خرید ارز ماتیک، نمودار و قیمت لحظه ای Polygan اوکی اکسچنج

این ارز دیجیتال به کاربران شبکه پالیگان این امکان را می‌دهد تا با برنامه‌های غیرمتمرکز دیگر تعامل و همکاری داشته باشند. کاربران و سرمایه‌ گذاران با استفاده از ماتیک حق رأی در شبکه پالیگان را به دست می‌آورند؛ یعنی می‌توانند در رأی‌گیری‌ها شرکت کنند و به بهبود شبکه پالیگان کمک کنند. ارز متیک با توجه به اینکه بر اساس شبکه اتریوم بنا شده است، یک توکن از نوع ERC-20 است که امنیت شبکه خود را هم از همین طریق تأمین می‌کند.

جز اصلی آن Polygon SDK است که یک چارچوب مدولار و انعطاف پذیر است که از ساخت انواع مختلف برنامه ها بر روی شبکه بلاک چین پشتیبانی می کند. برای خرید ارزهای دیجیتال باید قیمت روزانه آن‌ها را بررسی کرده و با تحلیل آن‌ها، برای خرید ارزهای دیجیتال اقدام کنید. ارز دیجیتال ماتیک از زمان عرضه با قیمتی کمتر از 0.05 دلار معامله می‌شد. رفته‌ رفته قیمت ارز ماتیک به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافت، اما به بالاتر از سه دلار نرسید. قیمت ارز دیجیتال ماتیک در تاریخ 18 فوریه 2022 حدود 1.60 دلار معامله شده است. در این مقاله به بررسی ارزدیجیتال ماتیک MATIC که توکن ارائه شده پلتفرم پالی گان می باشد پرداختیم.

اما به دلیل تحریم ها امکان خرید مستقیم ماتیک در این صرافی ها برای معامله گران ساکن ایران مهیا نیست. در نتیجه باید از طریق روشی که گفتیم به خرید ماتیک در این صرافی ها بپردازید. تا پایان ماه اکتبر، روند قیمت ارز دیجیتال ماتیک MATIC به بالاترین ارزش خود یعنی ۲٫۱۳ دلار رسید. این توکن از آن زمان تا حدودی ارزش خود را از دست داده است و از ۲٫۱۳ در ۲۸ اکتبر به ۱٫۵۸ دلار رسیده است.

همچنین اگر قصد خرید ماتیک با تتر یاخرید تترو معامله با این استیبل کوین را داشته باشید می‌توانید از بازار تتر موجود در این صرافی استفاده کرده و ارزهای دیجیتال خود را بر مبنای تتر معامله کنید. صرافی ارزپایا با ایجاد بخش خرید و فروش آسان و خرید و فروش حرفه‌ای، محیطی مناسب برای تمام کاربران، اعم از تازه‌واردین و تریدرهای حرفه‌ای ایجاد کرده است. برایخرید ماتیکدر بخش خرید و فروش آسان، کافی است مقدار ارز متیک موردنظر را مشخص کنید تاقیمت ماتیکبرای شما محاسبه شود.

  • هدف اصلی از ایجاد پلتفرم پالیگان، کاهش هزینه های بالای اتریوم و در کنار آن مقیاس بندی پروژه ها و شرکت های رمزنگاری شده است.
  • با وجود استدلال عالی کارلا بوندی، دادستان کل، استوارت بی گناه تشخیص داده شده، آزاد می شود.
  • زیرا پالیگان اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های جدید به راحتی به آن اضافه شوند تا از اپلیکیشن‌های مختلف پشتیبانی کند.

پلاسما از زنجیره های مختلفی به وجود آمده است که به پلتفرم Polygon این امان را می دهد برنامه های غیر متمرکز را مقیاس بندی کنند. توکن MATIC حق رای را در پلتفرم Polygon امکان پذیر می کند، به این معنی که کاربران می توانند برای تغییرات در نظر گرفته شده در راستای بهبود شبکه رای بدهند. هر تعداد ارز ماتیک که مدنظرتان است را خریداری کنید و پس از تکمیل شدن فرآیند خرید ارز دیجیتال، کوین مدنظر به کیف پول داخلی شما در اوکی اکسچنج انتقال می یابد. ساختار پلاسما که توسط پالی گان استفاده شده، توسط بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین ، ارایه شده و امکان اجرای آسان قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر و مستقل را فراهم می کند.

آخرین دوره رکود و ریزش در بیت کوین

برای خرید ماتیک از صرافی ایرانی پی ام ایکس چنج بر روی گزینه خرید ماتیک کلیک کنید و در صفحه اصلی اقدام به خرید نمائید. باتوجه به تحریم کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی و خطرات مرتبط با بلوکه شدن دارایی‌ها، پیشنهاد می‌شود ارز متیک را از یک صرافی معتبر داخلی مانند والکس با خیال راحت و با قیمت جهانی خریداری کنید. نکته مهمی که در این بخش باید به آن اشاره شود، این است که توکن‌های رمز ارز متیک به صورت ماهانه ارائه و عرضه می‌شوند. ناگفته نماند که میزان عرضه کل ارز متیک هم برابر با ۱۰ میلیارد MATIC است که برابر با محدودیت عرضه آن خواهد بود. ارز متیک باعث می‌شود که شبکه‌های مختلف بلاک چین با شبکه اتریوم سازگار و هماهنگ شوند. البته رشد سطح تقاضای شبکه و اتریوم، تأثیری منفی روی عملکرد و UX این شبکه گذاشته است.

بررسی عملکرد پلتفرم پالی گان Polygon

اگر به عنوان یک تولید کننده بلاک در شبکه پالیگان فعالیت کنید، ارز دیجیتال ماتیک پاداش می‌گیرید. بعد از گذشت زمان و با افزایش تعداد معاملات، شما از اعتبارات ویژه‌ای در صرافی آنلاین اکسبیتو برخوردار خواهید شد. خرید متیک، بدون بررسی تمام جوانب و پیدا کردن بهترین قیمت برای خرید MATIC، منطقی نیست.

این سه نفر، به ‌عنوان اولین میلیاردرهای هندی ارزهای دیجیتال نیز شناخته می‌ شوند. ناگفته نماند که تیم توسعه‌ دهنده پالی گان محدود به این سه نفر نیست و این سه، به‌عنوان رهبر تیم توسعه ‌دهنده پالیگان فعالیت می‌کنند. آن‌ها پالیگان را برای حل مشکل مقیاس‌‌ پذیری اتریوم طراحی کرده و باعث شدند هزینه تراکنش‌های اتریوم تا حد زیادی کاهش پیدا کند. پس از تغییر نام ماتیک نتورک به پالیگان، Mihailo Bjelic هم به جمع بنیان ‌‌گذاران پالیگان اضافه شد.