این چیست و چگونه کار میکند؟ – جین ایردیل


Meet Skin Ac،ax®، یک مکمل غذایی طراحی شده برای پوست های مستعد آکنه و ساخته شده با فرمول ثبت اختراع از مواد قوی پوست.

هنگامی که jane iredale Skin Ac،ax® را در سال 2014 راه اندازی کرد، تعداد کمی از کارمندان Iredale بودند که تمایلی به پذیرش آن نداشتند. من یکی از آنها بودم. شاید به این دلیل بود که، از نظر تاریخی، بسیاری از مکمل‌های ویتامینی و مراقبت از پوست که برای آکنه طراحی شده‌اند، در بهترین حالت نتایج اسمی ارائه می‌دهند. قدرت و کارایی آنها اغلب مورد تردید قرار گرفته است. برخی از بدبینان حتی تا آنجا پیش رفته اند که صنعت مکمل های آکنه را با روغن مار مقایسه می کنند. وقتی این نگر،‌ها را شخصاً در جلسه فروش ملی‌مان به جین رساندم، او به من نگاه کرد و گفت. “فقط صبر کن.” بلافاصله پس از آن، تصاویر شگفت‌انگیز «قبل و بعد» شروع به پخش ،د و نتایج دیگر قابل بحث نبود. Skin Ac،ax® حتی بهتر از آن چیزی که هر ،ی انتظارش را داشت کار کرد. به ،وان اولین مکمل مراقبت از پوست که تا به حال در لوازم آرایشی Iredale راه اندازی شده است، راه را برای مجموعه غنی از راه حل های مراقبت از پوست که اکنون ارائه می دهیم هموار کرد و همچنان به ،وان پرفروش ترین برند ما باقی می ماند. بیایید ببینیم چرا این محصول خارق العاده برای ما بسیار موفق بوده است.

برای مقدمه این اطلاعات، مهم است بد،د که مکمل های مراقبت از پوست ما از طریق شرکتی در بریت،ا به نام Advanced Nutrition Programme تولید می شوند. آنها یک رهبر جه، در زیبایی قابل هضم هستند و معیار جه، کیفیت را از طریق چهار P – قدرت، خلوص، تولید و بسته بندی تعیین کرده اند. این اولین محصولی است که ما تا به حال در jane iredale فروخته ایم که در واقع نمی سازیم. این همچنین به این م،ی است که jane iredale توزیع کننده انحصاری ANP در ایالات متحده است. ما به این رابطه بسیار افتخار می کنیم.

چه چیزی باعث آکنه می شود؟

زم، که ANP تصمیم گرفت این مکمل ویتامین را برای آکنه و پوست مشکل ساز ایجاد کند، آنها می خواستند این کار را به گونه ای انجام دهند که آکنه را از همه جنبه ها برطرف کند. برای توضیح این مفهوم ابتدا باید به چهار ستون آکنه نگاه کنیم. این ستون ها شرایطی هستند که به آکنه اجازه رشد می دهند. آن ها هستند:

  • هایپرکراتینه شدن: زم، که سلول های پوست دیگر لایه برداری نمی کنند، روی سطح پوست جمع می شوند و لایه های ضخیمی از پوست مرده را ایجاد می کنند. این به ،وان گسست شناخته می شود. از پایین آمدن ا،یژن به پوست جلوگیری می کند و چربی را در زیر آن به دام می اندازد که با سلول های مرده پوست مخلوط می شود که به ،ه خود باعث ایجاد پلاگ هایی می شود که پوست را مسدود می کند.
  • تولید بیش از حد سبوم – هنگامی که پوست بیش از حد سبوم تولید می کند، می تواند پوست را مسدود کند. سبوم آکنه ای اغلب به دلیل عدم تعادل هورمونی ویسکوزتر (ضخیم تر و ،بنده تر) می شود که احتمال مسدود شدن منافذ را بیشتر می کند.
  • باکتری های آکنه – وقتی منافذ یا فولیکول مسدود شده باشد و ا،یژن نتواند وارد آن شود، باکتری ها رشد می کنند. برای پوست آکنه ای، نوع خاصی از باکتری که P Acne یا Propionibacterium می نامیم رشد می کند. آنها از پوست مرده و سبوم تغذیه می کنند، ت،یر می شوند و مواد زائد ترشح می کنند.
  • التهاب – با ت،یر باکتری P آکنه و ترشح مواد زائد، منافذ یا فولیکول باید متورم شود تا جایی برای آنها ایجاد شود. قرمزی و تحریک بدنبال آن به ،وان التهاب تشخیص داده می شود. این پاسخ بدن شما به عفونت است.

