آرایش و صورت، همه چیز در مورد تکنیک های آرایش صورت فارسی بیوتی

اگر بعد از این مقدار فکر کردید کم است بیشتر نیاز است آن را تقویت کنید. اگر از اول مقدار زیادی از مواد آرایشی روی صورت خود جمع کنید چهره شما رنگ واقعی به خود نخواهد گرفت و اغراق آمیز خواهد بود. اولین مرحله از آرایش کردن صورت این است که نوع پوست خود را بشناسید که آیا پوست شما معمولی، چرب، خشک یا ترکیبی است. شناختن نوع پوستتان برای زمانی که قصد دارید لوازم آرایشی بخرید خیلی مهم است و همیشه سعی کنید لوازم آرایشی مناسب با نوع پوست خود تهیه کنید.

  • اگر در پشت پلک هایتان چین و چروک دارید، می توانید آن را با استفاده از یک سایه تیره رنگ محو کنید.
  • از ابتدای پلک بالا شروع کرده و یک خط چشم نسبتا کلفت از ابتدا تا انتهای چشم بکشید.
  • توجه داشته باشید که هیچ وقت نباید سایه چشم پایین‌تر از خط طبیعی پلک پایین آورده شود؛ زیرا این کار حالت چشم‌ها را به سمت پایین نشان می‌دهد.
  • مناطق در معرض دید باید تا حد ممکن یکنواخت و طبیعی به نظر برسند.

بالاتر از این سایه قهوه ای می توانید با توجه به رنگ مو یا رنگ چشم از سایه سبز، شرابی یا سایه های نود استفاده نمایید. هنگامی که یک آرایش کلی داریم، این آرایش کردن زمانی خود را به خوبی نشان می دهد که از یک رژ گونه، متناسب با نوع و رنگ آرایش استفاده شده باشد. در واقع می توان گفت که این وسیله ی آرایشی از اجزای اصلی و مراحل جذاب آرایش کردن می باشد. آرایش لایت تابستانی یکی از سبک های آرایش مناسب و جذاب برای این فصل بوده که با توجه به گرما و نوع شرایط این فصل این روش آرایشی بسیار…

آرایش صورت به معنی انجام اعمالی است که جهت زیباتر کردن چهره و یا برجسته کردن زیباییهای موجود روی صورت انجام می‌گیرد. ترتیب صحیح آرایش صورت را در این بخش از مجله سین دخت بررسی کردیم. می توانید با پیش رو گذاشتن این لیست به راحتی و حرفه ای آرایش کنید. یادتان باشد در کنار آرایش کردن صحیح استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت نیز بسیار مهم است. اگر درباره این مطلب و ترتیب صحیح آرایش صورت پرسشی دارید، می توانید زیر این پست بنویسید. در ترتیب صحیح آرایش صورت، نخستین گام، زیرسازی آرایش صورت است.

آرایش چشم خاص لاکچری و مجلسی ۹۷ – ۲۰۱۸ | آرایش چشم عروس

در نهایت می‌توانید روی آن را پنکک بزنید تا پایه مناسبی برای سایه ایجاد شود. آرایش چشم جایگاه ویژه‌ای در آموزش آرایش چشم به سبک حرفه‌ای‌ها دارد. بهتر است قبل از سایه زدن، کمی از پرایمر سایه استفاده کنید. پرایمر سایه چشم کمک می‌کند که سایه مدت زمان بیشتری روی پلک‌های‌تان باقی بماند. علاوه بر این استفاده از پرایمر بسیاری از مشکلات مربوط به سایه زدن را حل می‌کند.

با چند قلم لوازم آرایشی ساده می‌توانید صورت گرد خود را آرایش کنید. یکی از اصلی ترین و مهمترین بخش آرایش صورت، انتخاب کرم پودر مناسب است. به خاطر داشته باشید هر چقدر هم که آرایش چشم، لب، ابرو و…

کانسیلر را اطراف دهان، روی بینی، زیر چشم و وسط پیشانی بزنید و به خوبی به کمک یک براش یا پد آن را پخش و محو کنید. در آرایش دخترانه بهتر است از رنگ هایی مثل گلبهی، هلویی، مرجانی، قرمز روشن برای سایه، رژ گونه و رژ لب انتخاب کنید. استفاده از ریمل میتواند زیبایی چشم ها و چهره شما را چند برابر کند؛ برای آرایش ساده چندین لایه ریمل زدن مناسب نیست و در حدی که مژه ها تیره تر دیده شوند کافی است. لازم به ذکر است که ریمل نیز در آرایش صورت، نقش مهم دارد.

اطمینان حاصل کنید که فوندیشن به کار رفته کاملا با شما تطابق دارد

برای افزایش حجم مژه‌های خود می‌توانید ابتدا یک دست ریمل بزنید، سپس مقداری پودر فیکس صورت یا پنکیک را به کمک یک براش روی مژ‌ه‌ها بریزید و دوباره یک دست دیگر ریمل بزنید. با این کار مژه‌های شما گیراتر و مشکی تر دیده می‌شوند. برای زیباتر شدن کارتان ابتدا ابروهای خود را مرتب کنید و با ریمل یا مداد ابرو را رنگ بزنید تا قاب چشمانتان مشخص شود تا بتوانید به راحتی چشمان خود را آرایش کنید.

کرم پودر مایع را می‌توانید با نوک انگشتان خود پخش کنید. ولی در نظر داشته باشید که این کار، پوست را در معرض باکتری‌های بیشتری قرار می‌دهد. می‌توانید از براش کوچک‌تر برای افزودن کرم‌پودر به مناطقی که دچار لک است یا از سایر قسمت‌های پوست تیره‌تر است استفاده کنید. اگر رنگ پوست صورت‌تان با گردن و سایر اندام‌های بدن تفاوت زیادی داشته باشد، کاملا غیرطبیعی و ناخوشایند به نظر می‌رسد. با انگشتان خود می‌توانید پرایمر را روی پوست پخش کنید.