نکته شماره 1 من برای Glowy Foundation


اشلی رابرتسون 2022این راز نیست که من پوستی براق و هیدراته می خواهم. جدا از مراقبت از پوست (که مهمترین آن IMO است) بهترین راه برای دستیابی به پوستی درخشان زم، است که فونداسیون را با هایلایتر مایع مخلوط کنید. من عاشق فندک والنتینو بیوتی در روزا برای آن ظاهر پایه درخشان و وقتی دیدم که بیش از 2.4K بررسی دارد، می دانستم که باید آن را آزمایش کنم.

این یک هایلایتر مایع و صورتی مروا، است که می تواند به تنهایی در زیر آرایش استفاده شود با پایه، یا در بالا برای برجسته ، مناطقی که می خواهید واقعاً ظاهر شوند. انصافاً زیباست!

هایلایتر مایع یکی از آن محصولات همه کاره ای است که هر فردی در کیف زیبایی خود به آن نیاز دارد. به خصوص با دمای پایین تر، پوست من همیشه کمی خشک می شود. اگر بخواهید، این محصول به من کمک می کند “تا زم، که آن را درست کنم آن را جعلی کنم”.

نقد و بررسی والنتینو V-Lighter

در اینجا نحوه درخواست من آمده است:

1/2 یک پمپ از فندک والنتینو بیوتی در روزا

1/2 پمپ فونداسیون مورد علاقه من یا مرطوب کننده رنگی

این دو را در پشت دست من مخلوط کنید

سپس، من فقط با انگشتم محصول را روی صورتم نقطه می زنم و با برس فونداسیونم ،یب می کنم. من دوست دارم با یک اسفنج زیبایی مرطوب (بدون محصول روی آن) وارد شوم و فقط پوستم را فشار دهم تا مطمئن شوم همه چیز یکپارچه به نظر می رسد.

من هایلایتر مایع را سفارش دادم نوردستروم و همچنین چند مورد دیگر ،ید والنتینو بیوتی محصولاتی که بعداً آنها را بررسی خواهم کرد. اما می توانم بفهمم که چرا مردم این برند را دوست دارند. محصولات در سمت گران هستند، اما بازده رنگ 10/10 است. همچنین این رژ لب چقدر زیباست؟ من سایه می پوشم 123R Falling For Nude.

آیا قبلاً چیزی از Valentino Beauty امتحان کرده اید؟ ، اشلی

بررسی زیبایی والنتینوگریم اشلی رابرتسون


این پست توسط Nordstrom حمایت می شود. همه انتخاب ها و نظرات مربوط به من است.





منبع: https://www.theteacherdiva.com/2022/08/1-tip-glowy-foundation.html