مزووایت صورت یا کرم پودر دائم چیست با تخفیفات و فیلم آموزشی کلینیک دکتر یوسفی

این روش شبیه خال‌کوبی است با این تفاوت که این بار تمام صورت شما را می‌پوشاند. آرایشگاه ها تبلیغات زیادی درباره این کرم پودرها می کنند اما درباره ی عوارض خیلی کم حرف می زنند. بعد از انجام مزووایت پوست حساسیت پوست بالا می رود از این رو به هیچ عنوان نباید از کرم های لایه بردار و محرک استفاده شود. ترکیبات اسیدی موجود در کرم های لایه بردار مانند ترتینوئین، آلفا هیدروکسی اسید و همین طور صابون های قلیایی موجب تحریک و تشدید التهاب در پوست می شوند و حداقل تا یک هفته نباید از این محصولات استفاده شود. به عنوان مراقبت پس از انجام این روش باید به طور مداوم از کرم‌های ضد‌آفتاب، کرم‌های آبرسان و ترمیم کننده استفاده کنید. با توجه به برند مورد استفاده و حتی شهری که در آن ساکن هستید، هزینه‌ها متفاوت خواهد بود، اما به طور تقریبی هزینه‌ی هر جلسه بین ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون توماناست.

  • اگر مزووایت توسط یک متخصص و به درستی انجام شود علاوه بر اینکه کاملا بی خطر است بلکه کمک زیادی به آبرسانی و جوان سازی پوست کرده و با رطوبت رسانی مانع خشکی پوست شده و چین و چروک آن را رفع می کند.
  • بعد از پایان دوره کامل تزریق کرم پودر، پوست صورت ۲ الی ۳ درجه روشن‌تر می‌شود.
  • در صورت استفاده از محصولات فیک و درجه دو به پوست آسیب جدی وارد می شود.

چندین چراغ با رنگ مختلف که هر کدام به منظور هدف خاصی وجود دارد . لاغری و محکم کردن – فسفولیپیدها یکی از اجزای اصلی لایه های پوست بوده که با افزایش تراکم لایه ، استفاده از درمان های کربوکسی اثر لاغری و محکم کننده خواهد داشت . همچنین باعث کاهش لایه زیر جلدی می شود که معمولاً به صورت کیسه های زیر چشم یا توده روی صورت ظاهر می شود.

کرم پودر دائم مناسب چه پوست هایی است؟

از این رو خانم ها برای رسیدن به این هدف خود، دست به کارهای مختلفی می زنند. خوشبختانه روش های مختلفی برای رسیدن به پوستی یکدست وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد، اما پوشش های موقتی مانند استفاده از کرم پودرهای مرغوب، می تواند در لحظه خانم ها را به پوستی زیبا برساند. اما روشی جدید به نام کرم پودر دائم ظهور پیدا کرده است که به خانم ها کمک می کند تا کرم پودر دائمی داشته باشند. چگونه؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا با روش کرم پودر دائم، مزایا و معایب آن آشنا شوید. یکی از این روش‌های غیر‌اصولی تزریق کرم پودر دائمی یا مزو وایت است.

بررسی عوارض کرم پودر دائم در مقابل مزایای آن!

شاید شور‌و‌شوق زیاد به محو شدن لکه‌های تیره و مشکلات پوستی ما را گمراه کند. ممکن است با تزریق این محصول یا مزو وایت ظاهری زیبا پیدا کنید اما در باطن سلامتی شما را به خطر می‌اندازد. کرم پودر دائمی ۲ الی ۳ درجه پوست صورت را روشن‌تر کرده و باعث یکدستی آن می‌شود. تیرگی و لک‌های صورت هم با این نوع کرم پودر از بین رفته و دیگر نیازی نیست به‌صورت روزانه از کرم پودر معمولی استفاده کنید. اما باید بدانید که این کار بی‌ضرر نبوده و نباید محو تبلیغات آن شوید و تزریق آن در طولانی مدت مشکلات زیادی به وجود خواهد ‌آورد.

وقتی پوست ملتهب می‌شود رنگدانه‌های پوست هم زیاد می‌شوند که به آن PIH می‌گویند. حتما دیده‌اید که بعد از سوختگی به دلیل‌های مختلف مثل لیزر یا میکرونیدلینگ، لکه‌هایی روی پوست ایجاد می‌شود که همان PIH است. علاوه‌بر موارد گفته شده، PIH یکی دیگر از عوارض تزریق کرم پودر دائمی است.

آنها تحت تأثیر وجود روغن در نوع روغنی کرم به صورت پودر نیستند و در نتیجه ثبات فرمول پودری شل را حفظ می کنند.رنگدانه های معمولی در گذشته عمدتاً برای رنگ دادن به فرمولاسیون استفاده می شدند. با این حال، با تغییراتی در سطح آنها، آنها همچنین می توانند به ایجاد بافت های حسی جدید کمک کنند. این تکنیک که با نام BB glow نیز شناخته می‌شود آخرین‌ ترند زیبایی و آرایشی است که در حال حاضر محبوبیت زیادی در دنیا پیدا کرده است. به عبارت ساده این یک کرم آرایشی نیمه ماندگار برای پوست است که شما را از کرم پودرهای روزانه بی‌نیاز می‌کند. ممکن است هر یک از ترکیبات این نوع کرم پودر آلرژی‌زا بوده و برای فرد متقاضی حساسیت ایجاد کند.

استراتوم اسپینوس _ این ضخیم ترین لایه اپی درم است و سلول های این قسمت حالتی شاخ دار دارند. ساخت کراتین در این قسمت صورت میگیردو حاوی کراتینوسیت های تازه که پروتئین های تقویت شده هستند می باشد . همینطور حاوی سلول های لانگرهانس است که از عفونت جلوگیری میکنند .این لایه تا حدی مسئول استحکام و انعطاف پذیری پوست است . این روش برای کسانی که از سوختگی و جراحت رنج می برند و همچنین ورزشکاران بسیار مفید است. لایه فوقانی اپیدرم، لایه زیر اپیدرم درم و لایه سوم و عمیق ترین لایه زیر پوست است. همچنین به‌طور مداوم از کرم آبرسان، ترمیم‌کننده و ضد آفتاب استاندارد استفاده کنید.

وارد کردن سوزن‌ها عمقی نیست و به اندازه‌ای است که پوست دچار خونریزی‌های ظریفی می‌شود و لایه‌ی اپیدرم پوست تخریب نمی‌شود. مطالعات نشان داده که استفاده از سیستم سوزن زدن پوست میتواند به اثر بخشی درمان های موضعی تا چند صد درصد کمک کند.پوست فیبرو بالست و کلاژن جدید تولید میکند تا خودش را ترمیم کند. کلاژن جدید پوست را پر کرده و منافذ را محکم و بافت را صاف میکند و به کاهش چین و چروک و ایجاد شادابی کمک میکند. هر جلسه درمانی بسته به نوع پوست مشتری حدود ۲ تا ۳ ساعت طول می‌کشد.