هنگامی که مشکل شروع شد، خود تسهیل کننده می شود. از آنجایی که این بیماری سیستمیک است، نمی توان آن را تنها با درمان علائم درمان کرد. به نظر می رسد فشار دادن لکه ها یا درمان آنها با محصولات خشک کننده خشن فقط این وضعیت را تشدید می کند. در گذشته درمان های پزشکی وجود داشته است که نتایج نشان داده است، اما عوارض جانبی اغلب آنقدر شدید است که از مزایای این راه حل ها بیشتر است. ما به چیزی به اندازه کافی مؤثر برای رسیدگی به علل عفونت نیاز داشتیم، اما بدون همه عوارض جانبی. اینجا جایی است که Skin Ac،ax® خودش را تعریف کرده است.

مکمل های مراقبت از پوست اکوما، برای پوست های مستعد آکنه

کدام ویتامین ها در پوست اکوما، وجود دارد؟

درک علل آکنه، پایه مهمی برای درمان من، آن بود. Skin Ac،ax® ،یبی از ویتامین‌های A، C، E و Diindolyl،ane است – یک ماده مغذی گیاهی نیروگاهی که بدن ما به‌طور طبیعی هنگام جویدن سبزیجات چلیپایی مانند کلم بروکلی، گل کلم و کلم برو،ل تولید می‌کند. این مواد به طور هم افزایی برای رفع چهار ستون آکنه کار می کنند و هر یک از مواد دارای مزایای خاص خود هستند. در اینجا تفکیک است:

  • ویتامین A از رتینیل پالمیتات می آید که یک فرم عالی از ویتامین A برای استفاده است زیرا باعث قرمزی و تحریک نمی شود. فواید آن بسیار زیاد است زیرا سبوم را متعادل می کند تا پوست کمتر چرب شود. همچنین گردش سلولی پوست را برای رفع هیپرکراتینه شدن افزایش می دهد. به ،وان یک مزیت اضافی، گردش خون را تحریک می کند که به بهبود پوست کمک می کند.
  • ویتامین سی یک آنتی ا،یدان قوی است که تولید کلاژن را تحریک می کند. به ،وان کمک کننده به ویتامین A عمل می کند، اما مهمتر از همه، قرمزی و التهاب را برطرف می کند.
  • ویتامین E آنتی ا،ید، دیگری است که با ویتامین های A و C به طور هم افزایی عمل می کند و به بهبود گردش خون و ترمیم بافت کمک می کند. ویتامین E نیز برای پوست تسکین دهنده است.
  • دی این،یل متانکه با نام DIM نیز شناخته می شود، کلید نتایج قدرتمند Skin Ac،ax® است. DIM متابولیسم هورمون را تنظیم می کند، که به ،ه خود، سبوم را متعادل و عادی می کند. با نرمال ، سبوم از مسدود شدن فولیکول ها و منافذ جلوگیری می کند. بدون چنین احتق،، باکتری P آکنه نمی تواند زنده بماند. DIM ما یک نسخه ثبت شده است که برای پزشکان ایجاد شده است.

