کرم پودر دائم-ایا عوراض دارد یا خیر؟ اموزش این تکنیک بطور حرفه ای

در رنگ کرم پودر دائمی فلزات سنگین مثل زینک، آهن، سرب و کادمیوم وجود دارد. افزایش غلظت این عناصر سنگین در لوازم آرایش،‌ برای پوست سمی و خطرناک است. تولیدکنندگان این محصول به مصرف‌کننده اطمینان می‌دهند که این محصول عارضه‌ای ندارد، اما بدون شک استفاده طولانی مدت از آن مشکلات زیادی را برای پوست به وجود می‌آورد. به کمک دستگاه و سوزن های فوق باریک نانو بی بی گلو B B GLow یکبار مصرف مختص خودتون، روزنه هایی در پوست ایجاد میشه. مواد و ترکیبات کرم پودر دایمی به کمک این سوزن ها وارد لایه سطحی پوست شما میشن.

  • با ما همراه باشید تا ببینید که چگونه کرم پودر دائم می‌تواند تغییرات رنگی پوست که در اثر آفتاب‌سوختگی، آکنه یا پیری به وجود آمده‌اند را کاهش دهد.
  • با اپلیکیشن کمدا می‌توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را همیشه در تخفیف بخرید.
  • برای اینکه هزینه کمتری را برای تزریق کرم پودر دائم پرداخت کنید از برندهای متفرقه در کرم استفاده نکنید، زیرا عوارض جبران ناپذیری را برایتان به وجود می‌آورد.
  • بعد برای بازگرداندن pH صورت، از تونر استفاده می کنند تا حنثی سازی را روی پوست صورت داده و قرمزی را کاهش دهند.
  • بعد از مراحل بازسازی و نوسازی پوست تزریق سرم بی گلاو کمک می‌کند تا رنگدانه هایی که قرار است به داخل پوست شما وارد شود بر روی پوست شما ماساژ داده شود.

انجام کارهای سنگینی که باعث عرق کردن پوست صورتتان می‌شوند حداقل تا 48 ساعت خودداری نمایید. با سرعت بخشیدن به تشکیل سلول‌های جدید، بازسازی سلول‌ها را ارتقاء می‌بخشد و ظاهری سالم‌تر و جوان‌تر ایجاد می‌کند. ◊ تا جای ممکن از نور آفتاب و تماس با اشعه و مواد شوینده مضر پرهیز کنین. هر چه قدر با پوست بامحبت تر برخورد کنی، اونم در تک تک ده سال های عمرت خاطرات خوشی رو رقم می زنه.

خواص گوشت بلدرچین؛ 8 خاصیت عالی گوشت بلدرچین برای بدن

امروزه روش‌های مختلفی برای جوان‌سازی پوست وجود دارد اما برای هر شرایط پوستی و نوع آن روش خاصی باید اعمال شود و قطعاً همه روش‌ها کارساز نیستند. به همین دلیل بهترین راه برای یک انتخاب درست با نتیجه مطلوب مشورت با یک متخصص حاذق در زمینه روش‌های جوان‌سازی پوست می‌باشد. البته اگر آگاهی خودتان را نیز در مورد روش‌های مختلف و کاربردهای آن مثل مزووایت افزایش دهید قطعاً بهترین تصمیم را خواهید گرفت. مرکز دکتر تاتو ایران، با مدیریت سرکار خانم دکتر سارا زرین فر، با بیش از 10 سال سابقه و تجربه، تخصصی ترین و جامع ترین مرکز در زمینه آموزش و انجام کلیهخدمات تاتو بدنو آرایش دائم صورت در ایران می باشد. اثربخشی سفید کننده در مقایسه با کرم های سفید کننده موضعی بلند مدت بسیار بیشتر است و در صورت ترکیب با لیزر ، نتایج به بهترین شکل ممکن است.

عوارض کرم پودر دائم صورت (کرم پودر دائم صورت چه خطراتی دارد)

پرمصرف‌ترین محصولات کرم پودر دائم در ایران توسط دو شرکت Styve و Vogue Pigmentation تولید می‌شوند که بسیار معتبر بوده و جزء پرفروش‌ترین‌های جهان نیز به شمار می‌روند. این کرم‌ها حاوی ترکیبات طبیعی بوده و همچنین دوستدار طبیعت هستند چراکه در طول تولید بروی هیچ حیوانی آزمایش نشده‌اند. پیش‌تر گفتیم که کرم پودر دائم یک روش شبیه میکرونیدلینگ است که به‌طور نیمه ماندگار، BB کرم(کرم پایه آرایش) را وارد پوست می‌کند. برای اینکه ترکیبات مزووایت راحت تر و سریع تر در پوست نفوذ کنن، از نور درمانی استفاده می کنن. نور درمانی یه روش غیر تهاجمی و مفید هست که به بهبود گردش خون، کاهش چین و چروک ها، محو کردن کک و مک و رفع افتادگی پوست کمک می کنه. همچنین، نور درمانی به کاهش التهابات پوستی، رفع خستگی و بی حالی پوست و بهبود زخم ناشی از سوزن های بی بی گلو میکرونیدلینگ کمک می کنه.

طرز تهیه کرم پودر دائم

خون و ترشحات پوستی، بستر انتقال این بیماری‌هاست که متاسفانه اکثر بیماری‌های ذکر شده، دوره‌ی خاموش طولانی حتی به مدت چندین سال دارند. یکی دیگر از مزایای که می‌توان به آن اشاره نمود کاهش میزان ملاتونین سازی در زیر پوست است و همچنین این عمل کمک می‌کند به از بین رفتن چین و چروک های پوست. کرم پودر وارد لایه‌های سطحی پوست می‌شود و همچنین تاثیر مستقیمی بر لایه‌های عمیق پوست ندارد در نتیجه این امر باعث می‌شود که پوست آسیب نبیند و پوست صورت کاملا سالم بماند.