وسایل مورد نیاز دوره آموزش طراحی و کاشت ناخن

برخی خانم ها تحمل گذر این زمان را ندارند و ناخن هایشان در مقایسه با قبل بدتر شده بنابراین دوباره چرخه معیوب کاشت ناخن را انجام می دهند؛ کاری که به شدت می تواند به سلامت عمومی فرد لطمه بزند. در این روش فقط به تیپ گذاری اکتفا می کنند و از لاک ناخن و یا استیکر بر روی سطح ناخن استفاده می کنند . این کاشت ناخن برای کسانی است که نمی خواهند در مدت زمان طولانی از کاشت ناخن استفاده کرده و یا مواد کاشت بر روی ناخن های آنها قرار بگیرد .

  • ما با آموزش کاشت ناخن در منزل قصد داریم به شما که به هر دلیلی علاقه یا امکان رفتن به سالن های زیبایی را ندارید آموزش کاشت ناخن در منزل را یاد دهیم که چطور با وسایل اولیه در منزل برای خود ناخن بکارید و ناخن کار خود باشید.
  • این کاشت بسیار سریع و آسان بوده و بهترین گزینه برای شب عید و زمان های شلوغی سالن و ناخن کاران می باشد.
  • استفاده از اشعه UV برای سفت کردن پودر ژلی روی ناخن ممکن است موجب ابتلای فرد به سرطان پوست شود بنابراین لازم است تمام کسانی که کاشت ناخن انجام می دهند، زیر نظر متخصص پوست باشند تا با بروز هر نوع علامت مشکوک آن را بررسی کنند.
  • مشتریانی که برای زیبایی ناخن های دست و پایشان اهمیت قائل هستند از سخت گیر ترین خانم ها تا ساده پسند ترین خانم ها را شامل می شود و همین امر موجب داغ تر شدن این بازار در تمامی روزهای سال می باشد.

به علت تنوع در روش های کاشت ناخن، در مباحث آموزشی آن نیز تنوع زیادی وجود دارد. آموزش کاشت ناخن دارای بخش های تئوری و عملی می باشد که هر دو بخش علاوه بر آموزش، نیاز به تمرین و تکرار در حضور مربی دارد. شناخت انواع فرم ناخن، نحوه صحیح گرفتن سوهان، زاویه درست سوهان با ناخن و میزان سوهان کشی برای هر فرم از جمله نکات آموزشی این مرحله است. کاشت ناخن تقریبا محدودیت سنی نداشته و از دختران پانزده ساله تا مادربزرگ های هشتاد ساله را به سمت خود جذب کرده است.

ارتباط با آموزشگاه آرایشگری گل گیس

در کاشت ناخن ژله ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها میزنند و دست مشتری در دستگاه یو وی قرار میگیرد تا ژل خشک شود. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که برای کاشت ناخن حتماً به افراد حرفه‌ای و سالن‌های زیبایی شناخته شده مراجعه کنید. یک فرد غیر متخصص می‌تواند آسیب زیادی به ناخن‌های شما برساند و حتی موجب عفونت و از دست رفتن ناخن‌های طبیعی شما شود. بعد از رسیدن ناخن با پودر به ضخامت دلخواه، بافرینگ و سوهان کشی و پولیش می کنند. در بسیاری از سالن های آرایشگری یا آموزشگاه هایی که تدریس دوره های کاشت ناخن را انجام می دهند، هنرجو مجبور به خرید تجهیزات یا مواد از خود آموزشگاه می باشد.

مرحله اول: دستها و ناخنهای خود را پاک کنید

پس ناخنهای مصنوعی را روی ناخنهای طبیعی خود قرار دهید تا از هماهنگی آنها اطمینان حاصل کنید. در ادامه فرایند استفاده از ناخنهای مصنوعی را مرحله به مرحله شرح می‌دهیم. ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمی‌بیند، زیرا بعد از جدا شدن ناخن از بستر که ناخن رشد می‌کند و فرد احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند یعنی ناخن سالم است در بعضی مواقع کاشت برای کسانی که عادت به‌جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود.

برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی كه لایه خیلی نازكی از ناخن باقی بماند. پس از آن که این ترکیب روی ناخن شما خودش را گرفته و سفت شود، نوبت سوهان کشی، طراحی و لاک است. کاشت پودر در حال حاضر در 90% سالن های زیبایی انجام می شود. خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن را انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان، بطور مثال برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارند. استفاده از این ناخن ها برای افرادی که ناخن های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است چون مانع آنها می‌شود. این ناخن‌های مصنوعی در اندازه‌های گوناگون و در رنگ‌های طبیعی و متنوعی موجود می‌باشند.

انواع کاشت ناخن و 14 شیوه زیباسازی ناخن‌ها

در صورت استفاده از پودر ناخن بهتر است ابتدا آن را روی یکی از انگشتان امتحان کنید در صورتی که حساسیتی رخ نداد روی ده انگشت کار را شروع کنید. در این مرحله شما باید ناخن را قبل از هر چیزی تمیز و پاکیزه کنید. به خاطر داشته باشید که این مواد شیمیایی هستند حین کار با آن ها بسیار مراقب باشید. منظور از مرحله ی زیرسازی ناخن کوتاه کردن و تمیز کردن ناخن می باشد.