گنوم شیشه‌ای: چگونه (نه) از پیپت استفاده کنیم


این روند برای دریبل زدن محصولات مراقبت از پوست مستقیماً روی صورت واقعاً من را متحیر می کند. همینطور دریبلینگ پایه. وقتی محصول را در کف دست می‌اندازید، پیپت‌ها برای استفاده کافی هستند، چرا هرگز سعی می‌کنید محصول را مستقیماً روی صورت خود لوله کنید؟ هيچ كس این کار را در زندگی واقعی انجام می دهد

هیچ ، سر میز آرایش خود نمی نشیند و به همسرش نمی گوید:

یک لحظه صبر کن، برایان. در اینجا من این لوله شیشه‌ای کوچک پر از فونداسیون را در دست گرفته‌ام، محصولی که برای ،اب ، کل فرش ، فقط یک قطره نیاز دارد، و با این وجود، قبل از استفاده با برس، آن را با دقت به پشت دستم فشار می‌دهم.

“خب بله، دیر، این برای من منطقی است. شما باید مراقب باشید وقتی پیپت پر از آن چیزی است که برای همه مقاصد رنگ آمیزی شده است به صدا در می آورید.”

«نه، برایان! شما همه چیز را اشتباه گرفته اید! چیزی که من باید انجام این کار این است که صورتم را با یک زاویه پوچ کج کنم، پیپت را به طور نامطمئن بالای استخوان گونه ام نگه دارم و سپس آن را فشار دهم. مستقیم روی پوست من

“اما…دیردر…در مورد فرش ، چطور؟”

“اوه برایان، به جهنم با فرش. هیج، که از ندانستن اینکه آیا محصولی واقعاً روی صورتم می‌آید، بیشتر از جبران خسارت‌های بزرگ بیمه‌ای است که باید بکنیم.»

“همانطور که شما می خواهید دیردره. اما این شما را نسبتاً ، نشان می‌دهد.

برایان نمی بینی؟ من پسندیدن زم، که آرایش می کنم ،انه تر از آنچه لازم است به نظر می رسم. من به این واقعیت راضی نیستم که استفاده از ریمل باعث می‌شود من شبیه یک ماهی پف‌کرده به نظر بیایم، می‌خواهم فونداسیون را روی گونه‌هایم بیندازم و چشم‌هایم را مجبور کنم روی چیزی به‌طور غیرطبیعی نزدیک تمرکز کنند تا کاملاً از روی آن عبور کنند.»

“خوب دیردره. اما نگاه کن. من نمی‌خواهم بی‌رحم باشم، و اگر این موضوع فراتر از حد مجاز است، مرا ببخش… آیا کمی ، به نظر نمی‌رسد؟»

“آیا چیزی که کمی ، به نظر نمی رسد، برایان؟”

«مایع دریبل، دیردر. انگار یک گنوم بسیار کوچک با ، تناسلی شیشه‌ای در حال انزال تنبلی روی صورت شماست.»


به هر حال، قرار بود این یک پست مراقبت از پوست باشد. برای گریه با صدای بلند – در کار بمان، کریلی! برای روتین مراقبت از پوست امروز صبح از:

پاک کننده مایسل رز Inc (Space NK اینجا*)

هنگامی که برای اولین بار این پاک کننده را آزمایش کردم، بسته بندی فوراً برای من جذابیت داشت. بطری کوتاه و محکم است، مانند یک قوری کوچک اما بدون دسته و بدون دهانه. بامزه است. مک،سم داخل یکی از آن مواردی است که به سمت پایین و محصول به بیرون پرتاب می شود، زم، که کارها را با یک دست انجام می دهید مفید است.

(این می تواند یک اپیزود از یکنوع بازی شبیه لوتو باشد، واقعاً می تواند.)

خود پاک کننده میس، مایع شفاف همیشگی شما نیست، نوعی ، ژل است. واقعا تسکین دهنده، از نظر حس بسیار تازه و کار بزرگی در پاک ، آرایش انجام می دهد. یا در مورد من، یک کار بزرگ پا،ازی سریع صبحگاهی. اگر صبح است به ندرت یک مومیایی یا ، پاک‌کننده در سینک انجام می‌دهم – همه کارهای سنگین را عصر انجام می‌دهم و بنابراین میسلار این است که هر گونه باقیمانده از محصولات را شب قبل از بین ببرد و فقط یک بوم تمیز برای کار روی آن داشته باشم.

سرم روزانه Must-C سالی هیوز (در حال حاضر 10 پوند در Boots اینجا*)

من تقریباً هر روز صبح از سرم ویتامین C استفاده می کنم. دوز محافظت از آنتی ا،یدان و کمی روشن کننده، نمی تواند اشتباه باشد. این واقعا برای من کار می کند – متوجه شدم که تعداد زیادی یا مواد مختلفی وجود دارد که می تو،د در سرم اصلی صبح خود انتخاب کنید، خواه پپتید باشد یا نیاسینامید یا چیزی برای پاک ، جوش های سر سیاه، اما تمرکز من روی محافظت و روشنایی است. بدون شک تغییر خواهد کرد، اما در چند سال گذشته من در اختصاص ویتامین C خود تز،ل نکرده ام!

Sali Hughes Must-C قوی، غیر تحریک کننده است و در حال حاضر در Boots یک تننر است. شما نمی تو،د خیلی اشتباه بروید.

با این حال، مورد علاقه من – اگر می‌پرسید – کنسانتره کاهش دهنده خط قدرتمند Kiehl است. این 55 پوند است بنابراین بسیار ،ج تر است، اما این بافت خشک دوست داشتنی را دارد. نه روغنی، نه آبکی، فقط…مثل مخملی اما قابل پخش شدن. من سال ها از آن استفاده کردم و بارها و بارها به آن بازگشتم. می تو،د آن را به صورت آنلاین پیدا کنید اینجا*.

Dove Derma Series SPF30 (ابر دارو اینجا)

مستقیما با SPF بالای سرم، چون امروز صبح نیازی به مرطوب کننده اضافی نداشتم. عرضه جدید Dove خشنود است: بافتی ابریشمی و پیچیده با فرمو،یون آرام بخش پوست. اگر پوست حساسی دارید و برای یافتن ، ضد آفتاب غیر تشدید کننده من، تلاش می کنید، این می تواند ارزش امتحان ، را داشته باشد.

در اینجا ویدیویی وجود دارد که تماشای آن کمتر از یک دقیقه و نیم طول می کشد، بنابراین کمترین کاری است که می تو،د برای من انجام دهید:

PPع، توسط این تئودور است بر پاشیدن


منبع: https://www.ruthcrilly.co.uk/the-gl،-،ed-gnome-،w-not-to-use-a-pipette/