چگونه (نه) صورت خود را مه شکن کنیم


مامانم وقتی تازه به دست آورده ام را به او نشان دادم وحشت کرد رفع موهای زائد صورت Fini،ng Touch.

“شما نمی تو،د صورت خود را اصلاح کنید!” او گریه کرد. “چرا نمی تو،د مانند بقیه از قیچی ناخن استفاده کنید؟”

برای تاثیر م، کنید.

آیا می‌تو،م لطفاً از هر ،ی – اصلاً هر ،ی – که از یک قیچی ناخن برای ماندن روی موهای صورت خود استفاده می‌کند، دست نشان دهیم؟ فکر کردم نه. او نمی توانست ابزار غیر عملی تری انتخاب کند. این مانند رفتن به نبرد با اره برقی است – احتمال معلولیت بیشتر است خودت از پیروزی در مبارزه

او در حالی که سرش را عقب انداخته بود و چانه‌اش را بالا انداخته بود، گفت: «من فقط قیچی را همین‌طور نگه می‌دارم، و تا جایی که می‌توانم به ریشه مو قیچی می‌کنم.»

گفتم: «حتی نمی‌تو، ببینی کجا می‌زنی، در نهایت چیز مهمی را قطع می‌کنی!»

“خب من از آینه استفاده می کنم، واضح است.”

روش تکه تکه ، مادر از بسیاری جهات ناقص است: اولاً خطر آسیب زیاد است، حتی با استفاده از آینه. شاید به خصوص با استفاده از آینه، زیرا همه ما می د،م که چگونه حتی ساده ترین کارها زم، غیرممکن می شود که به بازتاب خود برای راهنمایی خود تکیه کنید.

سپس این واقعیت وجود دارد که شما حتی به ریشه مشکل نمی رسید، فقط ،مت قابل مشاهده را قطع می کنید. این کمی شبیه وجین ، با کندن تکه های بالایی است. آیا مادرم در باغ می‌چرخد و روی قاصدک‌ها می‌چرخد؟ نه او نکرد. او روی زانوهایش می چرخد ​​و همه چیز را بیرون می کشد.

و در نهایت (اگرچه احتمالاً می توانم به مشکلات زیادی در مورد روش قیچی فکر کنم)، چقدر طول می کشد تا موهای یک ناحیه متوسط ​​چانه و سبیل از بین برود؟ روزها! من وسوسه می شوم که تیغه های قیچی را باز کنم و آنها را روی پوستم بلغزانم تا به خاطر سرعت، به سبک قدیمی تیغ تراش بریده شده.

“خدایا من تمام صورتم را انجام نمی دهم!” گفت مامانم “شما فقط بلندترین موها را درست می کنید، ای کار ناب،دانه. آنهایی که چند سانتی متر یا خیلی تاریک هستند.»

به همین دلیل است که ما روش های مختلفی برای حذف داریم، پس: نگرش نسبت به موهای صورت. مامان: از وز شدن معمول صورت خوشحالم. چیزهایی که همه ما احتمالا از سنین جو، داشته ایم، اما تلویزیون 4K HD و دوربین گوشی های با وضوح بالا به تدریج مرا نسبت به آن بیش از حد آگاه کرده است. او فقط از طول،‌ترین و سیاه‌ترین موها ناراحت می‌شود – بقیه موها مانند داشتن چشم یا پاها عادی تلقی می‌شوند.

“شما آن‌ها را نمی‌تراشید.”

مشکل من این است که تقریبا هر روز به صورتم با جزئیات نگاه می کنم. بخشی از کار من است. در اینجا باید فاش کنم که من شخص پرمویی نیستم و رنگ آمیزی من کاملاً منصفانه است، اما چون آرایش و مراقبت از پوست را آزمایش می کنم، زمان زیادی را صرف خیره شدن به ع، ها و ویدیوهای زوم شده خودم می کنم. و زم، که ع، و فیلم نیست، آینه بزرگ‌نمایی خونین، با نام مستعار The Portal of Doom، بررسی می‌کند که آیا پایه جدیدی که در حال آزمایش آن هستم به خطوط ریز نفوذ کرده یا به تکه‌های روغنی‌تر مهاجرت کرده است یا خیر. و بنابراین نه تنها بلندترین و سیاه‌ترین موها را می‌بینم (اگرچه موهای من معمولاً سفید هستند، مانند کریسمس کریسمس).

من هلو fuzz را برای مدتی رها کردم زیرا به نظر می رسید بیش از حد برای شروع برداشتن آن. موهای بلندتر را با موچین کندم (قطعاً توصیه من به قیچی ناخن است) و موها را نادیده گرفتم. اما بعد شروع کردم به کندن تکه های کمی بلندتر موها و همچنین موها، مخصوصاً در ناحیه کناره، و قبل از اینکه بفهمم در حال کندن بودم. همه هلو با موچین من از بین می رود. طول می کشید و بعد از مدتی واقعاً دردناک بود….

… از این رو جدید لمس پای، ماشین اصلاح من واقعاً هنوز آن را شارژ نکرده‌ام تا امتحان کنم، واکنش مادرم نسبت به آن چنین بود. فکر می‌کنم او تصور می‌کند که من یک روال اصلاح کامل را انجام می‌دهم، با استفاده از یکی از آن برس‌های گورکن برای کف ، صورتم، و مانند دن ناامید به سمت آینه خم شده‌ام. جلیقه سفید، کمربند تفنگی که روی ریل حوله آویزان شده، کلاه ده گالن روی قفسه بالای سینک قرار گرفته است.

اما من با موچین انبوه شروع کرده ام و اکنون دیگر عقب نشینی وجود ندارد. موهای سبیل کمی تیزتر برمی گردند، به طوری که وقتی در حال تماشای تلویزیون هستید، می تو،د متوجه شوید که ته ریش خود را عاقلانه نوازش می کنید، مانند یک حکیم قدیمی که می خواهد یک جمله من، را بیان کند.

تنها راه پیش رو این است که به تکنیک ریشه کنی کامل ادامه دهیم – اما با ریش تراش جدید من (امیدوارم) به جای استفاده از یک جفت قیچی دسته بلند، از ماشین چمن زنی استفاده می کنم. سریع کارآمد. بدون درد

من همه شما را در جریان خواهم گذاشت، اگر فقط برای ترساندن مادرم.

ابزار Flawless Touch آنلاین است اینجا (لینک تبلیغاتی) و 29.99 پوند هزینه دارد. باید بگم نسبت به قیمتش خیلی سبک و ارزان به نظر میرسه اما از وقتی که مطلب بالا رو نوشتم به درستی تستش کردم و خوب کار میکنه. اگر پیشنهاد دیگری دارید به من بگویید!


منبع: https://www.ruthcrilly.co.uk/،w-not-to-de-fuzz-your-face/