دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای

همچنین اگر حین چسباندن اشتباهی رخ داد و مجبور به برداشتن ناخن شدی بلافاصله آن را درون آب قرار داده، خشک کنید و مجددا بچسبانید. به همین دلیل است که نام دیگر روش کاشت ناخن بیبی بومر را کاشت هایلایت نیز می خوانند. عمق رنگ سفید از نوک به ریشه باید کم تر و محو تر شود سپس با استفاده از پودر هلویی یا صورتی بیبی بومر از ریشه ناخن شروع کرده و به سمت نوک ناخن مواد گذاری می کنیم. عمق رنگ هلویی یا صورتی در این حالت نیز در ریشه ناخن ها بیشتر بوده و هرچه به سمت نوک ناخن حرکت می کند باید محوتر شود. در نهایت سوهان کاری انجام شده و لایه ای از تاپ کت براق را بر ناخن ها می زنیم و مجددا در دستگاه قرار می دهیم. در کاشت بیبی بومر بهترین فرم ناخن، حالت نوک تیز یا بادامی خواهد بود.

تیپ‌ها شماره‌های گوناگونی دارند که شماره 1 بزرگ‌‌ترین سایز و شماره 10 کوچک‌ترین سایز آن محسوب می‌شود. انتخاب سایز و شماره درست اهمیت بالایی دارد و باید دقت بسیار زیادی به خرج دهید. این امکان باید وجود داشته باشد که پس از اتمام دوره هنرجو بتواند تمامی مشکلات خود را از مدرس خود بپرسد بنابراین بهتر است که امکان پشتیبانی وجود داشته باشد.

  • اگر ناخن ها عفونت کنند باید فرد از آنتی بیوتیک ها استفاده نماید و اگر جرم به وجود بیاید، باید جرم ها برداشته شوند.
  • اگر در مراحل اولیه، درمان صورت گیرد ناخن مجدد رشد خواهد کرد اما اگر زمان زیادی گذشته باشد زیر ناخن پوسته‌هایی تشکیل می‌شود که دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می‌شود.
  • کاشت ناخن دارای چند مرحله است که برخی از این مراحل در تمامی کاشت ها مشترک است.
  • آن را بعد از مواد ضدقارچ روی ناخن می‌گذارند و در دستگاه یووی قرار می‌دهند تا خشک شود.

می توانید از یک رنگ شفاف برای بیس ناخن ها استفاده نمایید و به نوک ناخن های خود تا اواسط صدفه ناخن فویل ناخن بچسبانید و جلوه ای خیره کننده برای ناخن ها ایجاد کنید. 24- اگر به ناخن های کوتاه علاقه مند هستید و طراحی های ناخن ساده و شیک دوست دارید می توانید با استفاده از دو رنگ ناخن های خود را به زیبایی طراحی نمایید. می توانید متناسب با سلیقه خود ناخن ها را با یک رنگ طراحی نمایید و فقط یکی از ناخن ها را با یک رنگ متضاد طراحی کنید.

ابزار و وسایل مورد نیاز:

از ضروریات آموزش کاشت ناخن است و حتما به همراه داشته باشید. 4- ضخامت درست در مواد گذاری در کوتاه شدن مرحله بعد (سوهان کشی) و نتیجه نهایی کار تاثیر زیادی دارد. در کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با ژل از فرمر برای بلند کردن قد ناخن استفاده می شود.

مرحله سوم: ناخنهای طبیعی خود را کوتاه کنید

همانطور که از اسمش مشخص است با مواد کاشت ناخن (ژل یا اکرdلیک) ناخن طبیعی مشتری کاور می شود و بیشتر برای مقاومت ناخن در مقابل شکستن (برای ناخن های شکننده) و دوام بیشتر لاک بر روی ناخن اجرا می شود. در کاور یا لمینیت ناخن از تیپ گذاری و یا فرمر استفاده نمی شود و بلندی قد نهایی کاشت ناخن به اندازه قد ناخن مشتری می باشد. در این روش از انواع کاشت ناخن حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و با چسباندن لایه ای از جنس ابریشم (یا فایبر گلاس) بر روی ناخن طبیعی یا تیپ گذاری شده به ایجاد ضخامتی مناسب بر روی ناخن ها می پردازیم. سپس برای محکم نمودن صدف ناخن ها، از چسب مخصوص استفاده کرده و در هر مرحله نیز از اسپری فیکس کننده استفاده می نمائیم، این روش از انواع کاشت ناخن بسیار نادر بوده و کاربرد چندانی در مراکز تخصصی ناخن ندارد. گفته می‌شود داشتن دست‌هایی زیبا به داشتن ناخن‌هایی زیبا وابسته است شاید به همین دلیل است که خانم‌ها این روزها زیاد به سمت روش‌های زیباتر کردن ناخن‌ها مانند کاشت ناخن رو آورده‌اند. البته علاوه بر زیبایی دلایل دیگری چون مشکلات ناخن‌ها و داشتن ناخن‌های بدفرم و بد رنگ خیلی‌ها را ترغیب به انجام این عمل می‌کند.

در نیل آکادمی تمام تمرین ها در آموزشگاه انجام شده و تحت نظر مربی رفع اشکال می گردد تا هنرجو پس از رفتن به منزل به دغدغه های دیگر زندگی خود رسیدگی کند. شما می توانید طرح درسی در هر دوره کاشت ناخن را در سایت نیل آکادمی مشاهده کنید. دریافت این مدرک مشروط به خرید قابل توجه از آن برند بوده و بعضی از مراکز آموزشی با داشتن قرار داد با این برند ها هنرجو را موظف به خرید مواد و تجهیزات از فروشگاه طرف قرارداد می کنند و پس از خرید مدرک مورد نظر صادر می شود. مدت زمان رایج هر جلسه آموزشی از یک ساعت و سی دقیقه تا سه ساعت متغیر است و تعداد جلسات آموزشی با توجه به مباحث آموزشی و دوره ثبت نامی هنرجو متفاوت می باشد. نحوه استاندارد برگزاری کلاس ها که در آموزشگاه های معتبر برگزار می گردد به صورت تلفیقی از آموزش و تمرین با تجهیزات تخصصی می باشد. در نیل آکادمی نیز ساعات آموزش هنرجو با توجه به دوره ثبت نامی متفاوت می باشد.

به گفته دکتر بلیغی، دریافت خدمات کاشت ناخن مصنوعی، از هر مدل یا نامی که باشند، می‌تواند عوارضی را پدید بیاورد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. مدلی دیگر که برای کاشت ناخن از آن‌ها استفاده می‌شود، ناخن ابریشمی است که برای ساخت آن از ابریشم، کتان، فایبرگلاس و کاغذ استفاده می‌کنند. این نوع ناخن مصنوعی به دلیل سبک بودن دارای طرفداران زیادی است.