دکور کریسمس صورتی | کیکو لین


در طول سال ها، من بیشتر و بیشتر به دکوراسیون کریسمس صورتی متمایل شده ام. اکنون که من در یک بسیار خانه صورتی، تزئینات کریسمس پاستلی از دکوراسیون سنتی کریسمس من پیشی گرفته است. من هنوز قرمز و سبز را با تمام وجودم دوست دارم – و کاملاً از آن چشم پوشی نکرده ام، نگران نباشید! – اما اینجا، همه چیز درباره کریسمس صورتی است. من در طول چند سال گذشته دکورهای پاستلی خود را ایجاد کرده ام، و همچنین چند قطعه جدید برای نشان دادن به شما دارم! در اینجا ،مت اول تور خانه کریسمس پاستلی من است که توسط حمایت مالی انجام می شود خانه کالا.

درخت کریسمس صورتی

لوازم خانگی دکور صورتی کریسمس درخت کریسمس صورتی
لوازم خانگی دکور صورتی کریسمس درخت کریسمس صورتی
لوازم خانگی دکور صورتی کریسمس درخت کریسمس صورتی

لحظه ای که این درخت کریسمس صورتی را در HomeGoods دیدم، می دانستم که باید با من به خانه بیاید. اگرچه قبلاً آن را ساده نگه داشتم، اما تصمیم گرفتم امسال بزرگتر و کاملتر باشم. تمرکزم را روی پر ، سبد ،یدم با تعداد زیادی زیور آلات، گل، گلدسته و روبان گذاشتم تا به شکل کمان در بیاورم. زیور آلات گل، کارهای DIY ساده ای هستند که از بسته های زیور آلات صورتی و متالیک ساخته شده اند (من از هر دو استفاده کردم اینها و اینها). کاملاً من،، ستاره طلا آ،ین ،ید من برای درخت بود. قیمت ها شگفت انگیز بود و من توانستم بسیار کمتر از بودجه تعطیلاتم بمانم.

لوازم خانگی دکور صورتی کریسمس درخت کریسمس صورتی
لوازم خانگی دکور صورتی کریسمس درخت کریسمس صورتی

تمام دکورها از HomeGoods است: بالش، دامن درختی و مخملی، زیور آلات، گلدسته ها، تاج گل و حتی جعبه های زیر درخت. یک نکته سریع تزئینی که به آن سوگند می خورم: اگر به طور موقت هر دکوری را عوض می کنید، آن را در جعبه های هدیه جشن زیر درخت یا در قفسه های خود پنهان کنید.

جزئیات اتاق خانواده

تاج گل و اکلیل پاستلی تزئین کریسمس
HomeGoods بهترین انتخاب از تزئینات کریسمس پاستلی را دارد. مهمترین بخش این است که هر فروشگاهی دارای پیشنهادات منحصر به فرد است، و آنها مرتباً اقلام جدید را ذخیره می کنند – به این م،ی که من همیشه گنج های جدیدی پیدا می کنم. در حال حاضر، شما حتی می تو،د ،ید آنلاین! گلدسته و بنر “Merry & Bright” هر دو یافته های HomeGoods از سال گذشته هستند. به ،وان شانس آن را پیدا کرد کامل امسال در یکی از راهروهایشان تاج گلی با گل های صورتی جمع ،د! این گلدسته شبیه چیزی است که در بالا دارم
محصولات خانگی کریسمس ،ن پاستلی

این ،ن‌های پاستلی و خانه شیرینی زنجفیلی مشابه آنها، شاید محبوب‌ترین کالای خانگی من در تمام دوران باشد. آنها اکنون با افتخار در اتاق خانواده می نشینند، جایی که کاملاً مطابقت دارند.

دکوراسیون آدم برفی هولوگرافیک کریسمس

ع، ها نمی توانند این آدم برفی هولوگرافیک و روشن را به اندازه کافی رعایت کنند. من او را در قفسه های HomeGoods محلی خود دیدم و بلافاصله او را به خانه آوردم. نمی توانستم تصمیم بگیرم که او را در داخل نگه دارم یا بیرون!

جزئیات آشپزخانه

تزیین درخت کریسمس پاستلی

مجموعه درخت کریسمس پاستلی من، که در بالای کابینت های آشپزخانه من نمایش داده شده است، در طول سال ها بسیار رشد کرده است. بسیاری از گزینه ها در حال حاضر به صورت آنلاین در دسترس هستند (مانند این درخت شیشه ای و این درخت شیشه ای زرق و برق دار).

ترتیبات در طول سال در کنار ساده است درختان برس بطری در آشپزخانه صورتی ما

دکور کریسمس پاستلی فندق شکن صورتی

هر دو درخت شیشه ای مربوط به سال های قبل هستند و فندق شکن صورتی مال امسال است. او زیر 10 دلار بود!

درخت کریسمس صورتی نوستالژیک کالاهای خانگی

مجموعه ای از HomeGoods فعلی و قبلی: روشن شدن درخت کریسمس صورتی نوستالژیک، پایه کیک مورد علاقه ما، یک فندق شکن نقاشی شده و یک درخت مروا، و روشن.

منتظر ،مت دوم گشت و گذار خانه با دکوراسیون صورتی کریسمس من باشید!


منبع: https://keikolynn.com/2022/12/pink-christmas-decor/