روتین آرایش من: ژانویه 2023


اولین پست سال 2023 و مستقیماً با روال آرایش فعلی من و برخی کشفیات جدید آرایشی باورن،ی همراه است. من از این کلمه استفاده نمی کنم باور ن،ی به آرامی، یا: برخی از این محصولات به طور کامل روال آرایش من را تغییر داده اند و از شوهرم خواسته اند سوالاتی مانند “با ابروهای خود چه کرده اید؟” ی،ی چرا اینطوری به سمت بالا اشاره می کنند؟ مثل پرهای پرنده ،بیده؟»

من پاسخ دادم: «این مد است.

و هست. یا حداقل بود. ابروهای پر: من از آنها خوشم آمده است. درست زم، که ظاهراً آنها از مد خارج شوند و به نفع ابروهای مرتب و باریک دهه نود باشند. من دوست دارم که پر بودن وزن را از ابرو خارج کند و ناحیه چشمم را بلند کند، اما به همان اندازه می توانم بفهمم که چرا این برای همه من، نیست. اما این زیبایی آرایش است – شما به سادگی می تو،د نظر خود را تغییر دهید و روز بعد کاری متفاوت انجام دهید.

سپس اکتشافات جدید – و ویدیو را در پایین صفحه تماشا کنید تا آنها را در عمل ببینید. خیلی خلاصه.

اطلاعات AD برای ویژگی زیر: بدون محتوای پولی یا حمایت شده. حاوی نمونه های مطبوعاتی است که بدون ا،ام به بررسی ارسال می شوند و لینک های وابسته با علامت * هستند.

ILIA Super Se، Skin Tint SPF30

فکر نمی‌کنم از زم، که از این مرطوب‌کننده رنگی استفاده کردم تا به حال این همه از پوستم تعریف و تمجید کرده باشم (زیرا این همان چیزی است که هست). آنچنان نورپردازی در خود دارد که نمی‌تو،د درخشش خود را از دست بدهید. این پوشش سبک اما توانا است و باعث می‌شود رنگ پوست یکدست‌تر به نظر برسد و روکش شبنم‌دار است و روی پوست احساس راحتی و انعطاف‌پذیری می‌کند.

رنگ پوست ILIA به شدت آبرسان است و من مستقیماً روی سرم استفاده می‌کنم (از قضا، زیرا به آن سرم نیز می‌گویند) برای یک ظاهر کم‌رنگ در طول روز. مقداری ، برنزه و رژگونه روی آن و کمی ریمل و من می‌خواهم، اگر از حداقل‌ها پیروی کنم. رنگ پوست واقعاً رنگی فوق‌العاده به نظر می‌رسد که عالی به نظر می‌رسد، اما واقعی، اما درخشان‌تر از واقعی است، اما در عین حال اصلاح نشده است، اما همچنان صیقلی است. فکر می‌کنم چیزی که می‌گویم این است که به نظر می‌رسد بدون زحمت است، اما در واقع در ،مت جلویی بازتاب نور بسیار سخت کار می‌کند.

اگر خطوط ریز زیادی دارید یا پوست کاملاً خشک دارید، توجه داشته باشید که محصولات روشن کننده معمولاً خطوط را روشن می کنند (معمولاً با هایلایترهای اختصاصی آنقدر مشکل ایجاد نمی شود که آنها را هم به مقدار کم و هم در مناطق هدف استفاده می کنید) اما من متوجه شده ام. که کمی پرایمر پرکننده منافذ روی پیش، و دور چشم معجزه می کند. (Benefit Porefessional همیشه خوب است.)

این Skin Tint با قیمتی ممتاز – 46 پوند در Sep،ra است اینجا* – اما من می گویم که شما کاملاً یک محصول ممتاز دریافت می کنید. این همان پایه‌ای است که می‌تو،د به آن تکیه کنید تا همیشه زیبا به نظر برسید و شما را شاداب‌تر و جذاب‌تر نشان دهد. می‌توانم بگویم برای پوست‌های خشک‌تر به جای چربی بهتر است، زیرا کاملاً سفت نمی‌شود و اگر پودر نکنم، کمی در ناحیه t حرکت می‌کنم، اما همانطور که گفته شد همیشه می‌تو،د از پرایمر استفاده کنید.

اگر بخواهم آن را با محصول دیگری مقایسه کنم، باید بگویم که کاملاً شبیه مرطوب کننده رنگی NARS است که احتمالاً پوشش کمتری دارد و درخشندگی بیشتری دارد. من مشتاق دستگاه پخش کننده پیپت نیستم، اما آنقدر خوب است که آن را می بخشم.

ILIA Skin Tint را پیدا کنید اینجا* – 30 سایه قابل ،یب وجود دارد (این از آن دسته از محصولات صورت نیست که به تن، ی،، نیاز دارد) و من ST7 را می پوشم.

فریز ابرو آناستازیا بورلی هی،

بیایید به ابروهای پر برگردیم و این، آناستازیا برو فریز، محصول نهایی برای ساخت آنهاست. این یک موم است، بلکه یک ژل است – به نوعی مانند یکی از آن ژل های موی دهه هشتاد که در گلدان بزرگ ،بناک آمده است – و موهای ابرو را می پوشاند به طوری که آنها فوراً شکل پذیر و قابل حرکت هستند. اگر دالی این چیزها را می‌دید، در ،صر خود بود – فقط خدا می‌داند که صدای او چه شکلی می‌شد. او احتمالاً می توانست کل کلمات را از آن شکل دهد. جمله ها!

