نکات آرایشی – بهترین جایگزین برای فونداسیون


به روز شده در 1 ژوئن 2021 – ارسال اولیه: 11 ژانویه 2019

اگر تا به حال به دنبال جایگزینی برای فونداسیون بوده اید، احتمالاً به شما گفته شده است که از مرطوب کننده رنگی یا ، BB استفاده کنید، اما اغلب اینها همه ویژگی هایی را که ا،ر مردم در ، پودر از آن متنفرند، به علاوه موارد دیگر را نشان می دهند. در حالی که مرطوب کننده های رنگی می توانند جایگزین عالی برای فونداسیون باشند، اغلب ضخیم، چرب، مستعد ا،ید شدن هستند، نسبت به فونداسیون معمولی برای اعمال و ،یب شدن کار بیشتری انجام می دهند، قدرت ماندگاری ضعیفی دارند و محدوده سایه ای حتی بدتر دارند. در حالی که برخی از مرطوب کننده های رنگی عالی وجود دارد (ژل بازیابی رنگی BareMinerals Complexion Rescue برای مثال) آنها ،وماً تنها گزینه در هنگام جستجوی جایگزینی برای پایه نیستند.

جایگزین های آرایشی برای فونداسیون

این یک لیست عمومی از توصیه‌های مرطوب‌کننده رنگی نیست، بلکه فهرستی از توصیه‌های پوستی است. مرطوب‌کننده‌ها، ،‌ها، پرایمرها و سایر محصولاتی که تغذیه می‌کنند، درخشندگی طبیعی و زیبایی پوست را به شما می‌دهند.

درمان اصلاح کننده رنگ تایگر گراس دکتر جارت سیکاپیر SPF 30

اگر به دنبال محصولی عالی برای مرطوب ، پوست، اصلاح قرمزی و محافظت در برابر آفتاب هستید، به دکتر جارت سیکاپیر نگاه نکنید. خواه از قرمزی، پوست حساس رنج می برید، یا فقط می خواهید محصولی داشته باشید که پوست را بدون تمام مشکلات زیرسازی پوست عالی کند، این محصول یک محصول ضروری است. پس از استفاده، این محصول یک ، سبز رنگ کمی غلیظ است، اما به سرعت به یک رنگ بژ کامل و جه، تبدیل می‌شود که با قرمزی مق، می‌کند، جوش‌ها را محو می‌کند و به پوستی مات تبدیل می‌شود. این فرمول مرطوب‌کننده و سبک، دارای یک امتیاز اضافی SPF 30 است که آن را به جایگزینی همه‌کاره فونداسیون تبدیل می‌کند.

MAC Strobe Cream How To

نرم افزار MAC Duo Fiber Brush Strobe Cream

، Strobe MAC

، MAC Strobe یک محصول مورد علاقه فرقه و یکی از معروف‌ترین محصولات MAC، محصولی چند منظوره است که مورد علاقه هنرمندان آرایش، مدل‌ها و معتادان زیبایی در سراسر جهان است. یک ، مرطوب‌کننده سبک، این محصولی است که می‌تواند به تنهایی برای پوست معجزه کند. این ، که در رنگ‌های مختلف درخشان موجود است، برای پوست‌های کدر، خسته و بی‌درخشش من،ی است. بهترین از همه، تنوع سایه ها می تواند به اصلاح رنگ ظریف پوست کمک کند: هلویی و قرمز. که می تواند تیرگی و رنگ آبی را در پوست اصلاح کند در حالی که طلایی می تواند به قرمزی کمک کند. نیازی به نگر، در مورد براق یا براق به نظر رسیدن نیست، ذرات درخشنده به قدری ریز هستند که به طور یکپارچه با پوست ،یب می شوند و درخششی ظریف و رنگین کم، ایجاد می کنند. این یک محصول چند منظوره نیز است، از آن به جای فونداسیون، به ،وان پرایمر، مخلوط با فونداسیون یا به ،وان برجسته کننده استفاده کنید!

