چگونه بعد از بارداری وزن کم کنیم






در آغوش گرفتن مادر شدن، سفر جدیدی را در زندگی یک زن نشان می‌دهد – همراه با رسیدن بسته کوچک شادی، افزایش مسئولیت‌ها، افزایش وزن پس از زایمان در واقع می‌تواند شب‌های بی‌خوابی بیشتری نسبت به نوزاد به شما بدهد. هنگامی که مادران جدید روال جدیدی را در مورد کودک تنظیم می کنند، چیز بعدی که به احتمال زیاد به آن فکر می کنند کاهش وزن اضافی است که در طول بارداری به دست آورده اند. این زمان است، رژیم غذایی تصادفی بسیار جذاب به نظر می رسد، اما این یک راه سالم یا موثر برای بازگشت به فرم نیست، چیزی نیست که پزشک شما آن را تایید کند! در واقع، اگر مادر هنوز با یک رژیم غذایی معمولی شیر می‌دهد، ممکن است نوزاد مقدار من،ی از تغذیه دریافت نکند. بنابراین، آیا گزینه ایمن وجود دارد، بله! برنامه های رژیم غذایی راتی بیوتی به خوردن غذاهای غنی از مواد مغذی بدون اینکه شما را مجبور به استفاده از میانبرهای ناسالم یا مصرف قرص یا پودر کند اهمیت دهید. در واقع راتی پس از زایمان 27 کیلوگرم وزن کم کرده است و این کار را حتی پس از هر دو بار سزارین انجام داده است. بنابراین، در اینجا نحوه کاهش وزن پس از بارداری و زایمان، صرف نظر از اینکه سزارین بوده یا زایمان طبیعی، آورده شده است، اما ابتدا باید برای شروع سفر کاهش وزن خود، تأیید و رضایت پزشک خود را دریافت کنید.

چگونه بعد از بارداری وزن کم کنیم

1. برای برنامه های رژیم غذایی کاهش وزن خود در برنامه Rati Beauty مش، شوید: همانطور که در بالا ذکر کردیم، رژیم غذایی تصادفی گزینه ایمن نیست، به خصوص اگر تازه مادر هستید و از نوزادی شیر می دهید. اما نگران نباشید، می تو،د یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید و همچنان وزن کم کنید. برنامه Rati Beauty را دانلود کنید تا برنامه‌های رژیم غذایی مفصلی را دریافت کنید، که می‌تو،د به زودی به بدن رویایی خود برسید.

2. افزایش مصرف پروتئین: پروتئین با اثر حرارتی بالای خود نقش مهمی در تقویت سیری، کنترل اشتها و سوزاندن کا،ی بیشتر دارد. در واقع، نیاز ،ن به پروتئین در دوران بارداری و شیردهی بیشتر است. از تخم‌مرغ، ماهی، گوشت مرغ گرفته تا منابع پروتئینی گیاهی مانند توفو، پنیر، عدس – می‌تو،د آن‌ها را بر اساس ترجیح خود مصرف کنید. برای رژیم های غذایی پر پروتئین، برنامه رژیم غذایی Rati Beauty را بررسی کنید.

3. کنترل سهم: کنترل وعده غذایی برای حفظ کمبود کا،ی مهم است که فرآیند چربی سوزی را تحریک می کند. کمبود کا،ی زم، اتفاق می افتد که فرد کا،ی کمتری نسبت به کا،ی سوزانده شده در حین ورزش، استراحت یا انجام عملکردهای اولیه بدن مصرف کند. کنترل وعده شامل آگاهی از مقدار صحیح غذا و اندازه وعده است تا از کمبود کا،ی خارج نشوید. به جای چشم پوشی از مقدار غذا، از ترازو آشپزخانه استفاده کنید تا در حد کا،ی غذا بخورید. در اینجا نحوه کنترل وعده غذایی – 10 نکته برای کنترل وعده غذایی برای کاهش وزن آورده شده است.

4. ادامه شیردهی: اگرچه ا،ر مطالعاتی که سعی در یافتن ارتباط بین تغذیه با شیر مادر و کاهش وزن دارند، بی نتیجه بوده اند، اما چند مطالعه وجود دارد که در واقع نشان می دهد که همراه با یک رژیم غذایی متعادل، ورزش متوسط، مادران شیرده تمایل به کاهش وزن دارند. سریعتر از مادران غیر شیرده

5. مصرف آب را افزایش دهید: نوشیدن مقدار بهینه آب، حداقل 8 لیوان، نه تنها خاصیت ارتجاعی بدن شما را بهبود می بخشد و آن را برای مدت طول، هیدراته نگه می دارد، بلکه از پرخوری جلوگیری می کند، متابولیسم را بالا نگه می دارد و پوست شما را درخشان می کند. خوب.

6. برای دستیابی به 10000 قدم در روز هدف خود را تعیین کنید: اولین کاری که باید هنگام کاهش وزن انجام دهید این است که یک جفت کفش پیاده روی بردارید و حداقل 30 دقیقه صبح یا عصر را برای پیاده روی سریع بگذارید. پزشکان توصیه می کنند که پس از زایمان با ورزش متوسط ​​شروع کنید و پیاده روی بهترین راه برای شروع تمرینات ورزشی شما است. ما اغلب فواید پیاده روی را دست کم می گیریم زیرا این یک فعالیت با شدت بالا نیست، اما ا،ر افرادی که با موفقیت مقدار قابل توجهی از وزن خود را از دست داده اند، با پیاده روی سریع شروع ،د و سپس به آرامی به تمرینات با شدت بالا رفتند. بنابراین، همین حالا یک جفت کفش بردارید.

مهمتر از همه، استراحت کنید، به اندازه کافی بخوابید، استرس کمتری داشته باشید و اوقات شگفت انگیزی را برای مراقبت از کودک خود داشته باشید. حفظ نگرش مثبت بدن و شاد ماندن، تفاوت بزرگی ایجاد می کند، حتی زم، که وزن کم می کنید.

10 نکته برای کنترل وعده غذایی برای کاهش وزن
چگونه بعد از رژیم لاغری را حفظ کنیم








منبع: https://makeupandbeauty.com/lose-weight-pregnancy/