الهام – به نظر می رسد آرایش جشنواره فوق العاده مدرن


برای ،، که عاشق فصل جشنواره و تجربه آرایش در سطح بعدی هستند، فکر می‌کردم که نگاهی به چهره‌ام بکنم اینستاگرام و گا،ی برای الهام بخشی از جشنواره سرگرم کننده.

اول از همه، روشن، پررنگ، بلوک های رنگی…

هایلایت آفتاب
برای ایجاد یک عبارت مسدود کننده رنگ، من از زرد قناری روشن استفاده کردم (سایه کرومالین MAC در رنگ زرد اولیه) برای این ع، برداری از جلد ،یه ووگ (تصویر بالا)، بافت ، را به طور جسورانه روی استخوان های گونه و پلک های چشم بکشید. سپس برای کنتراست، رنگدانه درخشان یاسی نقره‌ای را در گوشه‌های داخلی چشم برای لهجه‌ای ،نه – برای سایه‌های مشابه، برس زدم. Bourjois Smoky Stories in Mauve A،n عالی است. اگر همه‌چیز با این ظاهر برای شما جالب نیست (راستش می‌گویم ظاهر سختی است) آ،ین آموزش من یک نسخه پوشیدنی‌تر با نکاتی در مورد نحوه استفاده از سایه چشم زرد است – برای تماشای آن اینجا را کلیک کنید.

چشمان کرایولا
این آرایش تحریریه از مداد رنگی های مورد علاقه من در دوران رشد الهام گرفته شده است، بنابراین شکل آن به م،ای کامل نیست (در هنگام آرایش ، در چادر با آینه دستی عالی است!) برای این ظاهر سبز پاستلی، من از رنگ واقعی استفاده کردم. مداد رنگی صورت از جان لوئیس که در طیف وسیعی از سایه ها وجود دارد.

مژه های بلند
یک راه آسان برای افزودن یک ضربه کروما به آرایش جشنواره خود، زدن مجموعه ای از مژه های مصنوعی از قبل رنگ شده است. برای این ظاهر، مژه‌هایی را با رنگ آبی نئون صورتی لایه‌بندی کردم (اگر علاقه‌ای به DIY ندارید، می‌تو،د مژه‌های رنگی ب،ید). یا آن را با سایه چشم خود هماهنگ کنید (همانطور که من در اینجا انجام دادم) یا به دنبال یک پلک تمیز باشید و همه چیز را در مورد مژه ها بسازید. یا اگر می خواهید کاملاً شل نشود، ریمل مشکی بزنید و یک خط رنگ به آن اضافه کنید. نکات مژه شما

بعدی، هر چیزی براق می شود…
این تصویر پشت صحنه از سرمقاله من در مجله استرن یک تصویر رویایی است و هر چیزی براق است. اگر عاشق زرق و برق هستید و می‌خواهید بخشی از ظاهر جشنواره شما باشد، محصولات زرق و برق بسیار خوبی برای استفاده آسان وجود دارد. از جانب ف،ات متالیک استیلا – این محصول به خانه الدریج رسید و مستقیماً وارد کیت حرفه ای من شد – این یک سایه چشم براق مایع است که استفاده از آن آسان است، تنظیم می شود و نمی افتد. (آن را در عمل در آموزش “Spring Bling” من اینجا ببینید. به کیت لب براق تاپ شاپ – یک قلع با خط لب، رنگ لب، مات کننده لب و یک گلدان براق، که در شش رنگ موجود است. زرق و برق با این یکی کاهش می یابد، اما برای یک بومرنگ حماسی عالی است ؛-) یا اگر چشم دودی با درخشش بیشتر مورد علاقه شماست، اینجا را کلیک کنید تا آموزش من با استفاده از آرایش های خیاب، / داروخانه را تماشا کنید.

لکه های نقره
اگر من را دنبال کنید اینستاگرام شما قبل از بیرون آمدن به چند چهره آرایشی در پشت صحنه دسترسی دارید، این تند کشیدن ساده نقره ای با استفاده از رنگدانه MAC در نقره مخلوط شده با محیط اختلاط خط چشم. من آن را با استفاده از یک برس نقاشی هنرمند اعمال کردم تا جلوه‌ای خشن‌تر و زیباتر ایجاد کنم. برای جلوگیری از دردسر مخلوط ، رنگدانه ها در جشنواره، می تو،د سایه چشم ژله ای را انتخاب کنید سایه چشم ، رنگ استی رولون در Earl Grey – همچنین با یک برس دستی در درب برای اعمال می آید.

عجب لب پر قدرت
برای داشتن ظاهری طول، مدت با WOW اضافی، این ظاهر لب دو رنگ با لب بالایی امبره (نارنجی محو به صورتی) بسیار آسان ایجاد می شود. من دوتا استفاده کردم شیکرهای مات، صورتی خوش طعم در بالا و پرتقال جادویی روی لب پایین برای دیدن یک آموزش در مورد این ظاهر، یکی را برای کانال Lancome ایجاد کردم اینجا.

اخیراً کدام آرایش را دیده اید که الهام بخش جشنواره باشد؟ ای،

اعتبار تصویر

1. Vogue Turkey – ع، گرفته شده توسط Miguel Reveriego، یک ظاهر طراحی – Koncaaykan، مو – Naoki Tomiya، ناخن – کیت کات،، آرایش – لیزا الدریج، مدل – روث بل.

2. دبلیو مگ – ع، مرت و مار،، کارگرد، هنری – مارکا اسکولی، استایلینگ – ادوارد ،نفول، مو – سیندیا هاروی، ناخن – کیت کالتر، آرایش – لیزا الدریج، مدل – سارا ایگی

3 و 4. مجله استرن – عکاسی توسط نیک نایت، مدیر خلاق – جولیا فون بوهم، طراحی صحنه – اندرو تاملینسون، مو – ایمون هیوز، آرایش – لیزا الدریج، ناخن ها – هانا باند، مدل ها – مدیسون استابینگتون و آنا کلیولند

5. سوایپ نقره ای – آرایش – لیزا الدریج، مدل – بلانکا پادیلا

6. Lancôme – عکاسی توسط مرت و مار،، Creative Direction – Darcy Backlar، Hair – Odile Gilbert، آرایش – لیزا الدریج، مدل – Taylor Hill




منبع: https://www.lisaeldridge.com/blogs/articles/inspiration-ultra-modern-festival-makeup-looks