مجموعه PureBrow: بهترین ابروی خود را دریافت کنید


مجموعه جین ایردل purebrow

در جین ایردیل، برند ما برای فراتر از روند مد و سبک های رسانه های اجتماعی شناخته شده است. به‌،وان آرایش مراقبت از پوست، ما اغلب به‌جای داستان‌های رنگی‌مان، به‌خاطر محصولات پوستی‌مان شناخته شده‌ایم. اما معرفی جدید ما مجموعه PureBrow باعث ایجاد حس بسیار خوبی در بین مصرف کنندگان ما و هنرمندان آرایش شده است. چرا این مجموعه جدید این همه غوغا می کند؟ پاسخ ساده است. ما یک بار دیگر سادگی و عملکرد را با فناوری تمیز به روشی که تنها ازدواج کرده ایم جین ایردیل می تواند انجام دهد. این بهترین راه برای تعریف، شکل دادن و رام ، ابروهای شما مانند قبل است. بیایید در مورد این مجموعه جدید خارق العاده از محصولات تقویت کننده ابرو صحبت کنیم!

تعریف ، –

را مداد دقیق PureBrow یک مداد ابرو جمع شونده با نوک فوق العاده دقیق برای مشخص ، ابروها است. می توان از آن برای کشیدن موهای منفرد روی ابروها یا ایجاد خطوط ساختاری استفاده کرد که می توانند بدون زحمت با هم ،یب شوند. نتیجه، ابرویی است که به‌خوبی مشخص شده است اما هرگز روی آن کشیده نشده است. این یک ابزار عالی برای هر ،ی است که می خواهد ابروهای کم پشت یا موهای از دست رفته را برطرف کند. همچنین برای ایجاد دم کاملاً مشخص تا ابرو عالی است.

مداد دقیق jane iredale purebrow

شکل –

را مداد فرم دهنده PureBrow همچنین یک مداد ابرو جمع‌شونده است اما در قالبی ضخیم‌تر و ،‌ای شکل که به شما امکان می‌دهد ابروها را پر کنید یا لبه‌ها را شکل دهید تا ابرویی با رنگ و عمق ثابت داشته باشید. می توان از آن برای پر، سریع ابروها و کادربندی ابروها برای ظاهری صاف استفاده کرد. این ابزار عالی برای هر ،ی است که ابروهای نازکی دارد یا می‌خواهد ابرویی کامل و مات ایجاد کند.

مداد شکل دهنده ابرو خالص jane iredale

رام ، –

را ژل PureBrow به روز رس، ژل ابروی اصلی ما است اما با یک برس اسپولی جدید، کوچکتر و دقیق تر برای قرار دادن دقیق محصول و ،یب آسان. می توان از آن برای برس کشیدن ابروها در جهتی که می خواهید استفاده کرد و آنها را برای مدت طول، تری در جای خود نگه داشت. به تنهایی یا در ،یب با سایر ابزارهای ابرو ما عالی عمل می کند. این محصول همچنین دارای فرمول شفاف و بدون رنگدانه است. این یک ابزار عالی برای ،، است که ابروهای نامنظم، موهای خا،تری در ابروهایی که می‌خواهید بپوش،د یا ظاهری فوق‌العاده طبیعی دارند.

ژل خالص ابرو جین iredale

سایه ها –

از آنجایی که می‌د،م مردم اغلب از استفاده از چندین ابزار روی ابروهای خود لذت می‌برند، می‌خواستیم سیستمی ایجاد کنیم که قابل تعویض و متناظر باشد. بنابراین، ما یک مجموعه سایه ثابت در کل مجموعه ایجاد کردیم. این به این م،ی است که اگر ژل ابروی ما را به رنگ بلوند خنثی دوست دارید، می تو،د مداد دقیق یا مداد شکل دهنده را دقیقاً با همان رنگ ،یداری کنید تا ظاهری ثابت داشته باشید.