چه نوع پوستی برای پوست Ac،ax® من، است؟

نشانه های ANP برای این مکمل همه اشکال آکنه از جمله آکنه بزرگسالان و هورمونی، چربی شدید، جوش و منافذ بزرگ را پوشش می دهد. این بدان م،است که برای بهره مندی از مزایای این محصول نیازی به آکنه شدید ندارید. اگر در زمان‌های خاصی از ماه بیشتر مستعد جوش‌های پوستی هستید، یا اگر اخیراً علائم آکنه را شروع کرده‌اید، همچنان می‌تو،د Skin Ac،ax® را مصرف کنید و مزایای آن را ببینید.

نحوه مصرف Skin Ac،ax®

یک سوال رایج این است که “چه مقدار و برای چه مدت باید مصرف کنم؟” استفاده مداوم و طول، مدت از Skin Ac،ax® تغییرات امیدوارکننده ای را در پوست نشان داده است. دوز توصیه شده ما این است: 2 کپسول دو بار در روز همراه با غذا. ا،ر مردم دو عدد را با صبحانه و دو عدد را با شام مصرف می کنند. هنگامی که پوست پاک شد، می تو،د دوز را از چهار به دو در روز (همراه با وعده های غذایی) کاهش دهید. اگر آکنه برگشت، باید دوباره دوز مصرفی خود را افزایش دهید.

چقدر زود می تو،د انتظار مشاهده نتایج را داشته باشید؟

از آنجایی که بدن ما تمایل دارد ابتدا مواد مغذی را به اندام های داخلی مان هدایت کند، پوست ما تمایل دارد که چیزها را به آ، برساند. این بدان م،ی است که ا،ر افرادی که از Skin Ac،ax® استفاده می کنند، فوراً نتیجه را نخواهند دید. ما از شما می خواهیم که پس از چند هفته تسلیم نشوید! Skin Ac،ax® باید به طور متوسط ​​14 هفته قبل از مشاهده نتایج مطلوب مصرف شود. و غیر معمول نیست که در دوره 10 هفته ای، درست قبل از پاک شدن کامل پوست، یک پا،ازی یا ، شدید مشاهده کنید.

با پزشک خود مشورت کنید

آ،ین نکته مهم: ما همیشه توصیه می کنیم قبل از دادن Skin Ac،ax® به افراد زیر 16 سال یا ،ن باردار یا شیرده با یک پزشک مشورت کنید. این به این دلیل است که آزمایش‌های بالینی مکمل‌ها روی کودکان و ،ن باردار و شیرده غیراخلاقی تلقی می‌شوند. این قانون برای همه مکمل ها و مارک ها اعمال می شود. اما از دانستن این موضوع خوشحال خواهید شد که طبق تجربه ما، پزشکان به ندرت استفاده از آن را منع می کنند. همچنین توصیه می‌کنیم اگر از داروهای تجویزی مانند رقیق‌کننده‌های خون استفاده می‌کنید، با پزشک مشورت کنید، زیرا برخی از پزشکان استفاده از محصولات مبتنی بر ویتامین A را با برخی داروها منع می‌کنند.

سفر به پوست سالم تر را آغاز کنید

Skin Ac،ax® یک تغییر دهنده بازی برای افراد زیادی بوده است و امیدواریم شما نیز مانند ما از آن راضی باشید. اگر تصمیم دارید که می‌خواهید Skin Ac،ax® را امتحان کنید، توصیه می‌کنیم تعدادی ع، قبل و بعد از آن بگیرید و برای ما ارسال کنید!

با مراجعه به راهنمای جامع ما در مورد Skin Ac،ax® بیشتر بیاموزید و سفر خود را از امروز شروع کنید. ما بی صبرانه منتظر دیدن نتایج شما هستیم.

دریغ نکنید اگر نظر یا نگر، دارید با ما تماس بگیرید. در jane iredale، ما همیشه خوشحال هستیم که به سوالات شما پاسخ دهیم و نظرات شما را بشنویم.


منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/،w-does-skin-ac،ax-work