کاشت ناخن انواع کاشت ناخن آموزش کاشت ناخن پودری شادلین بیوتی

تمامی این مراقبت های زیبایی و بهداشتی زمانی که روی پا اعمال شود، پدیکور نامیده میشود. لازم است بدانید پدیکور دسته ها و جوانب مختلفی دارد که هرکدام جهت مشکل پوستی بخصوصی انجام می شود که باید توسط متخصص انجام شود. اگر ناخن های مصنوعی را در این حالت روی آنها قرار دهید وضعیت بدتر خواهد شد. قارچ ناخن بسیار مُسری است و باید در کاشت ناخن از ابزار ضد عفونی شده استفاده کرد.

  • کاشت ناخن دارای انواع مختلفی است که اغلب در آن از مواد مختلف برای این کار استفاده می‌شود.
  • بنابراین، هر وقتی که قصد برداشتن ناخن مصنوعی، چه اکریلیک چه ژلی، را داشته باشید، لازم است انگشتان خود را به مدت ۱۰ دقیقه یا بیشتر در استون قرار دهید.
  • ناخن های مربعی، متناسب با انگشتان کوتاه ولی ناخن هایی بزرگ است.
  • اما نکته ای که باید به آن توجه داشت شما به عنوان ناخن کار به هر دو دستگاه نیاز خواهید داشت.

برای مثال می‌توانید از سه روش کاشت ناخن قالب با مواد پودری یا اکریلیک، پلی ژل و یا لمینت ناخن استفاده کنید. با این سه روش به راحتی می‌توانید ناخن های خود را در منزل به شکل و فرم دلخواه درآورید. توجه کنید کنید که داشتن اطلاعات و پیش زمینه در این مورد ضروری است. بنابراین بهتر است در دوره های ما در مجموعه شادلین شرکت کنید و اصول اولیه در کاشت ناخن را بیاموزید. در این روش کاشت، ناخن طبیعی هیچ آسیبی نمی‌بیند زیرا زمانیکه ناخن رشد می‌کند و فرد‌ احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند به این معنی است که ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. در بعضی مواقع کاشت ناخن ژله‌ای برای کسانی که عادت به جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود زیرا به دلیل بد مزگی مواد و کنده نشدن آن‌ها، این عادت از سرشان می افتد.

ویدیو توضیحات وسایل مهم دوره آموزش کاشت ناخن

اگر قصد رفتن به مهمانی شب یا مجلس رسمی را دارید، توصیه ما به شما این است که از لاک مشکی براق غافل نشوید. حتی می‌توانید آن را با انواع اکسسوری یا لاک اکلیلی و شاین نیز ترکیب کنید. یکی از روش‌های آراستن ناخن که با قطعاتی مانند ناخن را روی آن قرار می‌دادند.

کاشت ناخن ژله ای

بعد از گذاشتن هر لایه سر ناخن را برای جلوگیری از شکستن با قلم لاک ژل ببندید. مدل بادامی، بیشتر از هر مدلی مناسب ناخن های کشیده و انگشتان بلند است و باعث ظریف نشان داده شدن دستان می­شود. به این فرم رنگ لاک های خنثی بیشتر از هر رنگ دیگری می آید. مدل ناخن بیضی، به همه ی دست ها و همه ناخن ها می­آید و مناسب همه است. از طرفی رسیدگی به ناخن های دست و پا یک مسئله روتین است و هر چند وقت یک بار نیاز دارد که برای اینکه زیبایی و استحکام ناخن ها از دست نرود با مراجه به سالن های زیبایی و مراکز کاشت ناخن جهت ترمیم کاشت ناخن خود اقدام کنند. گاهی بانوان به صورت ارثی ناخن های زیبایی ندارند و یا در زمان افزایش بلندی ناخن ها می شکنند .

اگر ناخن های شما بسیار ساده به نظر می رسید می توانید یکی دیگر از ناخن های خود را با استفاده از اشکال هندسی طراحی نمایید و جلوه خیره کننده ای به ناخن های خود بدهید. وقتی فقط یک لایه خیلی نازک از مواد روی ناخن وجود داشت، این باقی مانده را با سوهان تمیز کنید و از بین ببرید. روی سطح ناخن با بافر بکشید، به کمک پولیش برق بیندازید و درنهایت، تقویت کننده ناخن بزنید. خانم های باردار نباید کاشت ناخن انجام دهند؛ چراکه به دلیل حساسیت جنین در دوران بارداری، استفاده از مواد شیمیایی هنگام کاشت ناخن می تواند به جنین آسیب بزند. اگر در کاشت پودری، مواد کمی به کار رود، امکان ایجاد ترک در ناخن کاشت وجود دارد.

این نوع از کاشت نیز از محبوب ترین روش های کاشت ناخن بین بانوان است. چرا که با استفاده از دو رنگ پودر و ایجاد سایه روشن در مواد گذاری، زیبایی خاص و منحصر بفردی به دستان شما میبخشد. معمولا صدف ناخن را با مواد روشن و یا سفید پر کرده و ادامه ی آن را با مواد هلویی پر می کنند. این روش مانند طراحی فرنچ فرانسوی میباشد ولی در بیبی بومر سر سفید ناخن هایتان با بستر ناخن که به رنگ های صورتی یا گلبهی است، ترکیب می شود. از آن جایی که در این نوع خاص از کاشت ناخن، انتهای آن به رنگ خود ناخن تبدیل میشود و باعث میشود با شد ناخن ها، طراحی بیبی بومر ناخن زیبایی خود را از دست نداده و بسیار طبیعی تر به نظر می رسد. نتیجه ای که به دست می آید، از هر نوع کاشت ناخن دیگری قطعا زیباتر است.

در این مجموع انواع خدمات شامل آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ، پاکسازی صورت ، کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد. از آنجایی که فرم و جنس ناخن های ذاتی خودمان دست ما نیست ،میتوانیم هر فرمی که دلخواه خود ماست به دست هامان زیبایی را هدیه بدهیم. آب به تدریج زیر کاشت ها نفوذ می کند و باعث بلند شدن آن و ایجاد هواگرفتگی می­شود. بهتر است در زمان شست و شوی ظرف‌ها از دستکش استفاده کنید و بعد از هر بار شستن دست ها، آن ها را خشک کنی. یک راه ساده تر برای جدا کردن پوست ناخن از کوتیکول این است که ناخن ها خیس باشند.