نحوه ی کاشت ناخن و خطرات آن

18- امروزه طراحی های کاشت ناخن فانتزی طرفداران زیادی بین دختران نوجوان دارند. این طراحی های فانتزی شامل انواع طراحی های کوچک مانند انواع اشکال هندسی، خط و بسیاری از اشکالی می باشد که به صورت کوچک ترین حالت خود روی ناخن طراحی می شوند. یکی از این طراحی های فانتزی طراحی ناخن با قلب های کوچکی است که جلوه زیبایی به ناخن ها می دهد و این طراحی را از دیگر طراحی های کاشت ناخن متمایز می کند. درمان ناخن کاشت آسیب دیده در مراحل نخست می تواند موجب رشد دوباره ناخن شود، اما اگر زمان زیادی بگذرد، پوسته هایی زیر ناخن ایجاد می شود.

  • دستتان را بیرون آورده و با کلینکس ناخنتان را تمیز کنید و دوباره دستتان را درون استون بگذارید .
  • این یک طراحی کاشت ناخن دخترانه بسیار زیبا برای فصل تابستان می باشد.
  • قلم دانتینگ یک ابزار بسیار راحت برای انواع طراحی ها می­باشد.
  • کاشت ناخن ژله ای یا همان ژلیش که در آن یک لایه ای از ژل شفاف و زخیم بر روی ناخن های طبیعی شما قرار داده میشود و سپس فرم داده میشود.

تا انتهای مقاله با آموزشگاه آرایشگری زنانه ما همراه باشید. برای داشتن کیفیت بالای کاشت، این مرحله باید به درستی انجام شود. این مرحله خود دو مرحله اساسی یعنی مانیکور خشک و خراش دادن ناخن را دارد. معمولا در این مرحله سطح ناخن از چربی ها، پوست های اضافه و مواد اضافی پاک میشود و با خراش دادن امکان چسبندگی مواد بالاتر خواهد رفت.

قبل از ثبت نام در کلاس های آموزش کاشت ناخن باید به چه نکاتی توجه کرد؟

چون امکان دارد با این کار به بستر ضعیف شده و شکننده ناخن‌تان آسیب وارد کنید. یکی از مواردی که در حال حاضر بسیار مورد توجه خانم‌ها در حوزه کاشت ناخن قرار گرفته، کاشت ناخن سرامیکی است. باید توجه داشته باشید که کاشت ناخن سرامیکی ممکن نیست، بلکه این نام، فقط یک نوع از طراحی به شمار می‌رود که به اشتباه چنین مطرح می‌شود. همیشه برای حفظ سلامت ناخن‌ها از مرطوب کننده استفاده کنید.

ابزار و وسایل مورد نیاز:

کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد. بله، در صورت تایید مربی با پرداخت هزینه جداگانه می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید. دترلند آموزش ها رو در زمان های متفاوت و به صورت فشرده و نیمه فشرده برگزار می کند تا هنرجویان بتوانند در زمان های متفاوتی در دوره ها شرکت کنند و همچنین در صورت نیاز از خوابگاه نیز استفاده کنند.

کاشت ناخن

نکته ای که باید در مورد آموزش کاشت ناخن بدانید این است که کاشت ناخن مدرک فنی و حرفه ای ندارد و مدرکی که توسط این سازمان ارائه می شود مدرک آرایش و پیرایش ناخن می باشد. این مدرک در خارج از کشور برای کاشت ناخن اعتباری ندارد و شما فقط برای انجام کار مانیکور و پدیکور می توانید از آن استفاده کنید. در آموزش کاشت ناخن با مدارک بین المللی نیز دو دسته از این مدارک موجود است.