انواع مدل آرایش صورت؛ چطور آرایش صورت انجام دهیم؟ مجله ساریسا

اگر که کرم پودر شما باعث شده است پوست شما برق بزند می‌توانید از پودر جامد و یا پنکیکی که چربی صورت شما را جذب می‌کند استفاده کنید تا آرایش صورت ملایم شما زیباتر دیده شود. استفاده از لوازم آرایشی برروی پوست‌های خشک یک اشتباه بزرگ است. اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از آرایش کردن از آبرسان استفاده کنید زیرا خشکی پوست در آرایش باعث می‎‌شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما نشان داده شود. از کشیدن خط لب‌های تیره، نازک و خارج از محوطه لب خودداری کنید. روش درست برای پوشاندن سیاهی زیرچشم استفاده چند قطره بر روی استخوان زیر چشم است.

  • مثلا اگر مژه‌های کوتاهی دارید می‌توانید از ریمل‌های بلندکننده مژه استفاده کنید.
  • برای آرایش صورت گرد همانند سایر فرم‌های بینی باید ابتدا لوازم آرایشی مناسب با رنگ پوست را آماده کنید.
  • در ادامه می‌توانید با یک براش خط آن را کمی محو کنید که خط خیلی تیزی نداشته باشد.

برای جلوگیری از آسیب به پوست خود از لوازم آرایشی مرغوب و طبیعی استفاده کنید. آرایش چشم هندی بر پایه سرمه انجام می‌گیرد و رنگهای قرمز و براق بیشترین استفاده را در این سبک آرایشی دارند. اگر حین آرایش چشم یا رژلب زدن عجله کردید و کمی از آن پخش شد، با کمی کانسیلر می توانید به آرامی آن را ترمیم نمایید تا آرایشتان مرتب تر و تمیزتر به نظر برسد. همیشه پیش از آرایش لب توصیه می کنیم از بالم لب یا نرم کننده لب استفاده نمایید تا لب ها ترک خورده نشود.

خرید کرم پودر خوب

خیلی از میکاپ آرتیست‌ها یا آرایشگرهای حرفه‌ای بر این باور هستند که رژ لب تکمیل‌کننده اصلی یک آرایش در چهره است. آموزش کانتور بینی پهن بسیار ساده است و شما می توانید در خانه بینی خود را با چند قلم مواد آرایشی به فرم دلخواه خود برسانید. در این مطلب قصد داریم شما را با روش های تمیز کردن براش آرایش آشنا کنیم و درست ترین روش را برای این کار به شما آموزش دهیم….

یه آرایشگر حرفه ای بشی

چون برای روز باید از لوازمی استفاده کنید که از گرد و غبار و نور آفتاب در امان باشید. در حالی که برای آرایش عصر، احتیاجی به این محصولات نیست. در این شب، میهمانان زیادی حضور دارند و قطعا شما دوست دارید در میان همه خانم ها بدرخشید. اگر شما زخم یا عیب خاصی روی صورت خود دارید نیازی نیست آن را مخفی کنید و یا از نشان داده شدن آن خجالت بکشید. دیگران شمارا به همین حالت می شناسند گاهی از بین بردن آن می تواند بدتر باشد. این زخم ها و خال ها گاهی به چهره شما حالت طبیعی داده بهتر است با اعتماد به نفس بیشتری با چهره خودتان کنار بیایید.

اشتباه در آرایش صورت با پوست خشک

اگر نیاز است تا گردن و زیر گوش خود را نیز با کرم پودر بپوشانید. کرم‌ پودرها نواع مختلفی دارند ولی معمولا همه آنها به یک شکل مورد استفاده قرار می‌گیرند. کرم پودرها به شکل پودر، مایع و کرم وجود دارند و همه‌ی آنها برای ایجاد پوستی یکدست و مسطح کاربرد دارند.

زیبا باشند، زمانی که بِیس کار یعنی پوست صورت به درستی آرایش نشده باشد، بی فایده است و جلوه مناسبی نخواهد داشت. اولین موضوعی که باید در انتخاب کرم پودر به آن توجه کنید، این است که از یک تناژ رنگی متناسب با رنگ پوستتان استفاده کنید. در کشورهای عربی، میکاپ و آرایش مخصوص خلیجی که غالبا بسیار غلیظ است، مورد استفاده قرار میگیرید. برای این مدل آرایش ابتدا باید کرم پودر رنگ پوست، زده شود. برای روشن کردن زیر چشم و ابرو از رنگ روشن بهره می گیرند.