انقلاب آبی “سبز” – میسلارهای جدید در بلوک


میسلار واترها اولین بار زم، که کارم را شروع کردم و در اواسط دهه 1990 در پاریس زندگی می کردم، وارد کیت من شد. از میسل تشکیل شده است – مولکول های روغن ریز معلق در آب، که مانند آهنربا عمل می کنند تا آرایش، ،یفی و ،یفی را روی پوست شما جذب، تجزیه و حل کنند. استفاده از آنها بسیار آسان است (روی یک پد پنبه ای ،ید و روی صورت خود پاک کنید…همین!) و به همین دلیل متوجه شدم که آنها برای تغییرات سریع آرایش پشت صحنه عالی هستند. مدل ها آنها را دوست داشتند و من شکایت بسیار کمی از تحریک داشتم. از این رو آنها بیش از 20 سال است که در کیت من مورد علاقه پرنیا بوده اند!

با این حال، پس از آ،ین شوخی‌های مایسلاری من (اگر نمی‌د،د در مورد چه چیزی صحبت می‌کنم، به آ،ین آموزش من مراجعه کنید)، من به مأموریتی رفتم تا آب‌های میسلاری را با طبیعی‌ترین ،یبات ممکن پیدا کنم. در اینجا برخی از آب‌های طبیعی و ارگ،ک است که ما در #HouseofEldridge رتبه‌بندی می‌کنیم…

امتیازهای برتر برای بسته بندی با این 1. BALANCE ME Flash Cleanse Micellar Water (99% طبیعی) آن را با یک درب تلگراف فشار به پایین ارائه می شود که با ریختن تصادفی کل محصول روی یک دیسک پنبه ای مبارزه می کند! حاوی روغن بابونه و اسید هیالورونیک است و تمام آرایش ها (از جمله ریمل ضد آب) را به سرعت پاک می کند و باعث می شود پوست من بسیار شاداب، تمیز و هیدراته شود. تنها معایب آن کف ، خفیف روی پد و گنجاندن روغن‌های خاصی مانند ترنج، نرولی و روغن ماندارین بود که می‌تواند باعث ایجاد حساسیت در انواع بسیار ظریف پوست شود. در کل یکی خوبه (در اینجا 180 میلی لیتر برای 16 پوند / 20 دلار موجود است)

آب دیگری با تقویت کننده اسید هیالورونیک (برای مطالعه بیشتر در مورد این باید مولکول داشته باشد اینجا را کلیک کنید) از برند لتونی است. 2. آب میسلار MADARA (99% طبیعی / 13% ارگ،ک) این یکی دارای ،یبات جالبی از جمله آب آلوئه، گلاب، آب برگ فندق جادوگر، عصاره گل صد توم، به دلیل خواص آرام بخش آن و دو گیاه چینی – عصاره Phragmites Communis برای حالت دهنده پوست و فو لینگ یک ماده آنتی ا،ید، و تسکین دهنده پوست به دست آمده از قارچ است. به سرعت آرایشم را پاک کرد و بسیار ملایم بود. تنها گوشت ، من با این یکی این است که نسبت به قیمت، حجم بسیار کمی از محصول دارد، بنابراین زیاد دوام نخواهد آورد. (در اینجا 100 میلی لیتر با قیمت 14 پوند / 17 دلار در دسترس است)

برای آب طراوت، جوان کننده، با بوی ن،اع خوشمزه، برند بریت،ا 3. این کار با پوست تمیز 5 در 1 آب (98.8738٪ طبیعی) دارای پایه گلاب ظریف (برای کاهش قرمزی و از بین بردن چربی و ،یفی عالی) و با ن،اع وحشی نشاط آور تزریق می شود. همچنین شامل روغن بادام و زیتون است که آرایش من را بدون زحمت پاک کرده و پوست من را نرم و لطیف می کند. من همیشه نقطه نرمی برای این برند داشتم زیرا محصولات عالی هستند و (این روزها به همان اندازه مهم هستند) به دلیل یکپارچگی بنیانگذاران – در روزهای اولیه نام تجاری خود او پیشنهاد سودآور یک شرکت هواپیمایی را رد کرد زیرا آنها از او می خواستند. آب محصولات او – معتبر! (در اینجا 200 میلی لیتر برای 21.00 پوند / 33.00 دلار موجود است)

یکی از ناجی های مراقبت از پوست زیبایی آشپزخانه من برای چشم های پف کرده، تکه های یخ چای سبز هستند، آنها برای تقویت گردش خون و تخلیه مایعات از زیر چشم عالی هستند. بنابراین وقتی به مواد تشکیل دهنده در برند استرالیایی پرداختم 4. آب میسلار پاک کننده A’Kin (99.85٪ طبیعی) من از دیدن عصاره چای سبز در رتبه سوم در لیست خوشحال شدم. همچنین از نارگیل تشکیل شده و بوی قوی آب خیار می دهد. این یک آب آرام بخش و موثر است تقریبا به اندازه کافی برای نوشیدن خوب است (اما لطفا نخورید) (در اینجا 150 میلی لیتر برای 12.50 پوند / 14.95 دلار موجود است)

یکی دیگر از برندهای استرالیایی و یکی دیگر که در فروشگاه مواد غذایی بهداشتی محلی خود انتخاب کردم، 5. SUKIN’s Micellar Cleansing Water 100% طبیعی است و قیمت من، (فقط کمتر از 8.00 پوند / 10.00 دلار). با ،یبات تسکین دهنده ای مانند آلوئه ورا، بابونه و خیار، آرایش من را به خوبی پاک کرد (یک لایه سبک از زیرسازی، کانسی،، ریمل و ابروها) و همچنین یک لب مایع تمام روز را که در حال آزمایش بودم برش داد – قابل توجه! عطر و،ل ملایمی دارد، به جای بستنی و،لی خامه ای، عصاره تلخ و،ل بطری را در نظر بگیرید، اما زیاده روی نمی کند. تنها مشکلی که در اینجا وجود دارد، اضافه ، دنانت الکلی بود که می‌تواند خشک‌کننده باشد، مخصوصاً برای پوست‌های خشک طبیعی در بین شما. (در اینجا 250 میلی لیتر برای 8.00 پوند / 10.00 دلار موجود است)

اخیراً چه محصولات طبیعی و ارگ،کی را امتحان کرده اید؟

تصویر بالا توسط جیون میلی، 1945


منبع: https://www.lisaeldridge.com/blogs/articles/green-water-revolution-the-new-micellars-on-the-block