آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹

اکنون که با انواع روش های کاشت ناخن آشنا شدید، می خواهیم درباره خطر و عوارض کاشت ناخن اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم. برای کاشت ناخن پودری حدود یک ساعت و نیم به زمان نیاز دارید. پیش از کاشت ناخن بهتر است با تمام شیوه های آن آشنا شوید، عوارض و معایب آن را بدانید، سپس بهترین شیوه را برای کاشت ناخن انتخاب نمایید. نظارت و رفع اشکال نه تنها پس از اتمام دوره بایستی به صورت نامحدود ارائه گردد بلکه در حین آموزش نیز هنرجو حق دارد که تحت نظر مربی خود به اندازه کافی تمرین کند.

  • تمام تلاش این مجموعه حفظ حداکثری رضایت مشتریان بوده و همواره برای این مهم تلاش های بسیاری صورت گرفته است.
  • تیپ‌ها شماره‌های گوناگونی دارند که شماره 1 بزرگ‌‌ترین سایز و شماره 10 کوچک‌ترین سایز آن محسوب می‌شود.
  • هیچ تفاوتی در نوع کاشت وجود ندارد تنها ممکن است اندازه حساسیت‌ها به مواد در افراد متفاوت مختلف باشد که در این‌ صورت استفاده از آن مواردی که کمتر حساسیت‌ زاست ارجحیت دارند.
  • در واقع اگر تیپ را درست بگذارید، موادگذاری ناخن با تیپ بسیار آسان‌تر می‌شود.
  • از انواع کاشت ناخن به روش ژله ای، می توان کاشت ژله ای کلاسیک را نام برد که با استفاده از سه لایه ژل به نام های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین به ساخت لایه ای شیشه ای و محکم در سطح ناخن ها اقدام می شود.

زمانی که براش آغشته به مواد شد برای جلوگیری از برداشت اضافه، مواد را برش دهید. زمانی براش آغشته به مواد قابل استفاده است که در انتهای آن یک توپی از مواد ایجاد شده باشد. اینکه کدام روش بهتر است متناسب با مهارت فردی که کاشت را انجام می دهد و نیاز فرد استفاده کنند، متغیر است. سپس دستتان را بیرون آورده و با کلینکس روی ناخنتان را تمیز کنید و دوباره دستتان را درون استون قرار دهید. غسل و وضو با چنان چیزی که مانع از وصول آب می شود صحیح نیست و ناگزیر باید آنها را برای انجام غسل و وضوی صحیح زایل و پاک کرد و قصد آرایش، مجوّز چنان کاری نمی شود. حدالامکان در محیط هایی شنا کنید که از نظر بهداشتی مشکلی نداشته باشند.

تکنینک های کاشت چیست و اساس کار آنها چگونه است؟

این قسمت از بدن سال‌های بسیاری است که مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته و آن‌ها سعی می‌کنند با روش‌های متنوعی آن را زیباتر جلوه دهند. اولین مسئله‌ای که هنگام استفاده از ناخن مصنوعی باید به آن توجه کنید این است مدل و سایز ناخن را بر اساس میزان فعالیت روزانه خودتان انتخاب کنید. حجم بالای کارهای روزانه می‌تواند باعث شکستگی و ترک خوردن ناخن‌های مصنوعی شود و به انگشتان شما آسیب برساند.

کاشت ناخن به چه افرادی توصیه نمی شود؟

هر چه نازک تر شدن ناخن کاشته شده باعث طبیعی تر جلوه دادن آن می‌شود و این بسته به جنس مواد و مهارت ناخن کار می‌باشد. البته تنها ظرافت و نازکی ناخن نیست که مهارت ناخن کار را تایید می‌کند بلکه استحکام بالای آن نیز بسیار حائز اهمیت است. شما جلوه طبیعی‌تر و زیباتری داشته باشد، می‌توانید از آبرنگ مخصوص برای ایجاد طرح ماربل نیز استفاده کنید.

آموزش کاشت ناخن با پلی ژل

شما می توانید به جای کاشت ناخن در سالن های آرایشی از برچسب ناخن، تاپ کت و لاک استفاده نمایید و به راحتی ناخن هایتان را با کمترین درصد ایجاد عارضه طراحی کنید. تجربه شما از کاشت ناخن چیست؟ کدام کاشت ناخن را پیشنهاد می کنید؟ منتظر پیام های شما درباره کاشت ناخن زیر همین مطلب هستیم. در میان روش های گوناگون کاشت ناخن، کاشت ناخن پودری به نوعی می توان گفت کاشت مادر است و دوام بیشتری نسبت به روش های دیگر دارد. البته دوام هر کدام از روش های کاشت ناخن به نحوه کاشت ناخن و مواد اولیه مرغوب دارد. اگر در مناطق شرجی زندگی می کنید، روش کاشت ژله ای برای شما مناسب تر است و حدود یک ماه دوام دارد. کاور ناخن (یالمینت ناخن) یکی از انواع کاشت ناخن است که روی ناخن طبیعی انجام می شود.