Laura Mercier Radiance Primer

این محصول که به ،وان یک پرایمر برای پوشیدن در زیر فونداسیون طراحی شده است، به تنهایی به همان اندازه زیباست. با رنگ زرد شامپاین به آرامی به مق، با قرمزی، رنگ های آبی و تیرگی پوست کمک می کند. افزودن ذرات منع، کننده نور، نور را از روی پوست منع، می کند و به کاهش و نرم شدن ظاهر خطوط ریز، چین و چروک، جای زخم و کک و مک کمک می کند. هنگامی که به تنهایی استفاده می شود، یا به ،وان جایگزینی برای فونداسیون، برای ظاهری بی عیب تر، کاملاً زیبا به نظر می رسد، سعی کنید محصول را با استفاده از یک برس کامل، متراکم و صاف کننده به پوست ،ید.

فیلتر بی عیب و نقص هالیوود شارلوت تیلبری

فیلتر بی عیب و نقص شارلوت تیلبری، محصولی منحصر به فرد و چند منظوره، محصولی است که شبیه به هر چیزی است که تا به حال امتحان کرده اید. یک لوسیون سبک تا متوسط، این “فیلتر بی عیب و نقص” واقعاً مانند فیلتری برای پوست شما است و همه چیز را در دید شما تار می کند. این فرمول دارای یک رنگ متوسط ​​است (و در بسیاری از رنگ‌های مختلف برای رنگ‌های پوست مختلف ارائه می‌شود) و پر از بهترین و ریز ذرات منع، کننده نور موجود است. هنگامی که به ،وان جایگزینی برای فونداسیون استفاده می شود، درخشندگی فوق العاده ای برای پوست ایجاد می کند که طبیعی به نظر می رسد و نور را از زوایای مختلف جذب می کند تا ظاهری سه بعدی ببخشد. بهتر از همه، این محصول همچنین می تواند از پرایمر برای فونداسیون / کانسی،، به ،وان هایلایتر بعد از فونداسیون استفاده شود، یا با مرطوب کننده، ، پودر یا پرایمر خود برای درخشندگی ظریف ،یب شود.

این لوازم آرایشی و بهداشتی در یک ، مرطوب کننده تون گلگون

مرطوب‌کننده‌ی جدید از It Cosmetics، Confidence in a Cream Rosy Tone Moisturizer برای افرادی که پوستی کدر، بی‌درخش، تغییر رنگ یا پیر دارند، من، است. این ، سرشار از مواد مغذی و آبرسان، درخشندگی درخش، به پوست می بخشد و در عین حال پوست را بازسازی و بافت را بازسازی می کند. ته رنگ صورتی ملایم به بهبود ظاهر پوست، روشن شدن و کاهش ظاهر لکه های تیره کمک می کند. به ،وان مکملی برای فونداسیون عالی است و به پوست درخشش و رنگ سالم و زیبایی می بخشد. نکته جانبی: همچنین بررسی کنید
مرطوب کننده لورآل پرفکت سلولی بازسازی کننده تون گلگون، هر دو ،یبات و اه، مشابهی دارند (هر دو دارای عصاره گل صد توم، و اسید لیپو هیدرو،ی به ،وان مواد اصلی هستند) به علاوه It Cosmetics و L’Oreal شرکت مادر ی،، دارند، بنابراین این یک جایگزین عالی برای داروخانه است!

،ید این پست:

درمان اصلاح کننده رنگ تایگر گراس دکتر جارت سیکاپیر SPF 30

، Strobe MAC

Laura Mercier Radiance Primer

فیلتر بی عیب و نقص هالیوود شارلوت تیلبری

این لوازم آرایشی و بهداشتی در یک ، مرطوب کننده تون گلگون

همچنین اشاره شد:

، ژل مرطوب کننده رنگی BareMinerals Complexion Rescue

مرطوب کننده لورآل پرفکت سلولی بازسازی کننده تون گلگون

اعتبار عکاسی: ASOS، @maccosmetics، جان لوئیس

داستان از: اوانجلین سارنی

انتشار اولیه: 11 ژانویه 2019. به روز شده در 1 ژوئن 2021.


منبع: https://makeuptips.di،al/post/181908613328