انواع مدل و روش های کاشت ناخن عکس، مزایا و معایب

در مورد جدا شدن ناخن از سطح هم درمان به این‌ صورت است که ناخن باید از جا در آورده شود. اگر در مراحل اولیه، درمان صورت گیرد ناخن مجدد رشد خواهد کرد اما اگر زمان زیادی گذشته باشد زیر ناخن پوسته‌هایی تشکیل می‌شود که دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می‌شود. اما شرط عقل این است که قبل از بروز مشکل به فکر پیشگیری باشید.

بستگی به بودجه مورد نظر خود یک ضد قارچ حتما به همراه داشته باشید. برای کاشت پودری، از این قلم مو نیز حتما دو نوع شماره ۸ و ۱۰ آن را به همراه داشته باشید. برای فرم دادن و جایگذاری ناخن از لوازم ضروری است که همراه خود داشته باشید. در سالن زیبایی ارغوان تمامی خدمات زیبایی به صورت حرفه ای ارائه می گردد، میکروبیدینگ ابرو و دیگر خدمات در سالن ارغوان به صورت حرفه ای آموزش نیز داده می شود.

  • آموزش کاشت ناخن مادر همانند آموزش کاشت ناخن پودری می باشد که اگر به صورت حرفه ای و کامل انجام شود به عنوان کاشت ابتدایی محسوب می شود و می توان با آن همه نوع کاشتی را انجام داد.
  • عمق رنگ هلویی یا صورتی در این حالت نیز در ریشه ناخن ها بیشتر بوده و هرچه به سمت نوک ناخن حرکت می کند باید محوتر شود.
  • زینک پلاس یکی از مکمل‌های فوق العاده مفید برای تقویت پوست، مو و ناخن‌ها است.
  • اگر ناخن های مصنوعی را در این حالت روی آنها قرار دهید وضعیت بدتر خواهد شد.
  • کاشت بیبی بومر به خاطر فرم زیبایی که دارد نیاز به طراحی ندارد و با استفاده از یک لایه تاپ شاین ظاهری بسیار زیبا پیدا می کند.

روش کاشت پودری، به نوعی روش کاشت مادر است و اکثرا با کاشت‌های دیگر ترکیب می‌شود و دوام بیشتری دارد. البته دوام هر روش کاشتی به نحوه و نوع اجرای آن نیز بستگی دارد. روش کاشت ژله‌ای ناخن روش کاشت زیبایی است که در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد اما اگر مواد کاشت ناخن مطلوب و مناسب باشد در هر هوایی تا یک ماه دوام می‌آورد. در کاشت ناخن ژله ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها میزنند و دست را می گذارند توی دستگاه یووی تا خشک شود. شیوه ی کاشـت ناخن ژله ای با کاشت ناخن پودری یکی است و فقط تفاوت در مواد آنهاست.

پرایمر رطوبت و چربی باقی مانده روی ناخن را از بین می برد. در صورتی که از پرایمر به درستی استفاده کنید چسبیدن ناخن ها بهتر انجام می شود. نکته ی مهم در مورد پرایمرها اسیدی بودن آن ها می باشد بنابراین در صورت استفاده باید جانب احتیاط را رعایت کنید. در مرحله ی چسباندن ناخن ها بعد از هر بار چسباندن ناخن چند دقیقه آن را محکم نگه دارید. بعد از این که کاملا چسبیده شدند آن ها با توجه به سلیقه ی خود کوتاه کنید.

به همین دلیل این روش به افرادیکه وقت و حوصله این روش را ندارند توصیه نمی شود زیراکاشت ناخن پودری بسیار زمان بر است. برخی خانم ها نیز به علت واکنش های حساسیتی بدن به چسب و مواد کاشت دچار نوعی از التهاب و قرمزی و خارش پوست می شوند که فقط با از بین بردن عامل آن که ناخن مصنوعی و مواد کاشت بوده این التهاب درمان می شود. کاشت ناخن زیبایی زیادی را به دستان شما هدیه می کند و برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است.

