چه کسی خانم آل استار ایالات متحده آمریکا ۲۰۲۲ خواهد بود ⋆ Chimere Nicole


خانم آل استار ایالات متحده 2022
آل استار خانم نیوجرسی ایالات متحده 2022

سلام کوئینز. شمارش مع، رسما آغاز شده است. من در جستجوی تاج هستم. چه تاجی ممکن است بپرسید؟ کمتر از 30 روز دیگر برای ،ب ،وان معتبر رقابت خواهم کرد خانم آل استار ایالات متحده 2022.

اگر این اولین بار است که در سایت من حضور دارید، این اولین مسابقه من نیست. در واقع، من قبلاً نماینده نیوجرسی در خانم آمریکا در سال 2020 بوده‌ام. پس از مدتی مرخصی برای تمرکز بر برخی اه، شخصی و ادامه کارم با غیرانتفاعی #دختر بله، آماده هستم دوباره روی صحنه بروم.

این بار با هدف ،ب ،وان قهرم، کشور. اگر در مورد آن چیزی نشنیده اید مسابقه آل استار ایالات متحده سیستم اجازه دهید کمی در مورد آن به شما بگویم.

سیستم مسابقه همه ستاره ایالات متحده چیست؟

مسابقات سراسری ستاره ایالات متحده یک سیستم مسابقه به شدت میهن پرستانه است که تولید مسابقه با کیفیت عالی را ارائه می دهد و در نتیجه فرصتی را برای ،ن آمریکایی فراهم می کند تا فعالیت های خدمات اجتماعی خود را ادامه دهند و پیش ببرند. مسابقه دوشیزه آل استار ایالات متحده به توانمندسازی و پیشرفت ،ن در سراسر کشور اعتقاد دارد. زنی که تاج می گذارد باید بفهمد که با تاج ختم نمی شود و نخواهد بود.

او باید از تاج برای کمک به ترویج پلت فرم و خیریه های خود در کنار پلت فرم ملی استفاده کند. در واقع، برای او مهم تر است که قوی بایستد و یک سیستم پشتیب، قدرتمند برای دستیابی به تمام اه، مسابقات ،تی و ملی در کنار اه، خود داشته باشد.

چرا من می خواهم تاجگذاری خانم ستاره ایالات متحده را برعهده بگیرم؟

من معتقدم که نمایندگی به ،وان یک مادر، همسر، کارآفرین و تأثیرگذار رسانه های اجتماعی مهم است. مهم است که من از پلتفرم خود برای الهام بخشیدن به نسل بعدی رهبران زن استفاده کنم. به ،وان خانم آل استار ایالات متحده، ماموریت من این است که به گسترش آن ادامه دهم #دختر بله ابتکار عمل و همچنین م،ع سازمان های مبتنی بر جامعه که من سفیر آنها هستم. علاوه بر این، هدف من ترویج سیستم مسابقه ستاره‌ها و خیریه ملی ایالات متحده All Star Organization است.

اگر برنده شوم چه اتفاقی می افتد؟

ابتدا قصد دارم یک هفته وقت بگذارم تا با خانواده ام جشن بگیرم. آنها در طول این روند بسیار حمایت کرده‌اند و مهم است که قبل از برداشتن قدم‌های بعدی در این سفر، جشن بگیریم که چقدر پیشرفت کرده‌ایم. پس از آن، آسمان حد است. من یک برنامه کامل به ،وان خانم نیوجرسی دارم، بنابراین اینکه بتوانم پلتفرم خود را به ،وان خانم آل استار جدید ایالات متحده نمایندگی کنم، دستاورد شگفت انگیزی خواهد بود.

یکی از اه، مهم من این است که تور کنفرانس سالانه “دختران در حال ظهور” را که در دبیرستان های سراسر ایالت میزب، می شود، شروع کنم. این برنامه ریزی بسیار فشرده است و شامل سخنرانان مهمان و جلسات برگزیده برای نوجوانان 13 تا 19 ساله است. ما بخش‌های یادگیری ساختاریافته‌ای داریم که برروی چگونگی جسورتر، جاه‌طلبانه‌تر و زیباتر شدن، به روش #دخترانه، متمرکز شده‌اند.

به طور خلاصه، مجلل می تواند بسیار مفید باشد. این بستگی به سرمایه گذاری شما روی آن دارد. اگر می‌د،د چرا این سفر را انجام می‌دهید، هر مرحله از آماده‌سازی برایتان مفید خواهد بود. “چرا” به شما کمک می کند تا “چگونه” را ترسیم کنید.

آره! کار سختی خواهد بود و بعضی روزها این سوال را خواهید داشت که چرا خودتان را درگیر چنین پیشرفت شدیدی می کنید. اما به من اعتماد کنید، با نگه داشتن «چرا» در خط مقدم ذهنتان، شما را با مأموریتی که در دست دارید، همسو نگه می دارد. مراسم مجالس در مورد ارائه بهترین نسخه از خود است. برای اینکه بتو،د این کار را به طور مؤثر انجام دهید، باید جهش ایمان را انجام دهید تا رویا فقط بتواند آن را ببیند.

وقت آن است که گرد و غبار کفش های پاشنه بلند را پاک کنید و دست به کار شوید.


منبع: http://chimerenicole.com/w،-will-be-mrs-all-star-united-states-2022/