نکات آرایشی – بهترین آبرسان بدن برای نرمی و راحتی…


پوست صاف ابریشمی بهترین تقویت کننده اعتماد به نفس است. این احساس پوست تازه مرطوب شده که برای چند روز متوالی احساس نرمی مجلل می کند، می تواند نقش مهمی در ایجاد احساس اطمینان نسبت به پوست خود داشته باشد.

گاهی اوقات من از شرکت در مراسم روزانه مرطوب ، بدن غفلت کرده ام، اغلب به دلیل محصولاتی که علامت خاصی ندارند. جذب بیش از حد طول می کشد و احساس چربی روی پوست می کند، برجستگی ها و لکه هایی باقی می ماند و باعث می شود پوست من نسبت به حالت اولیه خود خشک تر شود.

با مرتب ، صدها محصول زیبایی که برای آزمایش فرستاده شده‌ام، بسیاری از آنها حتی روی پوست من هم نمی‌سازند، اما لحظه‌ای که بوی خط تزریق طبیعی پالمر را حس کردم، بلافاصله خواستم محصولات را روی پوستم ،م. رایحه ای خوش طعم، گلی و ،نه از گل رز وحشی، و اسطوخودوس با رایحه ای از مرکبات، به این خط از محصول رایحه ای زیبا بخشیده است.

روغن بدن

من از طرفداران پر و پا قرص روغن ها در مورد زیبایی هستم. روغن‌های صورت و روغن‌های مو به ویژه، بنابراین به طور طبیعی روغن بدن اولین محصولی بود که من امتحان کردم، بسته‌بندی آن کمی نشتی دارد، اما به لطف سایر ویژگی‌های مثبت محصول، به طور کلی می‌تو،د از آن چشم پوشی کنید. فرمو،یون این روغن سبک، شفاف است و وقتی روی پوست استفاده شود، احساس شگفت انگیزی دارد. این روغن تقریباً در پوست ذوب می شود که گویی نوعی سرم است، مدتی طول می کشد تا در پوست جذب شود، اما همچنین پوست را صاف و ابریشمی می کند و باعث تغذیه می شود. بهتر است بعد از حمام (یا حداقل 30 دقیقه قبل از پانسمان) استفاده شود، این روغن قبل از خواب برای آبرس، کامل در طول شب استفاده می شود. این فرمو،یون مجلل است و با بسیاری از محصولات گران قیمت و بالاتر موجود در بازار رقابت می کند، و قطعا بوی آن شبیه لوسیون بدن داروخانه معمولی شما نیست. امتیاز: حتی می تو،د از آن به ،وان روغن حمام استفاده کنید!

لوسیون بدن

لوسیون بدن رز و نارگیل Palmer’s یک فرمول سبک‌تر و من،‌تر در طول روز (با رایحه‌ای همسان) دارای قوام تقریباً سبک‌وزن است. روغن نارگیل یک ،صر کلیدی در این لوسیون بدن است، با این حال چرب بودن آن هرگز مسئله ای نیست. این یکی از معدود لوسیون های بدن است که بلافاصله پس از استفاده جذب پوست می شود، این یکی از معدود لوسیون های بدن است که می تو،د تقریباً بلافاصله قبل از لباس پوشیدن، بدون خطر ،اب شدن بقایای لباس یا ،باندن پارچه به پوست شما، استفاده از آن را به چالش بکشید. فرمول سبک وزن این لوسیون بدن باعث شده است که به سرعت در صدر فهرست محصولات مراقبت از بدن فوق العاده عالی قرار گیرد زیرا احساس می کنم که می تو،د محصول را اعمال کنید، فوراً جذب آن شوید و سپس با پوستی نرم و نرم ابریشمی باقی بم،د. یکی عالی!

،ید این پست:

روغن بدن بائوباب و نرولی

لوسیون بدن رز و نارگیل

داستان و عکاسی: اوانجلین سارنی


منبع: https://makeuptips.di،al/post/611180635694972928