نقد و بررسی لاک ناخن هرمس | بلاگر زیبایی بریتانیایی


[unpaid/affiliate] بنابراین در اینجا ما دوباره با برند معروف زیبایی هرمس گران قیمت هستیم. مینای ناخن هرمس برای هر گلدان 45 پوند است.

نقد و بررسی لاک ناخن هرمس

فقط برای اینکه کمی نمای پشت صحنه را به شما نشان دهم – می خواستم یک ویدیو از چکیدن لاک برای سه شنبه Texture Instagram تهیه کنم – ببینید چقدر باید آن دوربین را نگه داشتم! خنده دار است زیرا متوجه تفاوت بافت بین Jaune Imperial و Rouge H شدم.

نقد و بررسی لاک ناخن هرمس

این سایه از نظر بافت ضخیم‌تر است، من فکر می‌کنم که از نظر رنگدانه نازک‌تر است – اگرچه یک سایه روشن‌تر همیشه کت‌های بیشتری را نسبت به رنگ تیره‌تر به کمال می‌رساند، مگر اینکه مشکلی وجود داشته باشد. اصلاً رنگ من نیست – Jaune Imperial بیشتر به سمت ،دلی است تا آفتاب و من فکر می‌کنم فقط عمیق‌ترین رنگ‌ها این را واقعاً متملق می‌دانند.

نقد و بررسی لاک ناخن هرمس

من هیچ شکایتی در مورد Rouge H ندارم – به طرز دلپذیری خون آشام، به طرز شیط، عمیقی است و مانند یک رویا روی میخ می لغزد. رنگ قهوه‌ای روشنی دارد، اما فکر می‌کنم اگر به شما بگویم روژ نوآر می‌پوشم، از من سؤال نمی‌کنید. آنها قطعا از نظر رنگدانه خواهر هستند.

نقد و بررسی لاک ناخن هرمس

من چرخ میخ را برای این کار بیرون نیاورده‌ام – بعد از نزدیک به 7 دقیقه نگه داشتن تلفنم کاملاً ثابت (فقط شما درد من را می‌د،د زیرا آن را تا حدود 15 ث،ه ویرایش می‌کنم) منتظر ماندن برای چکه ، باعث شد که نخواستم آن را داشته باشم. هر کاری بیشتر با آنها انجام شود اما سایه های بالا کاملاً دقیق هستند – این همان چیزی است که روی ناخن خود خواهید دید. جان لوئیس آنها را دارد اینجا. من می‌توانم بگویم که شما به راحتی می‌تو،د این موارد را به اشتراک بگذارید – کیفیت بسیار خوب است، اما بهتر از سایر مارک‌های لو، نیست، بنابراین به رنگ‌ها می‌پردازید. Rouge H کاملاً دوست داشتنی است اما چیز دیگری به خصوص توجه من را جلب نکرد.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به ،وان نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/hermes-nail-polish-review/