کرم پودر دائم چه عوارضی دارد؟‌آشنایی با مراقبت های بعد از مزووایت دترلند

اما اگر به تمام مواد تشکیل‌دهنده آن دقت کنیم متوجه وجود عناصری و فلزات سنگینی مانند جیوه، سرب، کادمیم، آهن و زنک در دراز مدت می‌توانند خطرات جدی برای سلامتی ما داشته باشند. تقریباً هر زنی با اختلالات پوستی مانند لک‌های ناشی از آکنه و آفتاب‌سوختگی، تیرگی دور چشم، خشکی یا چین‌وچروک دسته و پنجه نرم می‌کند. تصور کنید که یک روز از خواب بیدار شده‌اید و پوستتان نیازی به آرایش روزانه ندارد! کرم پودر دائم یکی از داغ‌ترین ترندهای حال حاضر دنیای زیبایی و یک درمان پوستی مطمئن و متمرکز است که به جوان‌سازی پوست، شادابی و روشن شدن آن کمک می‌کند. با ما همراه باشید تا ببینید که چگونه کرم پودر دائم می‌تواند تغییرات رنگی پوست که در اثر آفتاب‌سوختگی، آکنه یا پیری به وجود آمده‌اند را کاهش دهد. در حوزه زیبایی میکرونیدلینگ یکی از روش‌هایی است که برای جوانسازی و مراقبت از پوست استفاده شده و علاوه‌بر موثر بودن،‌ روش استانداری هم به شمار می‌رود.

  • مواد تشکیل دهنده ترکیب کننده سفید کننده، ضد رنگدانه و کک و مک است، هر دو حاوی آنتی اکسیدانهای با ویتامین C بالا هستند، ترانسامین برای ملاسما اثر دارد، بنابراین می تواند انواع سیاهی حلقه را بهبود بخشد.
  • کرم پودر دائم یکی از داغ‌ترین ترندهای حال حاضر دنیای زیبایی و یک درمان پوستی مطمئن و متمرکز است که به جوان‌سازی پوست، شادابی و روشن شدن آن کمک می‌کند.
  • فاقد الکل و بدون مواد نگهدارنده؛ از این رو این محصول برای پوست های حساس بسیار مناسب است.
  • متاسفانه به‌تازگی خیلی از افراد غیر‌متخصص در مراکز غیر‌استاندارد مثل آرایشگاه‌ها کرم پودر دائمی تزریق می‌کنند و با تبلیغات فریبنده هر فرد غیر‌آگاهی را به دام می‌اندازند.
  • دوز و نوع مواد و ترکیبات این کرم پودرها رو کی تعیین می کنه؟ از کجاها تهیه میشن؟ آیا با این ترکیبات آشنایی کافی دارین و می دونین مزایا و عوارض شون چیه؟ آیا نوع طبیعی و بی ضررشون هم وجود داره؟ و سوال های دیگه.

نام اصلی این تکنیک BB Glow است که در ایران با نام کرم پودر دائم و مزووایت شناخته می‌شود. پیش از پرداختن به عوارض کرم پودر دائم صورت باید بدانیم که این فرآیند به چه صورتی انجام می‌شود. میکرونیدلینگ تکنیکی است که به کمک متخصصان پوست و زیبایی آمده تا کرم پودر دائم صورت را ممکن کنند.

شربت اشتها آور کودکان + عوارض مصرف

دلیل دیگری که مهم ترین مشکل این فرآیند درمانی در نظر گرفته می شود ماده اولیه مورد استفاده برای ساخت این رنگدانه های سفید است. استفاده از مراقبتهای سوزنی برای پوست یکی از راه های موثر برا درمان پیری خارجی و بازسازی پوست است . زخم های ماکرو ناشی از سوزن ها باعث تحریک ترمیم پوست با آزاد سازی عوامل رشد ، تکثیر فیبروبلاست ها و ایجاد ماتریکس بین سلول میشود .تحقیقات نشان داده که چهار جلسه میکرونیدلینگ در فواصل یک ماه میتواند میزن کلاژن و الاستین پوست را تا 400 درصد افزایش دهد و قشر چسبناک را ضخیم تر کند. فیبروبالاستهای پوست مسئولیت تولید کلاژن ، الاستین و گلیگوز آمینگلیکان را بر عهده دارند .

دکتر محمد عیسایی

این روش از طریق افزایش مقدار و دسترسی به سلول های مغذی عملکرد سلول ها را بهینه میکند. به علاوه آسیب به کراتینوسیتها باعث رشد عوامل اپیدرمال و گردش سلولی میشود . بی بی گلو از طریق میکرونیدلینگ زیبایی انجام شده و تنها در لایه اپیدرم کار میکند. استراتوم کورنیوم – سطحی ترین لایه اپیدرم و لایه ای که با محیط خارج تماس مستقیم دارد . افزایش کراتینه شدن سلول های این لایه باعث شده تا این اسم را به او بدهند . این لایه مرده جلوی نفوذ میکروب ها و بی ابی بافت های داخل را میگیرد.

پس از انجام این کار بین ۱ تا ۲ روز از حمام کردن، شنا و … پرهیز نمایید. باید در نظر داشت که خون می‌تواند بسیاری از بیماری‌های خطرناک همچون هپاتیت، ایدز و … را منتقل کند. بنابراین اگر نظافت رعایت نشود؛ منشأ بسیاری از بیماری‌ها خواهد بود.

علاوه بر این، اعمال فشار بر روی پوست برای تزریق کرم پودر باید بسیار کم باشد و تمام مراحل بدون خونریزی انجام شود. در صورتی که افراد غیر متخصص به صورت غیر حرفه‌ای این کار را انجام دهند، می‌تواند باعث زخم، خون‌ریزی، التهابات پوستی، ایجاد گوشت اضافه، تغییر رنگ و واکنش بدن به جسم خارجی را به دنبال داشته باشد. آیا در مورد روش میکرونیدلینگ و جوانسازی پوست چیزی شنیده‌اید؟ کرم پودر دائم یا bb glow یکی از جدیدترین تکنیکهای بکار رفته برای جوانسازی پوست می‌باشد و در ایران مشتاقان زیادی پیدا‌کرده‌ است. در واقع bb glow یک تکنیک است نه برند، ولی بسیاری تصور می‌کنند، یک برند آرایشی و بهداشتی است.