وسایل مورد نیاز دوره آموزش طراحی و کاشت ناخن

اگر شما در کار کاشت ناخن تازه کار هستید باید بدانید دستگاهی مناسب است که دسته سبک تری دارد تا دست و مچ شما آسیب نبیند. ابتدا ناخنها را به دستی که بیشتر به آن تسلط دارید، اعمال کنید. دلیل این کار آن است که اعمال ناخنها به دست بعدی با سادگی بیشتری انجام خواهد شد – البته توصیه ساریسا این است که برای این منظور از محافظ ناخن استفاده کنید. این محصول به شما کمک می‌کند تا فرایند کاشت ناخن مصنوعی لطمه‌ای به ناخنهای شما وارد نکند. کاشت ناخن مصنوعی به طور ناخواسته دستتان به یکی از اشیای اطراف برخورد کند، ممکن است ناخنهای کاشته شده روی ناخنهای طبیعی جابجا شوند.

این نوع کاشت به افرادی که ناخن‌های پراکنده و یک شکل ندارند اصلا توصیه نمی‌شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت باید تمام ناخن‌های دو دست یک شکل باشند در غیر این‌ صورت کاشت به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. به دلیل ضخیم بودن کاشت، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود.

  • از ضروریات آموزش کاشت ناخن است و حتما به همراه داشته باشید.
  • در واقع با انجام دادن کاشت ناخن، علاوه بر اینکه ناخن‌هایی زیبا و آراسته خواهید داشت از استحکام و ماندگاری بالای آن نیز بهره‌مند خواهید شد.
  • این روش نیز در گذشته بسیار محبوب بوده اما به مرور زمان و با به وجود آمدن روش هایی مدرن تر، طرفداران خود را از دست داده است.

بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و آن را داخل دستگاه UV خشک می‌کنند. کاشت ناخن قالبی به افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند اصلاً توصیه نمی شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت ناخن، باید تمام ناخن های دو دست به یک شکل باشند، در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. به دلیل ضخیم بودن این نوع ناخن، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود. کاشت ناخن قالبی را می توان روی انگشت های استاندارد کار کرد. نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن کاشت ناخن قالبی بیشتر است‌، ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش‌های دیگر کاشت ناخن، مواد بیشتر مصرف میشود.

کاشت ناخن پودری برای کسانی مناسب است که حوصله و وقت کافی دارند؛ زیرا تقریباً یک ساعت و نیم وقت می گیرد. در این شیوه با سه لایه ژل (بیلدینگ ژل، تاپ شاین و فیشینگ ژل)، لایه ای محکم و شیشه ای روی ناخن ها ایجاد می کنند. درنهایت، حالت چسبندگی ناخن را با کمک کلینز از بین می برند. و باید بدانید که مثلا در کشور کانادا و یا استرالیا یک کاشت ناخن ساده برای هر دو دست حداقل ۱۰۰ دلار هزینه دارد.

یکی از این طراحی ها، طراحی انواع فست فود بر روی ناخن ها می باشد چرا که توجه اطرافیان را به خود جلب می کند. شما می توانید با استفاده از رنگ های مختلف اشکال فست فود ها را مانند سیب زمینی، پیتزا و انواع دیگر فست فود ها با استفاده از شابلون، قلم طراحی و استیکر(برچسب) ناخن طراحی نمایید. 6- بیشتر دختران نوجوان برای طراحی کاشت ناخن های خود به دنبال طراحی های متفاوت و منحصر به فرد هستند. همچنین امروزه بیشتر دختران دوست دارند ناخن های خود را متناسب با مراسم و جشن های مختلف طراحی کنند. یکی از طراحی های کاشت ناخن دخترانه برای جشن هالووین طراحی انواع مدل های خون آشام می باشد که جزو یکی از طراحی های متفاوت کاشت ناخن ها می باشد و مورد توجه دختران نوجوان قرار می گیرد. 4- یکی از طراحی های کاشت ناخن دخترانه که طرفدار زیادی در فصل زمستان دارد طراحی برفی ناخن ها می باشد.

کاشت ناخن قالبی یا دوآل

نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن کاشـت ناخن قالبی بیشتر است. ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش های دیگر کاشـت ناخن مواد بیشتر مصرف میشود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت باید تمام ناخن های دو دست یک شکل باشند در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. در دوره ی آموزشی باید نحوه صحیح حرکت قلم و ایجاد سطح درست بر روی ناخن آموزش داده شود.

تضعیف ناخنها

این دستگاه بر خلاف دستگاه UV لامپ هایی با عمر طولانی تر و زمان کوتاه تری برای خشک شدن ژل ها دارد. این دستگاه ها اولین دستگاه هایی بودند که برای خشک کردن ژل به بازار عرضه شدند. داخل این دستگاه ها لامپ های یو وی قرار دارد که توسط اشعه یو وی هر نوع ژل را خشک می کنند.

آموزش کاشت ناخن هلویی فرنچ

در این روش با لاک ناخن یا استیکر برای طراحی ناخن استفاده می کنند. کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری را می توانید در خانه به راحتی انجام دهید. درنهایت، از تاپ کد استفاده کنید تا دوام لاک ناخن خود را زیاد کنید.