آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹

به همین دلیل، محیط مطلوبی برای تجمع و رشد جرم، مخمر یا قارچ پدید می‌آید. بنابراین اگر مبتدی هستید بهتر است که از دوره های ابتدایی برای آموزش شروع کنید و پس از تمرین و تکرار زیاد سراغ دوره های پیشرفته بروید، چراکه یادگیری تنها با تمرین و تکرار به وجود می آید. حال در این بین برخی از افراد وجود دارند که تنها به کلاس های رفع اشکال نیاز دارند که این افراد می توانند تنها با گذراندن دوره های مربوطه تجربه خود را بالا ببرند. برخی از ناخن کارها با ثبت نام در دوره های طراحی قصد دارند تا تمامی طراحی های جذاب و مدرن را یاد بگیرند. مراجعه به متخصصین در این زمینه و شناخت اصول کلی و رعایت بهداشت در وسایل و مراحل کار موضوعاتی است که برای کاشت ناخن حتما باید به آن توجه نمود تا کمترین آسیب به ناخن ها وارد شود، شما دارای ناخن های زیبا با فرم و رنگ مناسب شوید. اگر تبحر زیادی در طراحی ناخن ندارید یا لاک ساده را ترجیح می‌دهید، کافی است یک لاک مشکی ساده خریداری کنید و کل ناخن‌هایتان را با آن رنگ بزنید.

  • بلکه فقط با ایجاد آرامش ذهنی باعث عدم توجه افراد به نکات ریز و تحت کنترل قرار دادن سلامت ناخن می‌شود.
  • شما می توانید با مطالعه این پست انواع طراحی های کاشت ناخن دخترانه را مشاهده و این طراحی ها را برای ناخن های خود ایجاد نمایید.
  • می توانید از نوارهای تزیینی به تنهایی برای طراحی استفاده کنید و یا به عنوان چسب برای ایجاد یک نوار خالی کاربرد دارد.
  • شما می توانید به جای کاشت ناخن در سالن های آرایشی از برچسب ناخن، تاپ کت و لاک استفاده نمایید و به راحتی ناخن هایتان را با کمترین درصد ایجاد عارضه طراحی کنید.

از تیپ برای بلند کردن قد ناخن در کاشت ناخن استفاده می شود. تیپ به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارهای کاشت ناخن در رنگ های سفید، شیری و کلییر در بازار موجود است که با توجه به نوع کاشت ناخن می توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید. سوهان برقی یکی از مهمترین ابزارهای کاشت ناخن می باشد که برای انجام تمامی خدمات ناخن کاربرد دارد.

شناخت محیط کار

در این روش ، فرمر که یک وسیله با جنس کاغذی است را روی ناخن ها نصب می کنند و سپس مواد را بر روی آن قرار داده و از ژل و پودر های رنگی استفاده می کنند. کاشت ناخن پودری به علت زمان بر بودن برای کسانی که وقت حوصله کافی ندارند توصیه نمی شود. در این روش ، ناخن کار ابتدا با استفاده از الکل ناخن و اطراف آن را ضدعفونی می کند و پس از انتخاب اندازه مناسب سرناخن ها هر سری را با زاویه 45 درجه حدود 20 ثانیه نگه می دارند و سپس با سوهان کوتاه می کنند. مواد شیمیایی که در چسباندن این ناخن های مصنوعی استفاده می شوند غیر استاندارد هستند و موجب بروز حساسیت های حاد پوستی نیز می شود. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است به همین دلیل کاشـت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد. کسانی که به این کار مبادرت می ورزند هرکدام دلایلی برای انجام این عمل دارند.

آموزش کاشت ناخن هلویی

اگر ناخن‌های آکریلیک یا ژله‌ای شل شوند شما در معرض خطر عفونت قارچ ناخن قرار خواهید گرفت. وقتی که بین ناخن طبیعی و مصنوعی فاصله می‌افتد یک محل گرم برای تکثیر قارچ ناخن فراهم خواهد شد؛ بنابراین در صورت مشاهده تغییر رنگ ناخن‌ها و لکه‌های سبز، سفید یا زرد فوراً به پزشک مراجعه کنید. 25- یکی از دیزاین های طراحی کاشت ناخن دیزاین پودر کروم می باشد که جلوه ای آیینه ای و زیبا به ناخن ها می دهد. امروزه دیزاین پودر کروم برای طراحی ناخن ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم به آیینه ای شدن ناخن های خود علاقه مند هستید می توانید از این دیزاین زیبا برای طراحی کاشت ناخن خود استفاده نمایید. 17- امروزه دختران نوجوان به دنبال طراحی های متفاوتی نسبت به دیگر طراحی های کاشت ناخن هستند.

برای افرادی که به جویدن ناخن عادت دارند، کاشت ناخن انتخابی مناسب است. در این روش، با پودرهای کاور یا پودر هلویی، صدف ناخن را طراحی می کنند. در این شیوه از کاشت ناخن، خط فرنچ به طور کاملاً جدا و مستقل از صدف ناخن طراحی می شود. در این نوع از انواع کاشت ناخن باید ناخن های هردو دست به یک شکل باشند. این شیوه برای افراد دارای ناخن های متفاوت و غیرمشابه مناسب نیست. کاشت ناخن پودری موجب زیباتر و کشیده تر به نظر رسیدن ناخن می شود.