شما قرار است از یک اپلیکاتور مخصوص استفاده کنید، اما من آن را ندارم و احساس نمی کنم به آن نیاز دارم. موم تمام برس‌های ابروی من را مسدود می‌کند، اما یک شست‌وشوی سریع در آب جوش آن را ذوب می‌کند و آنها را نو می‌گذارد. ایش شاید باید اپلیکاتور را بگیرم!

من محصول دیگری برای ابرو پیدا نکردم که بتواند مانند این شکل و نگه دارد. مانند استفاده از ،ب است، اما ،بی دوستانه که ابروهای شما را به هم نمی‌ریزد و سپس نمی‌ریزد. در ابروهای بسیار روشن من، بدون نیاز به افزودن هیچ رنگی، به آن‌ها وضوحی عظیم می‌دهد و من عاشق روشی هستم که می‌توانم موها را به‌طور موثری به سمت بالا پر کنم – من یک مروج بزرگ استفاده از اسپری مو روی ابروها برای رفع سریع آن هستم و پشت آن هستم. نکته… اما صادقانه بگویم، Brow Freeze همه چیز را به بعد جدیدی می برد.

می تو،د Brow Freeze را به صورت آنلاین پیدا کنید اینجا* – 23 پوند است.

ویکتوریا بکهام بیوتی کژال در مس

هر بار که خط چشم های کژال را از ویکتوریا بکهام ذکر می کنم، از من سوال می شود که آیا فریبکاری وجود دارد یا خیر. و قابل درک است، زیرا قیمت خط چشم بسیار ناچیز است. (26 پوند در VBB اینجا.) آره خط های نرم دیگری نیز وجود دارد که محکم می ماند (یکی از بهترین ها به نظر من خط چشم آون است، خط چشم رنگ ژل اینجا*) اما اگر دنبال رنگ‌های متداولی هستید که VBB به نمایش می‌گذارد، پیدا ، آنها در خیابان‌ها دشوارتر است، به خصوص با بافت من، و قدرت ماندگار.

من در ویدیوی زیر از مس استفاده می‌کنم و فکر می‌کنم اگر می‌خواهید کمی درخشش و زرنگی به آن اضافه کنید، یک جایگزین واقعاً دوست‌داشتنی برای قهوه‌ای ساده است. من فکر نمی‌کنم که به‌،وان یک افکت در روز به نظر برسد. Kajal واقعا نرم است و بنابراین اگر می‌خواهید یک اثر دودی‌تر داشته باشید، زمان کافی برای ،یب خطوط دارید، اما لکه‌دار خارج از کنترل نیست و تا زم، که زمان برداشتن آن فرا رسد، بدون تکان دادن سریع تنظیم می‌شود. این زیتون سایه نیز شگفت انگیز و کمی غیر معمول تر است، FYI.

ع، های پاپ هیپنوتیزم کننده شارلوت تیلبری

جدید از امپراتوری آرایشی در حال گسترش Tilbury: Pop S،ts. اینها بیشتر در مورد درخشش هستند تا رنگ‌های زیاد – به کت درخش، که در چهارگوش چشم او می‌بینید فکر کنید که روی پلک‌ها به‌،وان ضربه نهایی منع،‌کننده نور فشار می‌آورید. اینها همین هستند، اما بدون بقیه چهار. من استفاده می کنم الماس نور آفتاب که طلایی بسیار گرم و مسی و کمی مدرن تر از نسخه زرد ک،یک است. من فکر می کردم که اینها پس از پایان فصل جشن جذابیت محدودی خواهند داشت (و نسخه محدود هستند) اما از افزودن چیزهای سرگرم کننده و بیهوده به روتین آرایشم لذت برده ام. در ژانویه باید ضربات خود را به جایی که می تو،د بزنید.

ع، های پاپ هیپنوتیزم کننده را به صورت آنلاین پیدا کنید اینجا*.

سرم لب چکشی روبی

آ،ین یافته جدید: بالم سرم لب روبی همر. آنها کاملا زیبا هستند کره ای نرم و قابل پخش و راحت است و حتی زم، که رنگ از بین رفته است، اثرات آن را احساس می کنید. احتمالاً قرمز عاقلانه ترین انتخاب برای یک مومیایی نرم و کره ای نیست – می تواند برای دندان ها فاجعه باشد! – اما من نتوانستم در برابر این یکی مقاومت کنم. این براق و غنی است و قرمز واقعی و واقعی – شما نمی خواهید آن را برای بوسیدن زیر دارواش بپوشید. هر کجا اما به هر حال تو آن قایق را از دست داده ای. و برای همه موقعیت‌های دیگر، فقط شاد و عالی است. اگر دوست دارید می‌تو،د آن را به لکه‌ای خاموش‌تر از بین ببرید، اما آنقدر سایه خوبی است که فکر می‌کنم حیف است که بال‌هایش را ببندید.

بالم سرم لب Ruby Hammer در Sep،ra 18 پوند است اینجا*.

درست است، این ویدیو است (اگر نمی تو،د آن را ببینید، پس در حین آپلود ،، موفق شده اید در این صفحه فرود بیایید!). من همچنین از شارلوت تیلبری ، برنز کننده در سایه 1 استفاده کردم (اینجا*) و ​​ریمل قهوه ای Beauty Pie و خط لب قرمز (اینجا*). جامپر یقه ، Wyse London است اما به نظر می رسد تمام شده است!


منبع: https://www.ruthcrilly.co.uk/my-makeup-routine-january-2023/