گرایش های آرایشی پاییز – آرایش و موی فرشته بلا


گرایش های آرایش پاییزی

نویسنده: ویکتوریا دی پیترو در بلا آنجل

اشتباه نکنید: در هر زمان باید آرایش هایی را انجام دهید که احساس خوبی به شما می دهد.

در مواقعی که ظاهر جذاب شما دیگر هیجان انگیز نیست، وقت آن است که چیز جدیدی را امتحان کنید. تابستان گذشته، سایه‌های روشن و لب‌های پررنگ به همراه پوست آفتاب‌زده به تن داشتیم.

ترندهای آرایش پاییز ویکتوریا دی پیترو و عروسی

پاییز امسال، زمان من،ی است که رژ لب صورتی روشن و سایه‌های سرد را عوض کنید و در عوض به سمت پالت گرم‌تری بروید. ترندهای آرایش پاییز من نارنجی عمیق و سایه های گی،ی آبدار هستند باید. پالت سایه پاییزی مورد علاقه من است Urban Decay™ Naked Cherry. این پالت دارای برخی از بهترین رنگ ها برای انتخاب است که با فضای فصل مطابقت دارد. مات، متالیک و درخشان را برای پاییز ارائه می دهد و در زمستان کاملاً من، است. پالت عسل برهنه Urban Decay™ همچنین با طلاهای ک،یک، کهرباهای گرم و شکلات های غنی عالی است.

پوست خود را در آغوش بگیرید

، قوام آرایشی ترجیح داده شده برای پاییز است و برای همه بهترین انتخاب است. با رنگ ها و رنگ های روشن تر، پوست خود را به رخ بکشید و در آغوش بگیرید. پوست شبنم زده است، و هیچ چیز واقعاً آن درخشش فوق العاده را مانند رژگونه، برنزه کننده و هایلایتر به صورت ، به چهره شما نمی بخشد.

اگر به دنبال ، مرطوب کننده کامل پوست هستید، Tatcha™ برند ارائه می کند. ، پوست Dewy توسط Tatcha™ بدون شک یکی از بهترین مرطوب کننده های من در حال حاضر است. قیمت تا حدودی بالا در 69.00 دلار است اما ارزش آن را دارد. پوست من را در تمام طول روز مرطوب و شبنم نگه می دارد. شما همچنین می تو،د این لباس را قبل از خواب بپوشید تا در هنگام خواب جادویی خود را انجام دهد. این همچنین آماده سازی من، پوست برای استفاده قبل از آرایش است.

ترندهای آرایش پاییزی

کمتر، بیشتر است

وقتی سعی می کنید ظاهری طبیعی به پوست داشته باشید، کمتر است. در پاییز امسال، کانسی،های پوشاننده کامل و فونداسیون های مات سنگین را کنار بگذارید و یک ، پودر شفاف را امتحان کنید. برای ظاهری شیشه مانند با رنگ، رنگ پوست را امتحان کنید. رنگ های پوست سبک هستند و پوشش نوری کاملی را ارائه می دهند. یکی از شرکت هایی که دائماً در مورد آن صحبت می کنم، شارلوت تیلبری ™ است. شارلوت تیلبری هالیوود Flawless Filter™ . این یک تقویت‌کننده رنگ روشن است که پوست را تار، صاف و روشن می‌کند تا یک اثر فیلتر واقعی داشته باشد. من عاشق استفاده از این محصول برای انواع پوست و پوست در هر سنی هستم و پوست همه بسیار جوان و زیبا به نظر می رسد. مورد علاقه دیگر است مورف 2 نکته راهنمایی Skin Tint™. این یک ، پودر سبک است که رنگ پوست شما را یکدست می کند تا ظاهری یکنواخت داشته باشد. شفاف و قابل ساخت است و نمی لغزد، سر نمی خورد و از روی صورت شما نمی لغزد.

همانطور که از تابستان به پاییز می گذریم و ساحل را پشت سر می گذاریم، همچنان می تو،م بدرخشیم. از این نکات ترند آرایش پاییز استفاده کنید تا سایه متفاوتی از شخصیت خود را نشان دهید. از این ظاهرها با مقداری ادویه کدو تنبل و برخی از آن با سیب زمینی لذت ببرید. شما در نور گودال آتش افسانه به نظر خواهید رسید.


منبع: https://bella-angel.com/fall-makeup-trends/