آموزش کاشت پلی ژل با قالب

از طرفی نگرانی هایی نظیر شیوع بیماری های واگیردار نظیر کرونا نیز موجب شده خیلی از خانم ها برای کاشت ناخن خود نتوانند به سالن ها مراجعه کنند. کاشت ناخن ساده ترین راه برای بلند کردن و زیبا جلوه دادن ناخن ها هستند اما بعد از چند هفته یا نهایتا یک ماه، باید از روی ناخن ها برداشته شوند. ریمو کردن کاشت ناخن یعنی موادی که روی سطح ناخن که قبلا در کاشت با پودر یا کاشت با ژل گذاشته شده از روی سطح ناخن برداشته شوند یا به اصطلاح ریمو شوند. برخی مواقع پیش می آید که حتی بانوانی که کاشت ناخن را انجام داده اند، خودشان در خانه ناخن های کاشته شده خود را ریمو کنند.

توصیه می‌کنیم که تیپ‌های پا را کاملاً کوتاه کنید؛ زیرا احتمال شکسته شدن زیادی وجود دارد. اگر ترجیح می‌دهید لاک‌تان تک رنگ باشد اما خیلی ساده و ابتدایی نباشد، می‌توانید از کاشت ناخن مشکی الکلیلی و در واقع ترکیب لاک مشکی ساده با لاک مشکی اکلیلی استفاده کنید. مانند تصویر نمونه، دو ناخن دست خود را لاک مشکی اکلیلی بزنید و سپس سه ناخن دیگر را لاک مشکی ترجیحا براق بزنید. بعد از خشک شدن نیز می‌توانید از برق ناخن یا تاپ ژل استفاده کنید.

سوالات متداول کاشت ناخن

در برخی از این مکان ها هم که تجهیزات و مواد به صورت رایگان در اختیار هنرجو قرار می گیرد، معمولا مواد و تجهیزات کم کیفیت برای آموزش انتخاب می شود و همین امر به طور جدی سلامت هنرجو و حتی خود مربی را تهدید می کند. در نیل آکادمی با کیفیت ترین مواد و تجهیزات بازار برای سلامتی هنرجو در حین یادگیری و تمرین به صورت رایگان در اختیار او قرار می گیرد. همچنین سه فروشگاه واقع در بازار تهران موظف به ارائه مواد و تجهیزات با نازل ترین قیمت و تخفیف ویژه به فارغ التحصیلان نیل آکادمی می باشند و فارغ التحصیلان می توانند در صورت تمایل پس از تحقیقات خود از آنها خرید کنند. چون با یادگیری کاشت ناخن مادر، هم کاشت ناخن با پودر و هم کاشت ناخن با ژل را یاد گرفته اید. آموزش کاشت ناخن مادر همانند آموزش کاشت ناخن پودری می باشد که اگر به صورت حرفه ای و کامل انجام شود به عنوان کاشت ابتدایی محسوب می شود و می توان با آن همه نوع کاشتی را انجام داد. در حقیقت اگر شما در کاشت مادر مهارت کافی داشته باشید انجام دادن بقیه کاشت ها حتی کاشت های با ژل، برای شما کار آسانی خواهد بود.

علت هوا گرفتن کاشت ناخن

برای اینکه ناخن های رنگی داشته باشید ، می توانید از پودر رنگی استفاده کنید و سپس چسب بزنید، اکتیویتر را مثل لاک روی ناخن بزنید . در آخرپس از استفاده از تاپ گت ، روغن ناخن را به کناره های ناخن بمالید. در این روش نسبت به روش های دیگر کاشت ناخن مواد بیشتر مصرف میشود. بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایش، هوای آلوده و خواب ناکافی باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.

این عمل ممکن است موجب نازک، شکننده و ضعیف شدن ناخنهای طبیعی شود. کاشت ناخن مصنوعی گرانتر هستند، اما ماندگاری بالاتری از ناخنهای اکریلیک دارند. در مرحله بعد، لازم است ناخنهای خود را زیر نور فرابنفش قرار دهید تا ژل سخت شود. خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌های‌شان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند. تیپ ناخن نوعی قالب پلاستیکی یا ژلی است که برای قد دادن ناخن به کار می‌رود. تیپ‌ها به وسیله چسب ناخن روی ناخن چسبیده می‌شوند و روی آن مواد کاشت مانند پودر اکریلیک و ژل گذاشته می‌شود.