آموزش گام به گام کاشت ناخن انواع کاشت ناخن + عکس

حفظ رطوبت ناخن‌ها مانع از شکستگی و ترک خوردگی آن‌ها می‌شود. برای رطوبت رسانی ناخن‌ها کافی است از کرم مرطوب کننده دست و صورت خود روی ناخن‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که فقط مرطوب کننده استفاده کنید زیرا برخی از لوازم آرایشی چرب حاوی لانولین و مواد معدنی هستند که به ناخن‌های مصنوعی آسیب می‌رسانند. 27- یکی دیگر از انواع دیزاین های ناخن، فویل ناخن می باشد که جلوه زیبایی به ناخن ها می دهد.

  • بنابراین کاشتن ناخن های کوتاه از هر نظر می تواند مناسب باشد.
  • پودر کاشت ناخن با رنگهای هلویی، گچی، شفاف و نچرال نیز به همراه داشته باشید.
  • از طرفی رسیدگی به ناخن های دست و پا یک مسئله روتین است و هر چند وقت یک بار نیاز دارد که برای اینکه زیبایی و استحکام ناخن ها از دست نرود با مراجه به سالن های زیبایی و مراکز کاشت ناخن جهت ترمیم کاشت ناخن خود اقدام کنند.
  • سعی کنید چسبهای با ماندگاری بالا را برای این منظور استفاده کنید.
  • قارچ ناخن بسیار مُسری است و باید در کاشت ناخن از ابزار ضد عفونی شده استفاده کرد.

در صورتي که ضرورتي براي اين کار نباشد آن را ترک کنند، و چنانچه ضرورتي وجود داشته باشد و امکان جداسازي ناخن هاي مصنوعي به هنگام غسل و وضو نباشد، با آن وضو و غسل جبيره اي مي گيرند. 1- کاشت ناخن فى نفسه اشکال ندارد و با فرض صدق زینت، باید از نامحرم پوشانده شود. برای عده ای از بانوان که در کاشتن ناخن تردید دارند، سوالاتی نظیر صحیح بودن غسل و وضو و هم چنین صحت انجام این عمل از نظر فقهی وجود دارد. در زیر، نظر 5 تن از مراجع عظام تقلید در این باره را بخوانید.

لمینیت ناخن یا لاک جلیش ( ژلیش )

در این نوع کاشت، مواد کاشت روی ناخن مصنوعی زده می شود و بعد از ضد قارچ زدن روی ناخن ها این ناخن مصنوعی را روی ناخن فشار می دهند تا بچسبد و بعد ناخن مصنوعی را می کنند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا میگیرد. کاشت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی خشک می کنند. کاشت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها کمی گران تر است.

بیماری های ویروسی و عفونت های قارچی

از انواع کاشت ناخن که دارای طرفداران زیادی در دنیاست می توان به روش میکس اشاره نمود که ترکیبی از کاشت ناخن پودری و استفاده از تاپ شاین در مرحله آخر است که درخششی فوق العاده را به ارمغان خواهد آورد. اگر هدف شما از به کار بردن لاک مشکی استفاده روزمره است، توصیه ما به شما این است که از لاک مات استفاده کنید. لاک مات در عین زیبایی، سادگی خاصی دارد و برای قرارهای دوستانه و کاربردهای روزانه ایده عالی است. شما حتی می‌توانید روی برخی از ناخن‌های خود انواع سنگ و دیزاین مشکی بچسبانید تا دیزاین ناخن مشکی مات از سادگی در بیاید و با این کار در هر مراسم و موقعیتی بدرخشید. مدل ژله‌ای بدون‌شک محبوب‌ترین مدل برای کاشت ناخن است و طرفداران بسیاری بین خانم‌ها دارد. در این مدل از کاشت ناخن، رشد ناخن طبیعی مانعی برای زیبایی آن به شمار نمی‌رود.

یکی از قسمت هایی که خانم ها علاقه ی زیادی به زیبا نشان دادن آن دارند ناخن ها می باشند. برای این که ناخن ها و در نهایت دست های خود را زیباتر نشان دهند اقدام به کاشت ناخن می کنند. زمانی که شما قصد کاشتن ناخن را دارید باید با یک سری مطالب در این زمینه و همچنین با انواع روش های این کار آشنا شوید. برخی روش های مختلف کاشتن ناخن عبارتند از کاشت ناخن قالبی، پودری، ژله ای، میکس، فیبر یا گیاهی، دیپینگ، گریم، سیلک، بیبی بومر و کاشت هایلایت، تیپ گذاری، کروم، ماربل و بسیاری انواع دیگر.