® به طور خاص برای افرادی که پوست چرب دارند فرموله شده است. علوم معدنی پیشرفته و فناوری انقلابی PoreAway™ در این پرایمر گرد هم آمده اند تا پوست را یکدست کرده، لکه ها را صاف کرده و به روکشی مات برسید.

اگر پوست شبنم‌دار بیشتر مورد توجه شماست، جدیدترین پرایمر صورت Smooth Affair Illuminating Glow Face محصولی برای شماست. اسید هیالورونیک و شی باتر رطوبت و میکا را حفظ می کنند و یک پوشش مروا، با تمرکز نرم ایجاد می کنند. اگر به دنبال ظاهر “درخشش طبیعی” هستید، دیگر به دنبال آن نباشید!

آماده سازی پوست

در حالی که پرایمر مطمئناً می تواند به افزایش رطوبت و یکنواخت شدن رنگ پوست قبل از استفاده از بقیه آرایش شما کمک کند، اما جایگزینی برای یک روال مراقبت از پوست خوب نیست! با سیستم مراقبت از پوست چهار مرحله‌ای BeautyPrep™ jane iredale کارها را ساده نگه دارید تا قبل از شروع به یک پایه تمیز و مرطوب برسید.

مجموعه پایه آرایش

دست های پاک کلید هستند

برای استفاده از پرایمر نیازی به برس، اسفنج یا سایر ابزارهای زیبایی ندارید – دو دست خودتان این کار را انجام می دهد. از آنجایی که این محصول برای پر ، منافذ شما ساخته شده است، مهم است که مطمئن شوید دست‌هایتان تازه شسته شده‌اند تا از مسدود شدن آن‌ها با هرگونه ،یفی یا روغن اضافی از نوک انگشتان خود جلوگیری کنید.

بیش از آنچه نیاز دارید فشار دهید

با فشار دادن مقداری پرایمر آرایشی به اندازه یک نخود روی پشت دست خود شروع کنید. انجام این کار به جای اعمال مستقیم روی صورت به شما امکان می دهد مقدار محصولی را که در یک زمان استفاده می کنید کنترل کنید. شما همیشه می تو،د در حین حرکت موارد بیشتری اضافه کنید، اما این روش ساده به کاهش ضایعات محصول کمک می کند.

روی مناطقی تمرکز کنید که می‌خواهید بیشتر هموارسازی کنید

در حالی که می خواهید یک پایه آرایش بی عیب و نقص در همه جا برای فونداسیون خود ایجاد کنید، می خواهید محصول بیشتری را روی ناحیه T متمرکز کنید تا بیشترین منافذ را به حداقل برس،د. همین امر در مورد سایر نواحی صورت با خطوط ریز که قبل از استفاده از بقیه آرایش صورت نیاز به صاف ، دارند، صدق می کند.

در کاربرد خود ملایم باشید تا از تحریک یا آسیب رساندن به پوست خود جلوگیری کنید! این امر به ویژه برای پوست نازک و ظریف اطراف چشم بسیار مهم است. محصول را در این ناحیه با انگشت حلقه خود ،ید تا مطمئن شوید که کمترین فشار ممکن را اعمال می کنید.

قبل از ادامه، اجازه دهید پرایمر تنظیم شود

هدف در هنگام استفاده از پرایمر ایجاد یک مانع صاف و بی عیب و نقص برای باقی ماندن آرایش روی آن است، اما اگر هدف شما ایجاد پوششی شفاف با محصولاتی است که از قبل می شناسید، ،یب پرایمر با فونداسیون عمدا انتخاب خوبی است. عشق!

به سادگی با فشردن ، BB مینرال با پوشش کامل Glow Time® روی پشت دست، همراه با کمی پرایمر انتخابی خود شروع کنید و قبل از استفاده روی صورت، در حالی که روی دست هستید، آنها را با هم مخلوط کنید. با آزمایش نسبت فونداسیون به پرایمر هنگام مخلوط ،، می تو،د با میزان پوشش خود بازی کنید.

هنگامی که پرایمر را در روال زیبایی روزانه خود قرار دهید، نه تنها در نحوه آرایش خود، بلکه در زیبایی آن در طول روز پرمشغله خود نیز تفاوت را متوجه خواهید شد. شما می تو،د زمان کمتری را صرف نگر، در مورد لمس ، چشم های را، یا فونداسیون ناهموار و ناهموار کنید. با نادیده گرفتن این مرحله ساده در ابتدای فرآیند خود را برای موفقیت آماده کنید.


منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/،w-to-apply-face-primer-a-step-by-step-guide