کرم پودر دائم چیست؟ کیوت اسکین

در همون هفته های اول، ظاهرا سطح پوست شما از جای جوش، لک و تیرگی و انواع ناخالصی پاکسازی خواهند شد. مزووایت یا بی بی گلو از جدیدترین تکنیک های زیبایی پوست است که یک روند زیبایی کره ای محسوب می شود. این روش با استفاده از روش میکرونیدلینگانجام گرفته و باعث درخشش پوست میشود که به نام کرم پودر دائم نیز شناخته شده است. یادآوری می شویم که اسم این تکنیک bb glow است نه نام محصولی خاص. تکنیک مزووایت برای کل بدن بکار میرود اما رایج ترین کاربرد آن مربوط به صورت می باشد.هزینه مزووایت صورت بسته به موقعیت جغرافیایی کلینیک، دستمزد تکنسین مربوطه، برند و محصول کرم پودر دائم متغیر می باشد نمی توان عدد واقعی را عنوان کرد. اما برای آگاهی از هزینه مزووایت در دور چشم یا پوست صوئرت کافیست با کلینیک زیبایی دکتر یوسفی ۲۲۲۴۷۱۰۸-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند.

  • و بدون استفاده از محصولات آرایشی معمول حالتی از پیش آرایش شده به پوست دهد.
  • به عبارت ساده این یک کرم آرایشی نیمه ماندگار برای پوست است که شما را از کرم پودرهای روزانه بی‌نیاز می‌کند.
  • به همین دلیل بهترین راه برای یک انتخاب درست با نتیجه مطلوب مشورت با یک متخصص حاذق در زمینه روش‌های جوان‌سازی پوست می‌باشد.
  • نام اصلی این تکنیک BB Glow است که در ایران با نام کرم پودر دائم و مزووایت شناخته می‌شود.

میکرونیدلینگ پزشکی به طور معمول بین 5.0 تا 2.5 میلی متری درم نفوذ میکند . این مراقبت تنها باید در مطب پزشک و یا زیر نظر متخصص انجام شود . این مراقبت از یک سوزن پزشکی با پین های متغییر برای نفوذ به اعماق مختلف استفاده میکند.

تزریق کرم پودر دائمی نیز به روش میکرونیدلینگ انجام می‌شود اما از آنجایی که رنگ موجود در این محصول به‌عنوان یک ماده خارجی وارد پوست می‌شود، عوارضی به همراه خواهد داشت. کرم پودر دائم یکی از روش‌های زیباسازی و صاف کردن پوست است که امروزه طرفداران بسیاری دارد. در این روش در واقع از تکنیک میکرو‌نیدلینگ استفاده می‌شود تا کرم پودر توسط سوزن‌های نازک به زیر پوست تزریق شود. معمولا این روش فاقد خونریزی است زیرا سوزن‌ها به لایه‌های سطحی پوست وارد می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مثبت کرم پودر دائمی این است که بر خلاف کرم پودرهای معمولی منافذ پوست مسدود نمی‌شود و پوست می‌تواند تنفس کند. در این مقاله شما را جزئیات بیشتری درباره این نوع آرایش دائم آشنا خواهیم کرد.

کرم پودر دائم برای چه نوع پوست هایی مناسب است؟

در این روش اگر مراقبت های بعد از آرایش دائم به درستی انجام شود، می‌توان پوست را بین ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر کرد. باید در نظر داشت که ماندگاری این روش بین ۶ تا ۸ ماه است و برای پوست‌هایی که حساس نبوده و از خود واکنش‌های آلرژیک نشان نمی‌دهند، گزینه خوبی خواهد بود. محصولات زیبایی، از جمله کرم پودر دائمی، انواع مارک مرغوب اصل و نامرغوب تقلبی دارند. هر کدام از ترکیبات رایج زیر ممکنه از مواد اولیه طبیعی و یا مصنوعی تهیه شده باشند. بهتره انتخاب ترکیبات کرم پودر رو به بهترین مرکز زیبایی و دارای متخصصین توانمند بسپارید.

نشانه های اصل بودن ترکیبات کرم پودر دائم مزووایت

در واقع استفاده کرم پودر روی پوست باعث می گردد که پوستی یکدست و بدون لک داشته باشیم و هر ساعت از شبانه روز بتوانیم از داشتن پوستی صاف و بدون لک و رنگ دلخواه لذت برید. شاید یکی از عواملی که موجب می گردد تا خواهان این امر زیاد گردند وجود زیبایی است که به پوست می دهد. اگر فردی دارای چین و چروک پوستی است، نباید از این روش استفاده کند. همچنین، افراد دارای عارضه‌های شدید پوستی از موارد منع استفاده از این روش هستند. این پودر در قالب مزو با ترکیبات گیاهی، شیمیایی و درمانی برای روشن‌سازی و درخشندگی پوست بکار می‌رود. از ترکیبات این پودر آلبوتین، ناسین، پلی آمید هستند که برای پوست کاملاً بی‌ضرر هستند و عوارضی ندارند.

تأثیر تغییرات در ساختار استخوان

یکی از مشکلاتی که در این روش بروز می دهد، تغییر رنگ پوست است که معمولا دو هفته پس از تزریق رنگدانه ها رخ می دهد. در صورت عدم مراجعه به متخصص این حوزه در اسرع وقت، تغییر رنگ می تواند بسیار دردسرساز شود. بعد از اینکه زیباسازی پوست با مزووایت را نزد یک پزشک حاذق انجام دادید باید مراقبت‌هایی را داشته باشید. تا سه روز بعد از انجام مزووایت نباید صورتتان را با آب بشویید و یا از دستمال مرطوب استفاده کنید.

اما اینکه چگونه این روش روی صورت اعمال می شود، خود جای بحث خواهد داشت. از جمله این روش‌ها مزوتوراپی، هایفوتراپی، میکرونیدلینگ و مزووایت است. آموزش کرم پودر دائم ابتدا باید بدانید که کرم پودر دائم برای چه مواردی استفاده می شود، در بخش زیر مواردی که این نوع کرم پودر مورد استفاده قرار می گیرد را نام خواهیم برد. مزووایت هم یکی دیگر از اسم‌های کرم پودر دائم است که ممکن است کمتر شناخته ‌شده باشد مزووایت هم با تزریق به لایه درم پوست و افزایش رنگ‌ دانه پوست و بهبود کیفیت و ظاهر پوست صورت انجام می‌شود و نام دیگر مزووایت میباشد.