کرم پودر دائم و انجام کرم پودر دائم دکتر تاتو ایران

همه ما می‌دانیم که پاک نکردن آرایش و کرم پودر از روی پوست تا چه اندازه برای پوست مضر است. شاید فکر کنید این روش هم تا همان اندازه به پوست شما آسیب می‌رساند؛ اما بهتر است بدانید که تکنیک این روش با کرم پودر معمولی برابری نمی‌کند و باعث بسته شدن منافذ پوست نخواهد شد و اکسیژن به پوست خواهد رسید. مزووایت در واقع روشی درمانی برای شفاف سازی و زیبایی پوست های تیره است . این روش موجب از بین رفتن تیرگی پوست، لکه های پوستی، کاهش برجستگی های ناشی از آکنه، سیاهی های دور چشم، سیاهی های دور لب و مانع پیر شدن پوست است.

  • در این روش رادیکال های آزاد پوست خنثی شده و میزان ملاتونین سازی در پوست کم می شود و در نهایت به رفع چین و چروک صورت، کمک شایانی می شود.
  • این نکته رو هم بگم که خود فیس آپ 5 تا هد مخصوص انواع پوست داره و جزو روش های بسیار ملایم و خوش رفتار با پوست و در عین حال فوق العاده موثره.
  • یکی از بهترین کرم پودر های دائم موجود کرم پدر دائم ماتریژن متوسط است که ایده آل برای افرادی با تن پوستی متوسط می‌باشد .
  • یکی دیگر از مناطقی که کرم پودر دائم و مزووایت بسیار به کار برده می شود ، ناحیه دور چشم می باشد.
  • در نور درمانی با استفاده از لامپ های ال ای دی نور بهینه شده با طول موج خاص برای تحریک کلاژن و تولید الاستین ، کاهش التهاب و تسریع روند بهبود تابیده میشود.

اما ضخامت لایه اپیدرم با توجه به پوست متفاوت است مثلاً کف دست‌ وپا اپیدرم ضخیم‌تری دارد تا پوست صورت لایه بعدی پوست لایه درم است. اگر با میکرونیدلینگ آشنایی دارید باید بگویم که این روش درمانی نیمه دائم، بسیار شبیه آن است. سرم BB حاوی مواد ضد پیری، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌هاست که با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و به کمک سوزن‌های نانو، به لایه‌های بالایی پوست تزریق می‌شود و کمک می‌کند تا پوست برای مدت‌زمان طولانی بهتر به نظر برسد. با پیشرفت تکنولوژی روش‌های زیادی برای بهتر شدن وضعیت پوست ابداع شده که کرم پودر دائمی یکی از آن‌هاست. این نوع کرم پودر پوست صورت را روشن کرده و مشکلات پوستی را هم برطرف می‌کند. اما جالب است بدانید که عوارضی هم دارد و نباید بدون اطلاع از آن‌ها اقدام به انجام آن کنید.

کرم پودر دائم چه عوارضی دارد؟‌

هزینه این تکنیک بستگی به محلی است که برای این کار به آنجا می‌روید. اما بطور متوسط بین 400هزرا تومان تا 1میلیون توامن هزینه برمی‌دارد. مقدار هزینه آن بستگی به مواد مصرفی و نوع آن دارد که متخصص برایتان بکار می‌برد. Bb glow میزان 2تا3 درجه پوست شما را از آنچه هست روشن‌تر و شفاف‌تر می‌کند. زمان معمول بین 6 تا8 ماه ماندگاریست، اما بسته به پوستتان تا 10ماه هم می‌تواند باقی‌بماند.

عوارض کرم پودر دائم صورت (کرم پودر دائم صورت چه خطراتی دارد)

داروهایی مانند آسپرین، هپارین، وارفارین و ضد فشار خون می تونن عوارض کبودی و زخم رو تشدید کنن. در مورد تداخلات دارویی، چون لیست این داروها خیلی طولانیه و اثراتش در مورد همه یکسان صدق نمی کنه، بهتره طبق مصرف خودتون از پزشک سوال کنین. خیلی مهمه که بدونیم کدوم یک از این روش ها با پوست ما سازگارند و اینکه ترکیبات مواد تزریقی یا مالشی روی پوست ما دقیقا چیستند.

فقط یک متخصص پوست کاربلد می تواند شرایط و حساسیت های احتمالی پوستی شما را از نظر پزشکی به دقت بررسی کرده و ترکیب مناسب پوستتان را پیشنهاد دهد. حتی پزشک ممکن است به جای تزریق کرم پودر، روش جایگزین سازگارتری را برای شما توصیه کنند. کرم پودر دائم یا BB Glow روشی‌ است که می‌توانید با انجام آن در مراکز مجاز؛ پوستی صاف، روشن و بدون لک داشته باشید. اما بهتر است قبل از اقدام، عوارض کرم پودر دائم را نیز در نظر بگیرید. یک کرم BB معمول حداقل از چهل ماده اولیه ساخته می شود که ریسک واکنش شیمیایی نامناسب و در نتیجه حمله دستگاه ایمنی بدن را بسیار زیاد می کند.