روند سلامت و تندرستی 2023: از تمرین تا سم زدایی


اعتبار تصویر @ Camilla Akrans برای Harpers Bazaar

من همیشه به “روند” سلامتی کمی مشکوک هستم، زیرا یافتن شیوه‌های سلامتی و تندرستی که برای شما مفید است باید یک هدف بلندمدت باشد تا یک روند. با این حال، اگر هنوز به دنبال بهترین تن، هستید تا احساس خوبی داشته باشید، بررسی آنچه که مردم را وادار به سروصدا کرده است می‌تواند ارزشمند باشد. شاید برای امتحان چیزی جدید الهام بگیرید (یا یک کلمه کلیدی جدید برای کاری که قبلاً انجام می دهید).

اعتبار تصویر @ Camilla Akrans برای Harpers Bazaar

روندهای سلامت و تندرستی 2023

تمرینات با شدت کم

خداحافظ HIIT، سلام لیو! مردم متوجه شده اند که حرکت آهسته بدن شما به جای تمرینات شدید و تنبیهی کوتاه مدت، احساس خوبی دارد. به پیاده روی طول،، شنا، یوگا و حرکات کششی فکر کنید.

ویژه پرندگان اولیه

در حالی که روزه داری متناوب برای سال 2023 همچنان محبوب است، اگر متقاعد نشده اید که غذا خوردن در یک پنجره سخت برای شما من، است، سعی کنید زمان شام خود را زودتر تغییر دهید. مزایا؟ زمان بیشتری برای هضم غذا قبل از خواب، در نتیجه خواب بهتری خواهید داشت.

سم زدایی دیجیتال

فاصله گرفتن از رسانه های اجتماعی و فناوری هر روز جذاب تر می شود و سم زدایی دیجیتال سال آینده محبوبیت بیشتری خواهد داشت. تبدیل ، گوشی به حالت پرواز در عصرها، تنظیم محدودیت‌های زمان استفاده از صفحه نمایش و حذف برنامه‌ها از گوشی در زمان‌های خاص، همه اولین گام‌های این فرآیند هستند.

بیرون رفتن بیشتر

همه ما از زمان همه‌گیری به ماندن در خیلی بیشتر عادت کرده‌ایم، اما ممکن است مردم اکنون در آستانه عقب‌نشینی از زندگی‌های منزوی در خانه باشند و در سال 2023 خیلی بیشتر بیرون بروند. یافتن راه‌های جدید برای ارتباط، امتحان ، سرگرمی‌های جدید و بودن برای ملاقات با افراد جدید همه در لیست “بله” هستند.

سبک زندگی بدون ،

از آنجایی که همه ما در تلاش هستیم تا زندگی سازگارتر با محیط زیست داشته باشیم و برای کره زمین بهتر عمل کنیم، غذای ارتقا یافته یکی از روندهای سلامت سال خواهد بود. در حالی که مطمئناً راه‌های من، رسانه‌های اجتماعی زیادی برای درگیر شدن در این روند سلامتی وجود دارد، اساساً این به م،ای هدر دادن غذای کمتر، استفاده از باقی‌مانده‌ها و اطمینان از اینکه تا حد امکان کمتر به سطل ، می‌رسد، است. کتاب Eat Beautiful من را بررسی کنید تا ایده‌هایی در مورد اینکه چگونه وعده‌های غذایی خود را بر اساس غذاهای تازه و فصلی که به وفور یافت می‌شوند، تنظیم کنید.

در اینجا برای شما سال 2023 شاد و سالم آرزو می کنیم!

بیشتر بخو،د: عادات سالم سال نو | همین الان سالم تر باشید | قط،امه های سلامتی

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.


منبع: https://wendyrowe.com/wellness/health-wellness-trends