PureBrow فرمول ها –

در روح واقعی جین ایردیلماموریت ما برای استفاده از بالاترین کیفیت و تمیزترین فرمول، توسعه داده شده است محصولات PureBrow ما با مجموعه ای فوق العاده از مواد تشکیل دهنده

هم برای مدادهای دقیق و هم برای مدادهای شکل دهنده:

ویتامین C – برای کمک به جلوگیری از ش،تن و از بین رفتن موهای ابرو.

ویتامین E – برای محافظت آنتی ا،ید، و پوشش ابروها برای سلامت پوست و مو.

برای ژل PureBrow:

عصاره جلبک – برای پوشاندن موها و صاف تر و قابل کنترل تر ، موها.

عصاره دانه Meadowfoam – برای آبرس، به موها، مدیریت پذیری بیشتر و جلوگیری از ش،تگی در آینده.

و مانند همیشه، ما محرک‌ها و سمومی مانند پارابن، نفت و فتالات را کنار گذاشته‌ایم.

Thه آرایش ابرو PureBrow نگاه کن –

در حال حاضر، شاهد ابروهایی پرتر با ظاهری آراسته هستیم. با دنبال ، چند مرحله ساده به بهترین وجه به دست می آید:

  1. با اطمینان از تمیز بودن ابروها و نداشتن محصول یا روغن روی آنها شروع کنید. برخی از متخصصان حتی ابروها را با استفاده از یک سواب پنبه یا قرقره و قابض برای از بین بردن هرگونه روغن طبیعی از روی ابروها. این به ابرو توانایی بهتری برای نگه داشتن محصولاتی که استفاده می کنید می دهد.
  2. اگر ابروهای کم پشت را پر می کنید یا آنها را ضخیم تر می کنید، ابتدا از مدادهای خود استفاده کنید تا رنگدانه روی پوست بین ابروها قرار دهید. مداد را به خوبی با هم مخلوط کنید تا هر ضربه ای پنهان شود و ابروها ضخیم تر یا متراکم تر به نظر برسند.
  3. از ژل PureBrow ما استفاده کنید تا ابروها به سمتی بروند که دوست دارید حرکت کنند. مسواک زدن آنها به سمت بالا و سپس مخلوط ، در جهت رشد آنها یک فرآیند معمولی است. به خاطر داشته باشید که در ابتدا، ژل سیال خواهد بود و نگه داشتن آن مشخص نخواهد بود. اما همانطور که ژل شروع به خشک شدن می کند، نگه دارید. برای لیفت چشمگیر ابرو، اغلب از دو یا سه لایه ژل استفاده می شود. برخی از هنرمندان با ژل شفاف شروع می کنند و سپس یک ژل رنگی یا برع، اضافه می کنند.
  4. با استفاده از لبه برس استتار یک پوشش نازک از کانسی، روشن فعال خود را روی پوست بالا و زیر ابرو ،یم تا خط مرزی را تیز کرده و آنها را برجسته کند. لبه ها را با هم مخلوط کنید.

برای مورنکاتی در مورد استفاده از آرایش ابرو، راهنمای ساده ما را دنبال کنید: چگونه ابروهای خود را مانند یک حرفه ای شکل دهید و تعریف کنید.

با تغییر و تکرار مدها، اتفاق جالبی رخ می دهد. بسیاری از افرادی که در یک دهه ابروهای خود را موچین کرده اند، درمی یابند که آرزو می کنند بتوانند آن را در دهه دیگر برگردانند. خانم‌هایی که در دهه‌های 60 و 90 ابروهای خود را انباشته می‌،د، اکنون به دنبال ایجاد ابروهای پرپشت‌تر و ضخیم‌تر هستند تا بیشتر در روند فعلی ظاهر شوند. اینجاست که مجموعه خوبی از آرایش ابرو و تیools ارزشمند می شود.


منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/the-purebrow-sensation